Heb je voor de zekerheid een dagje op je cyclus gegooid? of is dit precies je eerste dag over tijd? lastig he zo'n onvoorspelbaar vrouwen lichaam! Kan me voorstellen dat je het niet vol houd , maar wel knap als het je lukt!
Vandaag zou ik ongi moeten worden, maar tot nu toe nogsteeds niet, normaal wordt ik het `s nachts en ik heb gewoon heel de nacht geslapen en met naar de wc gaan en afvegen had ik meteen zoiets van he ik ben het nog niet dus ik ben nu een paar uurtjes overtijd zeg maar hihi
Maar meiden ik ga zo naar mijn werk, gelukkig maar een half dagje vandaag en vanmiddag ga ik lekker shoppen met een stel vriendinnen en daarna gezamelijk uit eten en misschien plakken we er nog een bioscoopje aanvast. Iedereen een hele fijne dag en voor degene die gaan testen ik zal voor jullie duimen xXx Eliza
Shit zeg, ik ben nog steeds niet ongesteld, en ik heb er gisterochtend nog een test tegenaan gegooid, maar die was negatief. Heb wel regelmatig wat ongi-krampen en soms voel ik het er haast uitlopen om he zo maar te zeggen, maar er komt niets... En verder heb ik ook geen klachten die op een zwangerschap wijzen eerlijk gezegd... (maar ja, op zich zegt dat eigenlijk ook niet zo veel) Als het uitblijft moet ik toch over een paar dagen nog maar eens testen.
Hey Luna, zo zijn wij ook begonnen maar na 1 keer een condoom gebruikt te hebben hadden we ook het gevoel dat we onszelf aan het foppen waren dus zijn we ook daar maar meteen mee gestopt..
Hallo allemaal, Even had ik geen zin om 5 pagina's te lezen, nog nieuws? Iemand? Dan ik wel! IK BEN ONGESTELD! Joepie! Joepie? ja JOEPIE! Eindelijk na 6 weken onzekerheid en afwachten of het wel in orde was. Al naar de HA geweest voor doorverwijzing naar gyn maar dan zijn de gisteren toch gekomen! Blij? ja zeker blij dat het werkt. Kan ik eindelijk ook eens zo'n bannertje maken, hoor ik er een beetje meer bij Teleurgesteld (vroeg mijn moeder) Gek genoeg helemaal niet... ben blij dat het werkt. Het enige nadeel is dat ik me nu wel lichamelijk KLOTE voel. Alles wat je maar kunt hebben. Ziek, buikpijn, krampen, hoofdpijn, borsten als meloenen, niet naar kijken aub want dat doet pijn.. Ga zo werken met een lading tampons hihi! Fijne dag en ik klets vanavond wel weer bij! BYE BYE
He bah, das naar.... Maar misschien wordt die test toch nog een keer positief! kijk maar naar angel4life
Zoo daar ben ik weer Weer even helemaal in de 7e hemel Was bij de huisarts (vreemde is dat ze niks heeft gecontroleerd, maar was invaller) en die zei dat ik nu 6 weken en 1 dag zwanger zou zijn, en rod 4 april ben uitgerekend. Ook vertelde ze wat ik allemaal niet mocht doen (maar dat wist ik ondertussen al) en dat ik volgende week een afspraak moet maken met de verloskundige. Zou rond 10 a 12 weken een echo krijgen. Net mijn mannetje gebeld (die begon om 5 uur al met smsen want hij was zenuwachtig) en die was helemaal door het dolle heen. Alleen van hem mag ik niet op 9 april gaan bevallen (heeft ie nare herinnering aan) dus daar begon hij al weer over te ouwe hoeren dat ie er dan wel een kurk instopt... haha... blij dat hij het nu eindelijk beseft en dat hij er blij mee is. Natuurlijk moest hij meteen ophangen om zijn moeder het goede nieuws te vertellen... haha... Maargoed... Ik had ook nog even besproken over de kramp die ik steeds in mijn buik heb (wordt er 's nachts wakker van) en ze zei dat het op zich niet zo ernstig was. Zolang er geen bloed bij kwam kijken was er niks aan de hand, dus ik ben weer helemaal gerust gesteld. Wat ik ook vreemd vond is dat ze zei dat je tijdens de zwangerschap gewoon paracetamol mag gebruiken.,.. ik dacht juist dat dat niet goed was... maarja... als het niet nodig is doe ik dat toch niet. Sorry voor het lange verhaal Liefs @ anoniem: Vervelend dat je alweer last hebt van griep. Hoop dat het snel beter wordt. Beterschap
nou da kan ik me voorstellen ja, onzekerheid over wat er nou aan de hand is, lijkt me erger dan gewoon ongi worden.
waarvoor moest je naar de huisatrs dan? Ik hoor vaker dat vrouwen die net zwanger zijn dat doen, maar dat heeft toch helemaal geen meerwaarde? ik ben 3x zwanger geweest maar geen enkele keer de huisarts bezocht en zal dat ook nu weer niet doen. Maar goed wellicht heb jij een andere medische reden ofzo?
Anoniem beterschap, esmee: blij dat je ongi door is gekomen .. nou kan je mee naar de (volgende?) ronde angel4life : goh dat iemand dat weet zonder te controleren.. .. en nouja.. zie banner ...
@ ANGEL wat fijn voor jullie zeg.. een april beebje... spannend! ik ben ondertussen 11 dagen overtijd.. en nog steeds geen ongi te bekennen. ik voel van alles maar ook weer niets... zwanger zijn deze maand heb ik allang opgegeven.. nu maar wachten.. gisteren bij het vrijen had ik trouwens wel last van mijn buik.. links fikse steken.. weet ook niet wat dat nou weer inhoud. en dat ongesteldheids gevoel heb ik nu al vanaf vorige week maandag(ook rose veeg) maar er komt maar niets ik kan niets anders doen dan afwachten.. liefs esther
Ja van mijn vriend moest ik de huisarts bellen, omdat hij de test niet vertrouwd, maar nu de huisarts dat heeft gezegd geloofd hij het ineens wel. @ yuna: ja dat vond ik dus ook al zo vreemd... heel knap dat ze zo in mijn buik kan kijken he... Liefs
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28 11: Angel1986, Hansje 12: Katje81, , Luna73 13: askim 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jammer, maar op naar de 2de ronde.. Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger
Vanaf vakantie kan ik heel even internetten (verbinding valt steeds weg) en heb vanochtend, veel te vroeg want eigenlijk kon het maandag ofzo getest en ik zie twee streepjes. Een duidelijke en een niet zo duidelijke, maar mijn man zag hem ook, binnenshuis en toen ie net 1 minuut wakker was. Dus nou weten we nog niet met zekerheid iets, haha, Ga nu ff bijlezen en wens iedereen veel succes en hopelijk veel namen in het roze straks!
Ja die van mij heb ze ook verstopt, maar dat wou ik zelf. Morgen ochtend mag ik testen dan is hij erbij. Waneer mag jij ? xx Bambi
Nouu das heeeeel spannend. Miss ben je de volgende op de lijst. Over eeen paar dagen weer testen voor meer duidelijkheid ? succes ermee. xxx Bambi
Spannend bambi, ben erg benieuwd. Ik had gezegd dat ik dit weekend zou testen maar ik weet het nog niet, ik heb er niet zo'n zin in Ik denk dat ik het gewoon maar even afwacht. Ik had vanacht hele lichte krampjes in mijn onderbuik maar geen ongi tot nu toe. Ik houd jullie op de hoogte! xxx