Ahh Samsammie, hoe kan dat nu.. Je ei moet nog komen zie ik in je banner. is er iets gebeurt..? ben je alleen? vriend op vakantie? ruzie (buiten die van net om)? euuhhh... jeetje wat zal het zijn. Is het lekker huilen? begrijp je wat ik bedoel? sommige huilen zijn gewoon lekker, als dat zo is gewoon hart in aktie blijven kijken en lekker huilen! en anders toch de oorzaak zien te achterhalen denk ik...
Ja inderdaad haha dat werkt ook niet echt mee! De laatste paar dagen ben ik ook een stuk emotioneler, vandaag verhief mijn man alleen heel even zijn stem en ik begon al te huilen En toen we samen aan tafel zaten had hij een beker met melk en smaak (bananensmaak) dit vindt ik altijd smerig maar ik nam toch effe een slokje en ik vond het echt lekker en ook kon ik van een afstand ruiken wat hij op zijn boterham had. En heb de laatste tijd zin in vettige dingen. Mijn buik is ook nog steeds opgezwollen. Erg vreemd allemaal. Gisteren schreef ik dat ik niet echt kwaaltjes had, komen er toch wel een paar bij Aankomend weekend ga ik denk ik maar testen.
Hoi meiden, Ook ik zit in mijn eerste ronde. Mijn NOD zou volgende week moeten zijn. Vandaag bij de huisarts (ingewikkeld verhaal) een nega test (zou ook te mooi voor woorden zijn om voor m'n NOD meteen de eerste keer een posi test te hebben. We wachten af, alhoewel ik wel een zeer ongeduldig iemand ben, dus het wachten wordt er niet makkelijker op... Liefs, Con 1e ronde, 1e kindje
Hoi hoi dames..lief dat jullie ook nog ff aan mij denken ....Ja de verbouwing is bijna klaar...zal ik eens ff proberen om foto's hierop te krijgen ben zooooo blij ermee hahaha ...moet nog een klein stukje laminaat worden gelegd..(halletje) en de tegels in de keuken (muur) nog een klein stukje en dan is het klaaaar!joepppieeeeeeeee ... Hahaha zit ik hier over de verbouwing aan het praten, en jullie in afwachting van ongie / testen....hahaha...grappig...jaja anoniem1405 zijn nog wel bezig hoor met het echte klussen...mijn ei is a.s maandag..vanaf a.s vrijdag beginnen de vruchtbare dg...joeppppyyyy Bianca 8)
Heey...nee er is niks gebeurt. Mn vriend is nu wel even weg..naar een kameraad..maar voor de rest nee..geen ruzie gehad of wat dan ook..Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt. Mja dit is geen lekkere huilbui. Af en toe gaat het zelfs zo ver..dat ik me zo kut voel dat ik gewoon denk om weg te gaan Gewoon weg te lopen..maja dat durf ik dan ook weer niet..omdat ik dan weer bang ben om alleen te zijn.. bleghh..wou dat het overgaat!
Ik heb trouwens maar een middenweg gekozen met mijn banner. Snap niks meer van mijn cyclus. Ook al die symptonen vruchtbaar slijm, geen vruchtbaar slijm, eisprong voelen? etc, etc. Heel verwarrend.
Weg lopen? waarom zou je weglopen...? ben je niet gelukkig met je mannetje....? nee das het volgens mij ook niet. Wat gek... en je banner klopt gewoon? niet een soort van PMS ofzo? maar dan zou je ongesteld moeten worden EN DAS NIET DE BEDOELING. Zwanger? kan ook theoretisch niet aangezien je ei nog niet is gekomen. zware tijden? misschien een beetje depri van vele veranderingen/ beslissingen etc.? ik ben net volledig van de anti depressiva af (post nataal) en kon ook vreselijk veel huilen. deed liever niet eens het licht meer voor mezelf aan en lag gewoon in het donker uren te huilen. Word het allemaal een beetje te veel? Accepteren dat je verdrietig bent en vooral niet weg proberen te stoppen. het gaat vast wel weer over. misschien moet je vast lekker gaan slapen dan voel je je morgen vast beter. -x-
Irri zeg! ja een mens moety wat, haha! heb je zo'n onregelmatige cyclus als onder je banner staat? das wel echt heel onregelmatig, kan je verwarring begrijpen!
Heb ik ook wel eens last van.... 2 maanden terug had ik gedroomd? dat ik in een winkel iets liet vallen en dat alles onder zat.... Dag later boodschappen gedaan, en ja hoor... lag dankzij mij een fles wijn kapot op de grond, omdat ik het schapje over het hoofd had gezien... En deja-vu heb ik ook wel eens last van, en dan komt er wel eens een opmerking uit van... ja maar dit is toch al besproken? Beetje voor schut Liefs
Vandaag hadden we ongie moeten worden en dat is niet gebeurt! Joehoe Bambi! dus morgen zijn we overtijd goed van je dat je nog even afwacht met testen. ik gooi er gewoon weer een tegenaan hoor! net zo lang tot ik tegen mijn vriend kan zeggen, zie je wel! hahaha das gemeen! Lekker die emoties laten gaan, en anders even met samsammie afspreken, kunnen jullie samen sniffen.. arme meiden! -xxx-
Ik ben juist heel erg gelukkig met mn mannetje... kweet niet wat het is...Vroeger ben ik heel erg gepest op school enzo...en daardoor heb ik niet super veel vriendinnen..dus ik voel me best vaak alleen...daar zit ik best wel mee en misschien komt het daar ook wel door hoor.. Ik kan eigenlijk niet echt goed bij iemand mn ei kwijt. Mn banner klopt wel hoor..ben dit weekend net ongesteld geweest..misschien nog een beetje een after ongesteldheidsdipje haha... Thnx in ieder geval voor je lieve woorden xxx
HALOA! gezellig Con! klets lekker mee en weet dat het verslavend is, haha! Bij de huisarts vandaag? vele symptomen? gek van het wachten? dat kennen wij hier ook, haha! nee hoor je hoeft het niet te delen als je dat niet wilt. Succes met zwanger worden!
[/quote] Vandaag hadden we ongie moeten worden en dat is niet gebeurt! Joehoe Bambi! dus morgen zijn we overtijd goed van je dat je nog even afwacht met testen. ik gooi er gewoon weer een tegenaan hoor! net zo lang tot ik tegen mijn vriend kan zeggen, zie je wel! hahaha das gemeen! Lekker die emoties laten gaan, en anders even met samsammie afspreken, kunnen jullie samen sniffen.. arme meiden! -xxx-[/quote] Ik heb er momenteel al 8 in deze maand verbruikt , dus snap je wel hahaha. hoe ik ber bij komt zoveel te testen geen idee, maar heb ze nu laten verstoppen door me man, want werd bijna een verslaving hahaha vandaar het wachten heb niet veel keus xxx Bambi
He gadverdamme... dat vind ik nou zo erg he. Kinderen zijn zo hart. Als ze zich maar eens half kunnen realiseren hoe erg je iemand kunt tekenen door dat pest gedrag. Nou hier kun je je ei altijd kwijt hoor! zoieso is alles gebasseerd op karakter wat echt een toppie is voor vriendschappen. je wordt niet afgeleid door iemand zijn leuke/ vervelende trekjes, pukkels, verkeerd kapsel, te mager, te dik, te klein te lang, te sloom, te snel, en nog vele andere zaken. Iedereen is mooi hier (phew ik gelukkig ook haha)! Dus gooi er maar uit wat je er uit wilt gooien! en anders is een PB-tje ook altijd nog een optie! -xxx-
Inderdaad heel irritant, maar op zich kan een cyclus nog onregelmatiger zijn dan die van mij. Maar toch, af en toe gene touw aan vast te knopen.
Vandaag hadden we ongie moeten worden en dat is niet gebeurt! Joehoe Bambi! dus morgen zijn we overtijd goed van je dat je nog even afwacht met testen. ik gooi er gewoon weer een tegenaan hoor! net zo lang tot ik tegen mijn vriend kan zeggen, zie je wel! hahaha das gemeen! Lekker die emoties laten gaan, en anders even met samsammie afspreken, kunnen jullie samen sniffen.. arme meiden! -xxx-[/quote] Ik heb er momenteel al 8 in deze maand verbruikt , dus snap je wel hahaha. hoe ik ber bij komt zoveel te testen geen idee, maar heb ze nu laten verstoppen door me man, want werd bijna een verslaving hahaha vandaar het wachten heb niet veel keus xxx Bambi[/quote] Oh dat was jij! hahaha ja dat had ik wel (volgens mij al meerdere keren gelezen). Sorry ik onthoud alle verhalen wel, alleen de namen! na de voorstel ronde is dat ook niet beter geworden want toen kregen we ineens twee keer zoveel namen! de schuilnaam en de echte naam, haha! Maar das even shit! ja snap het wel, ze zijn ook niet bepaald goedkoop en ook niet humeur verbeterend op deze manier!
Och jeetje meid, wat erg zit hier gewoon even in shock Vind het echt heel vervelend voor je, maar aan de andere kant, als hij steeds overal zijn moeder in gaat betrekken is hij het niet waard. Hoop dat hij over een paar weken ontzettend spijt heeft. Weet eigenlijk even niet zo goed wat ik moet zeggen In ieder geval veel sterkte, en ik weet zeker dat het met jou wel goed gaat komen. Liefs
(((((Oh dat was jij! hahaha ja dat had ik wel (volgens mij al meerdere keren gelezen). Sorry ik onthoud alle verhalen wel, alleen de namen! na de voorstel ronde is dat ook niet beter geworden want toen kregen we ineens twee keer zoveel namen! de schuilnaam en de echte naam, haha! Maar das even shit! ja snap het wel, ze zijn ook niet bepaald goedkoop en ook niet humeur verbeterend op deze manier)))) Geef niks hoor, ik onthou ook niet alles, er word hier zoooooveeeeelll gekletst. en me korte termijn geheugen laat me de laatste dagen een beetje in de steek mhhh bestaat er iets als zwangerschaps vergeetachtigheid xxx Bambi