Wees gerust, mijn vriend is net zo. Haha die weet nog geen eens dat ik hiero zit en lekker mee klets. Ik denk dat je met dit soort onderwerpen (en vooral bij de eerste ronde) met andere meiden/vrouwen juist het lekkerst mee praat. Die maken het zelfde mee. Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat me vriend wel eens vraag of het bij ronde 1 al raak kan zijn. die vind het aan de andere kant ook wel leuk om een kind te krijgen. Maar ja hij is ook wel een stukje ouder dan ik xxx Annemarie
idd er zijn er zat die na de eerste ronde zwanger waren, daarom vind ik het ook zo spannend...ook hebben velen die posi hebben getest van te voren buikpijntjes ect...en heb ik nu ook ..hahah dan ga je direct die link leggen hé...erruggggggggggg ... maar goed kan over 2 dg testen...doe ik nog niet hoor.
Ey bianca24 en Oedjoebadja, Ik zal duimen voor jullie, laat jullie het nog even weten hoe de test was? Succes meiden Ik mag pas over 13 dagen haha xxxAnnemarie
nouw weet eigelijk niet wat het beste is...heb nu maandag niet , maar dan die maandag vakantie, dus denk dan .. en jij oedje?
Nou ik ga in elk geval voor aanstaande dinsdag dan is mijn man jarig. Zou toch wel een super kado zijn.Trouwen en zwanger in het zelfde jaar. Als het neg is dan wacht ik gewoon nog wat langer tot het weekend ofzo, of ik moet in middels al ongi zijn beworden, en dan test ik weer.
ey bianca24, niet lullig bedoeld maar kan je niet beter testen als je echt overtijd ben? Tis maar een klein vraagje. Ik moet nl over 13 dagen voor het eerst testen en weet niet hoe je het beste kan doen. Liefs Annemarie
Hoe bedoel je dat annemarie? Ik test dan op 6 aug. dan ben ik ECHT overtijd...als ik dan nog niet ong ben hé....moet mijn NOD nu maandag hebben..dus snap je niet helemaal met deze vraag...:niet lullig bedoeld maar kan je niet beter testen als je echt overtijd bent?
volgens mij begreep ik jou niet helemaal dan. Ik dacht dat je ging testen op de dag dat je ongi moet worden. Ik ben sowieso nog niet helemaal in thuis met NOD enzo. Dit is voor me vriend en mij heel nieuw, daarom ben ik hiero om meer er van te lezen. xxxAnnemarie
Hahaha jah das heel goed dat inlezen..heb ik ook gedaan...ben er tenminste een beetje van op de hoogte Nee op de dag van mij NOD test ik zowiezo niet...wil ook pas later testen om terleurstelling te voorkomen..en de testen zijn niet goedkoop Wie weet is mijn ong wel helemaal ontregeld...wie weet!)hoop het niet...t´is of zwanger of ong. hahaha
Hallo, Ik zit ook in mijn eerste ronde! we hebben we al een zoontje van 19 maanden, maar zo'n klein hummeltje! oh.... dus we gaan er weer voor. Heb wel het idee dat ik zwanger ben, want ik heb dezelfde soort menstruatiekrampen als de eerste keer en toen was ik ook in de eerste ronde zwanger. Maar goed, dan mag ik natuurlijk nergens vanuit gaan. Spannend hoor!
Hey, Nou ook maar ff bij dit forum aansluiten 1e ronde dus afwachten maar. verwacht nog niet veel ben 11 jaar aan de pil geweest dus we zien het wel zou leuk zijn als het meteen raak is maar ivm wisseldiensten van me vriend kunnen we niet regelmatig klussen. Nou spannend wie er allemaal de 1e ronde zwanger zullen worden. succes iedereen. liefs simone
welkom.... vertel , vertel...welk soort krampen..hahahah heb ik nu ook, anders nooooooooit geen last van
Ey simone, Succes dan. Sinds wanneer benjij van de pil? ik ben 30 juni stopt met de spiraal. liefs Annemarie
Jeetje, dagje even niet gekeken en gelijk weer allemaal nieuwe meiden erbij! Leuk hoor.. toch erg speciaal zo'n eerste ronde. Ben ook zeker benieuwd hoeveel van ons straks gelijk mama worden.. Ik moet nog 10 daagjes wachten.. Bah, wilde dat ik de tijd wat vooruit kon draaien. Ik heb nog helemaal geen klachten, kan dat ook? En vanaf wanneer moet je ongeveer wat symptonen krijgen dan, zodat je gaat denken dat t misschien wel raak is? Heb alleen nog steeds gevoelige borsten..
Gelijk even vraagje voor iedreen... Ik heb 3 a 4 dagen geleden een dag hevige witte afscheidingen gehad. Normaal heb ik dat nooit. Is dat een eisprong? wie kan me dat vertellen. xxxAnnemarie
Annemarie is het helder of echt wit? Rond de eisprong kun je een soort eiwitachtige heldere afscheiding krijgen. Hiermee maakt je baarmoeder zich extra toegankelijk voor de zwemmers. Gr Oedje
ja het is inderdaad niet erg makkelijk die beslissing, maar we zijn ervoor gegaan. je weet nooit. misschien gaat het na deze keer niet meer lukken en krijg ik geen eitje of wat dan ook. we wachten af. ben zoooo benieuwd joh. over 13 dagen kan ik testen. kan eigenlijk al niet mee wachten hihih maar zo kans mag je eigenlijk niet voor bij laten gaan he sannnieee