Ooh gelukkig dat het toch nog een beetje goed is gekomen. Sorry ik was een beetje te vroeg met reageren, en heb tot nu gewoon in met mijn hand voor mijn mond gezeten, anders bleef hij openstaan Ik hoop dat alles dan toch nog goed komt. Liefs P.S Ik heb een baby op schoot. Nou eigenlijk is het 1 van mijn katjes maar die probeerd nu als een baby in mijn armen te liggen... Gek beest Had vandaag nieuwe krabpaal voor ze gekocht en ze zijn er gelukkig ontzettend blij mee... Ook kreeg ik daar in die winkel bijna een baan aangeboden toen ik het met mijn vriend over mijn opleiding had.... Die vrouw zegt ineens... ooh dat is mooi, als je nog werkt zoekt moet je maar even langs komen, heb binnenkort toch nog weer mensen nodig. Lijkt wel alsof ik de laatste 2 dagen in een droom leef, want bijna alles gaat goed, terwijl normaal alles uitloopt op een ramp.
Net berichtje terug gehad over het pendelen.. Is er voor mij voorspelt pas in januari 2008. Hopelijk klopt dat niet en ben ik eerder zwanger.. Heb gelijk weer even een dip.
Ja ja! zwangerschapsdementie! ah daar had ik zon last van vorige keer. dat word echt onderschat! 1 keer was het zo erg, ik was 6 maanden zwanger en moest tijdens m'n werk naar de tandarts (even tussendoor), mijn vriend en ik reizen altijd samen, werken tegenover elkaar (de gebouwen). ik liep naar de auto, stap in de bijrijders stoel, leg mijn spulletjes tussen mijn benen op de grond, doe mijn gordel om, leg mijn handen in elkaar gevouwen op mijn schoot en staar naar buiten. na een paar seconde dacht ik waarom staan WE nog stil en keek naar links. Brullend en gierend kwam ik erachter dat IK naar de tandarts moest en WE niet naar huis gingen. ik was helemaal alleen! liep om de auto heen en lachte volop in de garage en ging snel op de rijders stoel zitten! echt zwanger zijn doet vreselijk gekke dingen met je!
Hoe kan iemand op afstand nu weten wanneer jij zwanger wordt? niet doen, niet je humeur laten verpesten. de enige manier waarop dit KAN werken is omdat je je nu geestelijk gaat aanpassen hierop waarop je lichaam kan reageren. niemand kan weten wanneer het juiste zaadje bij jou eitje terrecht komt. Niemand! anders zijn testen ook overbodig!
Hahaha... sorry hoor maar dit vind ik humor... al zou ik zelf even verbaasd staan te kijken als ik straks hetzelfde mee maak. Mijn geheugen is namelijk ook als een zeef en vriendlief wordt er niet vrolijker van dat ik hem elke morgen om 3 uur roep, terwijl hij deze week pas om 5 uur op hoeft Ben het gewoon elke morgen weer kwijt... verschrikkelijk... Maar meid, zulke dingen zouden mij ook overkomen, dus niks om je voor te schamen.
Hoe is het met het huis afgelopen wat je zo mooi vind? Zoek je werk dan? Heerlijk he zo'n katje... ik heb net van mijn drie poesjes (2poesjes 1 is mijn avatar foto, en 1 kater) afscheid genomen.. ben plots enorm alllergisch voor ze en ging echt niet meer... BALEN, echt balen...
Ja TE erg he, hahaha! Maar zwangerschapsdementie weten de meeste wel dat het bestaat, maar wordt niet echt veel over gepraat, maar het is echt ernstig. kraamkado's schrijf op wie je van wat hebt want je voelt je behoorlijk lullig als je het niet meer weet na de bevalling. denk bij niks, oh dit onthoud ik wel.. schrijf het maar op, haha! Girlies, ik ga lekker slapen en morgen vroeg testen waarschijnlijk negatief, want ja Etos he.. AH, ik word met het uur harder! maar goed anders gooi ik er van het weekend een predictor tegenaan dus ik verwacht er niet te veel van! slaap lekker allemaal!
Ja als ze klein zijn, dan zijn ze lief... alleen deze 5 zijn echt donderstenen hoor... Heb ze met de fles groot gebracht en ze denken nu dat ze alles kunnen maken... Och wat erg voor je... ik zou dood gaan als mijn katten weg moeten... Heb wel last van allergie de laatste tijd, maar geef de wasmiddel de schuld... moet er niet aan denken de katten weg te doen... doe ik liever de vogels eruit Het huis was geweldig, heb vandaag gebeld maar was nog niks bekend en zou het volgende week wel horen zei ze... dus afwachten nog. Nee ben niet op zoek naar werk.. misschien over paar maandjes.. maar nu nog ff rust, ben druk zat... Liefs
Waar kan je dat laten doen dan? Wel vervelend trouwens dat je dat dan te horen krijgt pas 2008! Kan mij voorstellen dat je dan in een dipje zit! xxx
He meiden, Jeetje, wat gaat het hard. Heb net lekker geskate (wednesday-night-skate) Was erg leuk. Zat wel heel erg te denken, niet vallen, niet vallen. Stel dat ik zwanger ben....... Maar gelukkig dus niet gevallen. Maar in die tijd zijn er dus 7 nieuwe pagina's bij gekomen. Echt leuk. En volgens mij lijdt ik nu al aan zwangerschapsdementie.. ben er steeds niet helemaal bij met me hoofd. Elke keer zit ik te dromen en ongeduldig te wachten tot ik die test kan doen. Morgen komt die test van matcare binnen. Gaan hem vrijdag uitvoeren. Dus ben benieuwd. Groetjes
Euhm... das een goede... Kom ik zo wel even op terug... alleen duurt lang want ik heb het aan 2 mensen gevraagd en nog niks terug gehoord... maarja... is ook niet echt meer nodig nu denk ik... Zal zo de link even erin plakken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Liefs
Oke dank je wel. Ik heb gewoon voor de gein een berichtje gestuurd. Ben benieuwd wat er gezegd wordt. Aan de ene kant wil ik het wel geloven maar aan de andere kant vindt ik het maar hocus pocus haha.
jeetje jullie lullen wel wat af hoor hihi... Ik kan hellaas niet zo heel veel achter de laptop omdat mijn vriend er ook vaak achter zit maar probeer zo vaak mogelijk een kijkje te nemen maar dan moet ik echt eerst 5 pagina's lezen en dan ben ik de helft al weer kwijt van wat er gebeurt is. Nou iig nog steeds geen roze bij gekomen ik heb bij somige meiden 2de ronde achter de naam gezet en volgens mij moeten er nog meer dingen aangepast worden maar weet het zo ff niet. Nou succes voor degene die morgen mogen testen welkom voor de nieuwe meiden en de rest veel klus plezier.
Moet je Stienke even opzoeken en een berichtje sturen. Zij geeft bijna direct antwoord. Ja.. ach ben blij dat er eindelijk es iemand antwoord gaf op mijn pendelvraag. En nu gewoon druk aan de slag om het tegendeel te bewijzen van de pendel.
Ga me bedje opzoeken.. Toch erg last van me ongi, ja eerste x weer zonder pil he. Toch even weer heel wat anders! Niet teveel kletsen hoor, moet ik morgenochtend zoveel doorlezen. Trusten allemaal!
ik ben nog wakker. kom net thuis,, ik kan er werkelijk niks aan doen maar voel me zo ongelofelijk zwanger.. als dit kwaaltjes zijn he, en krijg die iedere maand, dan word ik gek, is echt geen pretje, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen he. ga zo misschien ook me bedje maar opzoeken gr sannniee ow ja... alle nieuwelingen, van harte welkom hoor! leuk dat jullie er zijn!
Meid bereid je er maar op voor. Ik heb nu al 12 maand last van kwaaltjes en elke keer een nieuw kwaaltje zodat ik denk: Hey dat heb ik nog niet eerder gehad...zou het dan toch? Maar ik ga nu wel lekker slapen...