Nee, vind het leuk dat ze voor me gependelt heeft hoor! Bedoel.. eindelijk es iemand die snel terug reageerd. Maar ik laat me erdoor niet uit het veld slaan. Nu gaan me ventje & ik alles proberen om het tegendeel te bewijzen. En ik heb vorige cyclus een ei gehad, dus nu hopen dat 't gewoon goedloopt en ik weer een ei krijg. En ik vind het nog te vroeg om de zaadjes te laten testen, want we zitten pas in ronde 2. Dus we gaan weer vol nieuwe goede moed ertegenaan! En ik heb beloofd me wat minder ermee bezig te houden. Lees en bep wel hier gewoon nog lekker mee, maar verder heb ik beloofd gewoon af te wachten. Want misschien is 't daardoor wel verkeerd gegaan vorige cyclus. En ga zo lekker winkelen met me kerel! Hij heeft vakantie deze week.. Volgende week moet ie weer werken en dan erna hebben we weer 2 weekjes. En gaan we lekker midweekje naar Belgiƫ. Dan heb ik me vruchtbare dagen en me ei al gehad, dus heb ik lekker 5 daagjes om me gedachte ergens anders op te zetten!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: sannnniee,Lieselotje1980 11: Angel1986, Hansje 12: Katje81, Yuna28, Luna73 13: askim 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Anoniem : he wat irritant, gewoon zelf een 2de streepje erbij tekenen !? Esther : wat vervelend dat er nog geen duidelijkheid is!..
goedemorgen dames, Nou nog geen te zien, gelukkig maar. Ik heb wel een zeurderig gevoel in me onderbuik, hoop echt zo dat het me ongie niet is. Verder heb ik vollere borsten en een sterke reuk en dus geen koffie meer lusten. Geen andere klachten geloof ik. ja kleine dingen ik zie veel dubbel of beetje waazig en heb daardoor hoofdpijn. maar hoeft geen zwangerschapskwaaltje te zijn he. Verder merk ik niks eigelijk. Ik ben echt bang ongie te worden, ik wil gewoon zwanger zijn Net als iedereen hier hahaha. Ik ga echt wachten tot het weekend met testen, maar ben zo zenuwachtig en kan ook al geen afleiding vinden. Zit vandaag helemaal alleen op me werk en ik heb niks te doen. Alles is af en krijg vanmiddag rond 16.00 uur pas weer werk. pfff balen. we moeten echt meer roze op de lijst he. wie zal de volgende zijn . ben benieuwd. xxx Bambi
Moeilijk he bambi als je gemixte kwaaltjes hebt. Ik heb eigelijk precies wat jij hebt. Ook wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik maar geen krampen wel opgezet. En mijn reuk is sterker en mijn smaak is iets veranderd. Moeilijk moeilijk moeilijk. Succes op je werk. Ik moet daar zo naartoe tot 9 uur vanavond dus hoef dan even niet aan mijn lichaam te denken! Ik wil ook weer roze zien! xxx
meiden even een dipje... ik wil zo graag en ben zo bang dat het nooit gaat lukken.. mijn vriend heeft maar 1 bal die andere is hij kwijtgeraakt door een ongeluk... dat was 8 jaar geleden. het ziekenhuis heeft toen gezegd dat hij met de jaren steeds slechter sperma zou krijgen... ik probeer er verder niet bij na te denken en zijn lekker aan het klussen enzo.. maar soms is er ineens zo'n moment dat ik het weer besef en denk ,wie hou ik nou voor de gek.. de kans is zo zo zo onzettend klein dat het gaat lukken... sorry meiden maar het is fijn om dit even met jullie te delen.. liefs esther
He esther, Kan mij helemaal voorstellen dat je hierdoor onzeker bent en dat je denkt dit gaat nooit lukken. Maar wat bambi ook zegt in dit soort situaties ben ik ook onzeker ook al is alles naar mijn weten gezond (nog niks laten onderzoeken). Maar niet om gelijk helemaal medisch te gaan doen maar zou kunstmatige inseminatie niks zijn voor jullie? Of iets dergelijks. En hebben jullie het zaad laatst nog laten testen? Wie weet valt het allemaal wel mee! Succes! xxx
Maar meiden ik ga zo naar mijn werk. Wie weet kijk ik vanavond nog effe wat jullie allemaal hebben bijgekletst! Fijne middag nog! xxx
hoi, Net weer het toilet bezocht, (durf steeds niet) en gelukkig geen tegengekomen. pffff blegggg verveel me zo, zit dus helemaal te niksen, weet gewoon echt niet wat ik moet doen is niet zo druk nou, ik kan het bijhouden hahaha hier op het forum. xxx Bambi
hoi.. we hebben allebei een kind uit een andere relatie... we weten heel goed hoe het is om een kind te krijgen.. maar een liefsdesbaby van ons samen zou het toch wel helemaal afmaken... we hebben besloten om het op de natuurlijke weg te proberen mocht dat niet gaan dan leggen we ons er bij neer...(hoe lastig ook) samen hebben we twee heerlijke kids... dus dan is het goed zo... liefs esther
Hallo dames, Ik word helemaal nerveus van al dat getest door iedereen. Vind het zelf wel spannend allemaal, maar ik heb helemaal het gevoel niet dat ik 100 testen wil bestellen en die ook zo spoedig mogelijk wil gebruiken... Begin aan mezelf te twijfelen of ik het wel echt wil?
Gewoon goed voelen wat je zelf wilt, verschilt toch per persoon de een test zich helemaal te pletter en de ander niet. Kijk gewoon wat jij wilt en sta daar bij stil. en t gaat denk ik van zelf wel kriebelen hoor...
Eigelijk is het een gok ja, weet niet hoe me cyclus loopt. me 1e was er een van 16 dagen dus das best vaag. Ik voel me wel anders, durf niet heel hard te zeggen ik weet het zeker, maar er is wel een gevoel dat soms zecht, ja ik geloof het wel. snap je. \ xx Bambi
Je bedoelt toch niet, dat je twijfelt of je wel zwanger wil worden ? Hoop dat ik je verkeerd begrijp en dat je bedoelt dat je niet wil testen. xx Bambi
Hey Ik had ook helemaal geen drang om steeds te testen hoor heb getest toen ik 1 dag overtijd was en de volgende dag was ik ongi dus is normaal hoor is heel verschillend per persoon. liefs simone
Ik wil heel graag een kindje en mijn man ook. We hebben ook veel lol samen met het "maken" van een kindje... Maar ik heb er voor mezelf ook een jaar vooruit getrokken om zwanger te worden. Tuurlijk hoop ik dat het gelijk raak is, maar is het niet zo dan is het ook goed. Bijna iedereen hier test zich een ongeluk, vandaar dat ik me afvraag of ik wel redelijk normaal ben... Maar ik lees dat er gelukkig ook meiden zijn die zich niet een "ongeluk"testen...Dus het zal wel meevallen....
Zo hebben wij het ook 'gepland' . Was toch benieuwd gister, maar dat komt ook omdat je er teveel mee bezig bent. Kon het niet laten en dan is het toch teleurstellend als je niet zwanger bent.
Hoi meiden, Wat is er gebeurt ? er is hier al ff niemand geweest.Normaal als ik een dag niet kom 20 blz.bijlezen. en nu ben ik er heel de dag en is er niemand. En ik verveel me nog steeds rot hier. pfff. zucht. x Bambi
Ik verveel me ook, maar zit wel op mijn werk. Ben net bijna flauwgevallen alles werd zwart voor mijn ogen.. Echt vaag!