wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    he meiden,

Vandaag die test gedaan van matcare.. En negatief. Jammer, maar ach, volgende keer beter. Nog een paar daagjes voor mijn NOD en ik ga pas testen als ik 5 dagen overtijd ben ofzo... Zonde van mijn geld... En anders volgende maand beter.
    Baalde natuurlijk wel even behoorlijk! Maar ja, niemand kan er iets aan doen... Ja volgende maand weer ... mijn man... HIHI..

Groetjes Lotte

1 neg. test voor NOD

2. Angel4life leuk een april beebje. Mijn neefje is dit jaar ook in april geboren. Inderdaad wel apart dat ze zonder controles kan zeggen dat je 6 weken zwanger bent. Toch maar effe de afspraak met de verloskundige afwachten? Spannend spannend spannend meid. Het stomme is ik kan nu blij voor je zijn, had toen je het net had verteld veel gezonde jaloezie! haha
    Ik hoop voor je op een voorspoedige zwangerschap!

xxx

3. Hey lotte, je weet het maar nooit. Ik zal voor je duimen!

4. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant

ik heb die test ook gedaan en ook bij mij was ie negatief, niet echt leuk. maar ja. ik heb echt het gevoel dat het raak is. maar ja zal wel niet. anders moeten de :evil: maar snel komen.. nieuwe ronde nieuwe kansen!

5. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik zat eens te denken dat ik van mijn dochter pas getest heb toen ik 8 weken zwanger was. Had wel het vermoeden dat ik zwanger was, maar werd gewoon ongesteld en de testen zeiden negatief. Dus ja, ach.. De ene zwangerschap is de andere niet, dat weet ik ook wel.. Maar positief blijven denken...

He Hansje, had je nou al getest? Suc6 anders.

Groetjes Lotte

6. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik heb op internet gezocht en daar stond dat als je 6 weken niet ongi ben geweest, dus 2 weken overtijd ben je naar je huisarts kan gaan.
    Natuurlijk kan je altijd gaan, maar dit vond ik dus op internet.
    Ik ben maandag 2 weken overtijd en denk dat ik dus even ga bellen dan.
    Hij is dan ook precies terug van vakantie dus dat komt goed uit.

En wat kunnen jullie kletsen zeg.
    Ik ga nu even terug lezen wat jullie allemaal te vertellen hadden.

7. Hey sannnieee,

Ik ken het gevoel hoor, het gevoel hebben het is raak maar negatief testen maar toch nog niet ongi worden. Heel erg frustrerend.
    En wat ik eigenlijk erg vond was dat mijn man het met een goeie vriendin erover had en zij had gezegd: "nu denkt ze (Ik) dat ze vanalles voelt maar als het eenmaal echt raak is dat ze denkt oke dus dit is zwanger zijn" Dat vond ik eigenlijk wel vervelend om te horen, ik weet toch hoe mijn lichaam aanvoelt. Bah.

xxx

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ohhh wat leuk angel, je krijgt een rammetje...
    Volgens mij is de 12 weken echo, ofwel de termijn echo juist daarom. Een huisarts of verloskundige gaat altijd uit van de test. als die posi is, dan ben je zwanger en gaat gewoon rekenen vanf de laatste dag van je mestruatie. Bij de eerste echo wordt de foetus gemeten en dan kijkt de vk of gyn of het beeld overeenkomt met het aantal weken dat je zwanger zou zijn.

Hier ook totaal niets van ongi te bekennen. Jammer Yuna dat je ongesteld bent geworden..
    en erg jammer Lotte dat je negatief getest hebt. Maar gelukkig zegt dat nog niet zo heel veel.
    Bambi, succes morgen met testen! ik ga ook testen morgen vroeg, zal even aan je denken en voor je duimen.

En alle anderen ook natuurlijk heel veel succes met alles!

9. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik begrijp dat dat niet leuk is om te horen zeg.
    ik heb zoveel dingen ddat ik bijna wel zwanger moet zijn. maar kan het mij zelf ook aan praten hoor. zoiets zal het wel zijn. ach ja. ik ben zoo benieuwd. ik heb besloten niet meer veel te testen. elke keer nega is ook niet leuk! :(

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik was gisteravond bij mijn nagelstyliste en die vertelde me opeens uit het niks met een stalen gezicht dat ik zwanger ga raken deze ronde, omdat we dan op vakantie zijn en ik ontspannen ben.
    Terwijl ze niet eens wist dat me vorige ronde was mislukt hahaha..
    Dus ik moest echt even een paar x slikken, voor ik ermaar om ging lachen!
    Hopelijk heeft ze gelijk. ;)

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    natuurlijk zegt dat wel wat joh, je bent gewoon ZWANGERRRRRRRR van harte

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    klopt hoor, de termijnecho zal het wel zeggen. Ik werd toen 9 dagen terug gezet. Was wel balen, want ik dacht toen bijna de kritieke weken door te zijn en opeens zit je er nog middenin.

13. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    wij gaan ook a.s maandag op vakantie, sávonds he ik dan mijn eisprong...hahahah...spannend, vanaf vandaag vruchtbare periode ;)

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ENJOY ! :) :)

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb mijn vruchtbare dagen net iets voordat we weggaan naar België op vakantie. Maar de eisprongdag en de dag erna zijn we wel al daar.
    Dus wie weet brengt het geluk. ;)

Wie kan mij even helpen? Ik heb mijn banner op dinsdag gezet, omdat toen mijn ongi pas echt heftig was.. Maar maandagavond had ik al wat bruine afscheiding enzo.
    Op welke dag moet ik dan mijn banner laten beginnen? Want volgens de banner nu moet ik morgen ook nog, maar ben vandaag al amper nog ongesteld.

16. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi,

PFFFFF ben moe joh, heb net me hele huis ff schoongemaaky, was geloof ik iets te enthousiast :(
    Ben helemaal kapot nu. fff uithijgen. :)

Maar het is wel schoon nu. jeee.

He ff een vraagje, het is toch logisch dat als je positief test, dat je dan contact opneemt met de huisarts. Het staat tenslotte in de bijsluiter van alle testen. Vooral als het je eerste is wil je weten waar je aan toe ben.
    Kijk bij een 2e snap ik het wel, dan maak je een afspraak met je verloskundige, meestal dezelfde als bij je eerste.
    Vond dat er ff raar op gereageerd werd, dat angel naar de dokter ging voor bevestiging.
    Ik vind het heel normaal en zo moet het ook.
    Een iederander die het dus anders doet, moet dat lekker zelf weten, maar de meeste doen het zo...... :D
    Moes ik ff kwijt.

xx Bambi

17. Je moet je banner zetten als je echt rood ziet, is mij vertelt hoor. Dan begint pas je nieuwe periode.

18. Hey lotte,

Ik had afgelopen week een test gedaan maar deze was negatief. En ik denk dat ik dan aankomende week weer eens test asl mijn ongi dan nog niet is doorgezet. Ik heb trouwens echt het idee dat mijn borsten groter zijn geworden en ze zijn wat gevoelig. Heb ik anders nooit ook niet voor mijn ongi, meestal hou ik dan wat meer vocht vast en heb ik hoofdpijn verder niks.

afwachten maar weer haha

xxx

19. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    Je moet hem indd vanaf dinsdag zetten ja. en je banner kan niet zien dat jij een dag minder ongie ben natuurlijk, dus maar moet niet op letten :) Het is ook maar een voorbeeld.
    Als jou banner zegt vandaag heb je je ei, hoeft dat dus ook niet zo te zijn, miss heb je hem wel een dag eerder of later.
    Pin je niet teveel vast op je banner oke.

succes xx Bambi

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hoho ik reageer niet raar, ik vraag me alleen af waarom zij haar de huisarts ging. That's all, want dat hoeft dus niet. Een huisarts kan niets voor je doen. Je mag meteen de vlk bellen.
    De vlk stelt de huisarts (nav je bloedonderzoek) op de hoogte van je zwangerschap, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
    Ik vraag me dus echt af wat je daar verwacht te horen. Je zegt dat je wilt weten waar je aan toe bent. Wat wil je dan horen?

Deel Deze Pagina