wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Welkom Lotte!

2. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    jeetje Bloempje, kut voor je! heel veel succes dan maar en we hopen je nog eens tegen te komen hier hoor! Het was altijd erg gezellig en lachuh met je!
    dikke kus en sterkte!

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Zoe,
    Heb jij ook een mirena gehad? Ik ben nog steeds niet ongesteld?!?!? na 6 weken...
    ik heb nu een doorverwijzing naar de gyn voor een echo om te kijken of alles nog wel flex is daarbeneden..
    de mijne heb ik ook 3 jaar gehad en nooit ongi geworden...

En voor alle andere die ik in dei andere 6 nieuwe pagina's tegenkwam ook WELKOM!

Ik ben overigens gisteren tussendoor toch al naar de HA geweest en heb met de godse gratie een doorverwijzing naar de gyn gekregen om te laten controleren of alles ok is zeg maar. Dat ik een keeeer ongesteld ga worden.
    Spreek jullie later!

4. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    De stomme test werkte niet, controle streep was amper zichtbaar. mag van mijn vriend geen nieuwe kopen voor dit weekend, dus zie het na het weekend wel weer als ongie er niet is... Echt jammer, had gedacht wel duidelijkheid te hebben dit weekend. Maar ja jullie kennen het he...
    Allemaal een fijne dag vandaag!

5. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    :eek: Jullie kletsen veel!

Wel fijn om te lezen dat iedereen 'last' van dezelfde kwaaltjes heeft.
    Gister nadat mijn test nega was ( 2 dagen overtijd, maar net met de pil gestopt) had ik ook ff een dipje.
    Had eerst zoiets van het komt wel joh, maar toen ineens bedacht ik me o jee wanneer wordt ikdan ongesteld en er gaat al een heel rampscenario door je hoofd :) hoe maak ik mezelf gek.
    Toen kwamen eindelijk de traantjes en dat luchtte wel op..

Ergens denk ik dat ik te vroeg ben geweest met testen haha geef de hoop nog niet op.. :oops:

6. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Noge meiden,

Welkom alle nieuwe en sterkte met testen voor iedereen die vandaag gaat testen.
    Heb net alles door gelezen en zag weer een paar nega testen.
    Sterkte meiden en ik hoop voor jullie dat het snel een posi test zal zijn.

@Angel1986 Sterkte met je vriend en zeker heel veel sterkte met je schoonmoeder.
    Ik ken een beetje het probleem van schoonouders.
    Zal jullie er niet mee lastig vallen maar ik heb een niet zo makkelijke schoonmoeder.
    Gelukkig staat ze nooit echt tussen mijn vriend en mij in, maar toch...

Hier nog steeds geen nieuws en probeer nog tot het weekend te wachten met testen.
    Ben nu al 10 dagen overtijd.
    Had al haast mijn 2e eisprong kunnen hebben.
    Zit nu wel te balen dat alles zo onduidelijk blijft hoor.
    Wil zekerheid.

7. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    He Nance,

Wij zijn ongeveer gelijk gestopt!
    Ken het gevoel! Balen hè?!

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Goedemorgen
    Nog testers vandaag?
    Ik was wat eigenwijs en wist dat het tevroeg was. Maar ala, toch getest. Negatief natuurlijk. Kon zelfs niet eens een vaag streepje herkennen. Balen hoor. Denk dan meteen van zie je nou wel, ik ben helemaal niet zwanger.
    Zucht slaat natuurlijk nergens op want te vroeg is te vroeg en sowieso test ik altijd laat +. Heb vanmorgen even de lijstjes van mijn vorige zwangerschappen erbij gepakt en idd, daar was ik allang overtijd en zelfs toen een vage test.
    Dus we wachten vol spanning af of er rode duivels te voorschijn gaan komen.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!!

JULI:
    28: Demi123
    30:
    31: Bianca24, Sil1980, Droppie123

AUGUSTUS:
    1: Esther7, Kim1984,
    2:
    3:Samsammie
    4: onsukkie
    5:
    6: Enomis,
    7: MissyZuilen, Angel4life
    8: Bambi82, Anoniem1405
    9: Liesl
    10: sannnniee,Lieselotje1980
    11: Angel1986, Hansje
    12: Katje81, Yuna28, Luna73
    13: askim
    14:
    15:
    16: Juli
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22: Zoe1976
    23: Fenne, 1Summer
    24:
    25:
    26:
    27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde
    28:
    29:
    30:Sil1980 2de ronde
    31:
    SEPTEMBER:
    1:
    2:Missyzuilen 2de ronde
    3:
    4: Enomis 2de ronde
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger

10. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat dit voor mij ook geldt! Was net 1 of 2 dagen overtijd en ik heb natuurlijk geen idee wat mijn cyclus is! Heb vandaag ook weer erg veel steken in mijn onderbuik :(

11. Goeiemorgen allemaal,

missy zuilen: ik heb antwoord gekregen op het pendelen en bij mij zei ze ook dat ik in januari 2008 in verwachting zal zijn van een jongetje. Dit waren haar letterlijke woorden. Maar als je het zo bekijkt dan zou ik nu in verwcahting kunnen zijn toch?

Haha trek mij hier niks van aan hoor! Je moet het toch samen doen met je man, en als het raak is is het raak!

Luna: ik ken het gevoel hoor van dat testen, mijn banner zegt dat ik overtijd ben maar misschien is dat helemaal niet zo en heb ik een langere cyclus. maar heb vanmorgen ook een testje gedaan ik dacht misschien maakt het verschil met ochtendurine. Niet dus, maar ga nu de volgende keren wel voor kruidvat testen want die etos testen die ik heb gebruikt vertrouw ik eigelijk niet.

xxx

12. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Vandaag krijg ik die test van matcare binnen. Dus ben erg benieuwd. Morgen ga ik hem uitproberen. Ik twijfel zo erg. Ben misselijk en heb pijnlijke tepels. Steken in mijn buik, maar ja... dat kan ook van mijn darmen zijn. Heb namelijk altijd al flink last gehad van spastische darmen gehad. Af en toe weet ik het niet meer hoor. Gisteren heel de dag misselijk en vandaag heb ik nergens last van. Dus morgen maar is gaan testen. Ben al 6 jaar niet aan de pil, dus moet toch wel snel gaan lukken dan he.....

Willen jullie mij ook bij de lijst schrijven, voor de roze bus? Thx.

Groetjes Lotte

13. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    goede morgen allemaal.

hansje ik moet zeggen dat ik die etos testen ook niet helemaal ertrouw.denken hier meerdere mensen over? en waarom?

hier is alles oke. heb wel verschijnselen nog. maar ze trekken een beetje weg. ik hoop toch snel 2 streepjes te zien.. maar ja. we wachten maar af.
    volgens mij banner kan ik morge echt testen. maar ik weet het zelf niet precies hoor. is moeilijk als je altijd onregelmatig was. ik ben er vanuit gegaan 2 weken na me eisprong. ik weet zeker dat ik een eisprong had 27 juli, dat zou morgen 2 weken geleden zijn. klopt het dat ik dan morgen kan testen, of hebben jullie er een ander idee over?

wens jullie allemaal een fijne dag.. zie alweer rege, kan het nou nooit eens lekker weer worden! :(

14. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant

hoi,ik krijg ook vandaag die testen binnne. denk eej die moet ik ook hebben. maar jij kan nog tot morgen wachten. nou ik weet het nog niet hoor :) :) wel kanp van je zeg!
    ik duim voor je meid !
    succes

15. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant

hoi,ik krijg ook vandaag die testen binnne. denk eej die moet ik ook hebben. maar jij kan nog tot morgen wachten. nou ik weet het nog niet hoor :) :) wel kanp van je zeg!
    ik duim voor je meid !
    succes

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Zo knap vind ik het niet hoor. Ik ben gewoon superongeduldig... En eigenlijk ook bang voor een negatieve test, maar ja.. Positief blijven denken maar.

Misschien een stom vraagje maar wat is clomid? Ik heb echt geen idee.

Groetjes Lotte

17. Volgens mij heb je het wel goed uitgerekend hoor als je zeker weet dat je 27 juli je ei hebt gehad dan kan je inderdaad vanaf 14 dagen daarna testen. Spannend!
    En ja die etos testen, ze zien er zo iel uit en ze hebben altijd negatief gegeven! Haha

18. chlomid is volgens mij een soort hormoon die je cyclus bevordert of zoiets?

19. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja ik gebruik die nu ook van de etos. en ze zeggen negatief. maar ik blijf overtuigd.. toch ik :evil: zie.. eerder blijf ik er in geloven. ja ik heb toen 27 juli een echo gehad, en toen was de ei zo groot dat ie die dag nog zou springen dus dat is gewoon zeker..

clomid is een hormoon om je eisprong op te wekken. dit kreeg ik omdat ik een heel onregelmatige menstruatie had. en geen ei. nu heb ik dit geslikt, en moet ik 12 dagen laten voor een echo, en toen waren er 2 grote eitjes en 1 klein eitje. dus spannend grote kans op tweeling zou het worden! dus das allemal echt spannend!

groetjes san

20. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    goede morgen!

nou hier 10 dagen na nod en nog steeds niets..

geen bloed en geen posi test..

heb gisteren ochtend voor het laatst getest en ga er nu maar vanuit dat ik niet zwanger ben anders had de test dat toch allang moeten aan geven.

dus wachten op ongi dan maar...

wie gaat er testen vandaag of morgen?

liefs esther

Deel Deze Pagina