Hey wat leuk Yuna! die kun je wel goed besteden als het raak blijkt te zijn wanneer ga jij testen? morgen of vrijdag geloof ik, toch? ben op een of andere manier helemaal benieuwd naar jou uitslag...! je kunt je zo goed inhouden, knap hoor! nou heel veel sterkte!
wat nu angel? das klote, ! kunnen jullie er echt niet over praten? alle nieuwen weer welkom...denk dat we zo langzamerhand een 2de topic moeten openen, met wie zitten er allemaal in de 2de ronde? liefs Bianca
ja ik had dat ergens hier op het forum opgepikt en ben gaan google. type maar eens in zwangerschapstest etos, dan zie je meteen het een en ander erover. natuurlijk zie je alleen de slechte verhalen dus de kans is vast niet groot, maar hey, de kans is er dus we stappen lekker over op een ander merk, haha!
hey Bianca, hoe gaat het met de verbouwing? zag dat je hoofd even niet naar "klussen" stond, kan ik me goed indenken zeg met zo'n zooitje! wel straks je hoofd er naar laten staan he -x-
Oh wat fijn... misschien komen jullie er uiteindelijk toch nog heel gelukkig uit! lekker veel leuke dingen doen samen. Sterkte met z'n tweeen.
hahaha het is wel heel moeilijk hoor.. maar ik weet niet of ik vrijdag ga testen.... maar misschien ook wel ik ben erg bang voor een negatieve test vandaar, ik wacht liever gewoon op me ongesteldheid.. dus misschien (heel misschien) stel ik het dan toch uit tot zondag als me ongi er nog niet is.. maar weet niet of ik dat red .. jij alvast succes voor morgen!
Als ik het allemaal lees kan ik wel een paar testen gaan halen.... Is er ook iemand die het gewoon afwacht? Lijkt me dat je jezelf helemaal gek maakt met al die testen? Of is dit een onervaren te nuchtere beginneling aan het woord?
hihi heb je een mooie sponsor voor zwangerschapstesten want ik begreep dat ze die daar nu ook verkopen!
Iemand die afwacht? ja das Yuna! haha! en ik wilde ook afwachten hoor, maar je wordt er in mee gesleurt, dus ik ben ook aan de test geslagen, hahaha!
Bianca ik doe met je mee met de tweede ronde, mijn man zegt dat het voor hem de eerste ronde is! Vorige maand was ontpillen zegt ie! Maar ach. Jij al weer druk bezig Biancamet klussen? Was je ongi ook anders nu zonder pil? De mijne was veel korter! Liefs Sil
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: sannnniee,Lieselotje1980 11: Angel1986, Hansje 12: Katje81, Yuna28 13: askim 14: Luna 15: 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 3: 4: Enomis 2e ronde 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger[/quote][/quote] Ik heb mezelf toch even verplaatst naar zondag..
Weet iemand hoe ik mijn banner kan aanpassen? Denk dat ik een foutje heb gemaakt bij het invoeren..... vandaar dat ik een andere dag als eisprong kreeg... Alles is zo nieuw, moet erg wennen... Tips graag?
Zoe, weet je de eerste dag van laatste ongi nog? dan kun je naar cyclus banner, links op het scherm, en daar de laatste dag aangeven. dan je cyclusduur aangeven en dan krijg je een link. Die link (de bovenste) moet je kopieeren. Ga dan naar Profiel en helemaal onder in kun je de link plakken. en dan wordt automatisch overal je nieuwe banner gebruikt.
Bedankt anoniem...kon het kopje profiel niet vinden...vandaar. Alles is aangepast, als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong...En als ik het goed gevoeld heb kwam die van links deze keer Yuna kan je mij ook op de lijst zetten? Ga gelijk maar overal aan mee doen, is wel zo gezellig.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: sannnniee,Lieselotje1980 11: Angel1986, Hansje 12: Katje81, Yuna28, Luna73 13: askim 14: 15: 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 3: 4: Enomis 2e ronde 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger
Heey dames... Ben ik weer...voel me nog steeds erg klote! Moet echt om alles huilen .. Ik moest vanavond weg, maar omdat ik me zo kut voelde...heb ik afgebeld.. werd ze vet kwaad.. ( ging maar om iets kleins waarvoor ik daar even heen moest ) Nou ik hing op en heb me toch een potje gehuild Weet echt niet waar dit nou vandaan komt... weet wel dat ik hoop dat het snel overgaat...tis nu al een paar dagen zo..alleen vandaag wel extreem..
Hoi meiden, Nou vandaag dus mijn NOD en geen RD te bekennen, gelukkig maar Ik lust nog steeds geen koffie meer, en alles ruikt ook nog vies mhhh. Ik wacht tot het weekend met testen, wil niet weer teleurgesteld worden. @angel, meid echt rot voor je, hoop dat jullie eruit komen en dat je binnenkort er als nog voor mag gaan.succes. nieuwe meiden welkom en andere meiden die dichtij NOD of overtijd zijn, het is echt killing he. Zit al heel de dag in de zenuwen en kan echt zo een potje janken, de emo;s vliegen in het rond. succes allemaal. xxx Bambi