ik verveel me niet..pffffffffff heb nog genoeg te doen hiero...boven moet nog worden schoongemaakt...blé :-# ...en net nog ff het toilet gedaan, mijn mannetje moet overwerken dus kan ik lekker op mijn dooie gemakkie alles afboenen...hahaha .. Maar heb dus morgen mijn begin van de vruchtbare periode, spannend...begint alweer wat te kriebelen in mijn buikie...hihih... Liefs Bianca... en Manon81..uitkijken jij hé...niet flauwvallen..niet te druk maken
Wat is dat nou is niet helemaal goed he. Gaat het al weer wat beter nu ? Ik zit ook op me werk in me uppie te niksen. saai he. Doe maar ff rustig aan dan. xx Bambi
hallo meiden, ik ben hier ook al heel de dag. heb net me testen binnen gehad, heb die nieuwe nu eens besteld, die 6 dagen voor nod kan testen, weet niet of het allemaal wel waar is hoor.. maar goed we zien wel..! vereel me ook
Ja voel me al weer wat beter, wel een beetje slapjes... En dan gelijk die reacties....ben je zwanger? eeeh nee volgens mijn test niet tenminste..grrr
He, die test heb ik ook net binnen. Morgenochtend ga ik hem uitvoeren. Dus ik ben benieuwd. Ik hoop op positief natuurlijk! Het is vandaag zeker rustig. Het is ook echt een slaapdag. Lag net lekker op de bank te slapen.. heerlijk... Wanneer ga jij hem uitvoeren? Vandaag nog? Groetjes Lotte
Heeey meiden. Nou ik heb nu 2 nachten amper geslapen. kleintje vannacht alles onder gespuugd en ik voel me weer grieperig. zou de 3e keer zijn in 3 weken. kleintje en ik zitten in een loopje denk ik Kom net uit bed, maar ik wilde toltaal niet wakker worden! Nog Geen tekenen van Ongie te bekennen. heb ook echt niet het idee dat die gaat komen, haha heb je haar weer met haar grote mond. als het wel raak is, dan is het puur toeval hoor dat ik het de hele tijd roep, want ik weet het echt niet! @ Esther, ik begrijp dat jullie dat zo afgesproken hebben, want een derde kleine maar dan saampjes zou natuurlijk heel mooi zijn, maar hoef je niet te "pushen". Maar het lijkt me toch vervelend om elke maand in onzekerheid te zitten. Kun je inderdaad niet een test voor de zwemmers laten doen?
Nee dat moet je niet doen, iedereen gaat er op haar eigen manier mee om. Ik ben net begonnen en de drang om testen te bestellen is er nog niet echt bij mij. Ik heb zoiets van, de kans dat het de 1e ronde raak is in een keer is niet zo groot. Pas als ik ruim over m'n NOD heen ben ga ik wel eens testen bestellen. Als je er te nerveus van wordt, skip dan de testberichtjes en lees gewoon de rest lekker mee
he vervelend anoniem1405.. :S maar dat de ongie nog niet is gekomen is een goed teken..! ik ben bang dat ik mezelf morgen rood mag zetten..gezien ik nu wel voor 90% zeker weet dat ik morgen ongi wordt..dus denk dat ik door ga naar de 2de ronde.. voor alle tester veel geluk!...
Hahaha ik zelf zou ook niet weten hoe ik dat moet uitleggen, omdat ik zelf de naam er ook niet zo goed voor weet.. maar this meer, een voorteken van dat je ongi er (snel) aankomt.. zoiets :s
oh ok... Maar evengoed blijf je lekker blauw! totdat het definitief is! ik begin er ook bang voor te worden. heb vreselijke hoofdpijn en ben erg moe. meestal is dat de dag voordat "het" uitbreekt. maar goed zoals Angel4Life zegt, geen bloed geeft moed!
Ben ik weer! Lekker even me verdriet eruit geshopt. Heb nieuwe schoenen gekregen van me ventje en zelf 2 shirtjes gekocht. Ben nog niet zwanger, dus kan lekker nog kleren kopen. Ik ga deze ronde toch maar eerder beginnen aan de ovulatietesten. Want de vorige ronde begon ik pas op me eidag. En toen kreeg ik dus gelijk 2 strepen. Wil nu eerst 1 streep en dan pas 2 strepen.
Ik ga deze ronde zoiezo niet meer testen vóór NOD. Vind het zonde van me geld, want ik test toch niet positief denk ik. En nu heb ik ook 4 testen eraan versleten en werd ik ongi. Dus deze keer probeer ik me minder ermee bezig te houden wel met ovulatietesten, maar pas echt testen na NOD.
Sluit ik me helemaal bij aan. Heb ook al tig testen versleten en allemaal negatief maar nog steeds geen ongi gezien. Hoe werken die ovulatietesten trouwens en welke zijn goed. Wat hebben jullie trouwens weer heel wat bepraat zeg vandaag! Wow. Ben een dagje aan t werk en ben enorm lang bezig om bij te lezen