dames ik hoop dat ik jullie met mijn goeie nieuws wat hoop kan geven. heb vanmorgen om 11 uur getest en hij was harstikke positief!
He luna, Sorry bedoel er niks verkeerds mee meid, maar ik hoor altijd dat je eerst naar je huisarts gaat voor bevestiging en net wat ik zeg vooral bij een eerste, die vertelt je dan wat je verder moet doen. Dat jij dat anders heb gedaan is je goed recht hoor. Maar ieder zijn manier natuurlijk. echt niet verkeerd bedoeld xxx Bambi
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28 oOMissCOo 11: Angel1986, Hansje 12: Katje81, , Luna73 13: askim 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jammer, maar op naar de 2de ronde.. Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger[/color
oke dan. Maar goed hij zal dus alleen zeggen hoever je bent (nav eerste dag laatste ongi, ongeacht je duur van je cyclus dus die uitgerekende datum is enorm natte vinger werk. verder zal hij zeggen dat je een afspr bij de vlk mag maken. That's it.
Woohhhh Geweldig meid. Laat het ROZE maar komen, yes weer 1 erbij. en geniet ervan he. succes. xx Bambi
xxx Bambi[/quote] oke dan. Maar goed hij zal dus alleen zeggen hoever je bent (nav eerste dag laatste ongi, ongeacht je duur van je cyclus dus die uitgerekende datum is enorm natte vinger werk. verder zal hij zeggen dat je een afspr bij de vlk mag maken. That's it.[/quote] geeft niet, als het voor jezelf een lekker gevoel geeft dat iemand je zwangerschap bevestigd, ander moet je ook zo lang wachten
ik herken er bandenpijn in. Daar had ik ook altijd zo'n last van in de prille zwangerschap. Ik hoop het voor je!
oke dan. Maar goed hij zal dus alleen zeggen hoever je bent (nav eerste dag laatste ongi, ongeacht je duur van je cyclus dus die uitgerekende datum is enorm natte vinger werk. verder zal hij zeggen dat je een afspr bij de vlk mag maken. That's it.[/quote] nou dat geef ik toe, het is wel even leuk om tegen iemand te kunnen zeggen dat je zwanger bent en erover te kunnen praten. Is altijd een leuk verzetje!
Nou meiden, Als er vandaag dus 2 posi getest hebben, maakt het mij alleen maar zenuwachtiger voor morgen. Gelukkig straks wat afleiding want moet nog veel doen. Stomme boodschappen enzo. Hoop dat het snel morgen is. Heb me mannetje gevraagd of ie hem vanaaf voor het slapen al klaar wil leggen 'de test'want ik word ook wel eens om 5 uur wakker om te plassen en tja dat is me ochtendurine dus dan doe ik als ik wakker word. Lachen sta je daar met een mega slaperige kop te testen. Als ie posie is geef ik me mannetje ontbijt op bed, dan pak ik de test in en krijgt ie koffie in een mok met de teks 'ik word pappa'die heb ik al klaar liggen. Ja fantaseren kan ik wel, nu nog hopen dat het lukt. hahaha xx Bambi
Ik weet nog van mijn eerste (staat ook in mijn blog van toen) dat ik er vreselijk naar uit keek om naar de huisarts te gaan, want dat is toch de eerste plek waar je als "officiele" zwangere vrouw komt . Maar goed de bijsluiters zeggen dat natuurlijk alleen maar omdat je met een ongewenste zwangerschap zo moeilijk bij de VK terrecht kunt Maar inderdaad iedereen zijn ding. Wanneer ik nu zwanger zou zijn, ga ik denk ik alsnog naar de huisarts, want ik heb een keizersnede gehad en moet volgens mij doorverwezen worden naar de gyn. misschien mag ik de periodieke controles wel gewoon bij een VK doen, maar dat weet ik dus totaal niet en op internet staat steeds dat dat lokaal geregeld is. dus even checken bij HA hoe dat hier is. -xxx-
Oh Bambi wat leuk! spannend hoor... ik weet nog totaal niet hoe ik het mijn lieverd ga vertellen. Oh nee, stom hij wil er bij zijn, dus dat hoef ik niet te doen! mijn hemel, goedemorgen Simone
Daar ben ik het roerend mee eens! een streepje is een streepje en betekent ZWANGER! van harte gefeliciteerd!