wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Je hoort het van iedereen dus ik heb er ook op zitten wachten, maar niks hoor.
    Gewoon niks te zien.
    Heb ik ook nog nooit gehad ook hoor.
    Of heb je dat niet als je aan de pil ben, maar pas als je ermee ben gestopt?

2. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    Jeempie.. echt super spannend zeg! Ik hoop voor jullie dat het goed gaat. Hou ons op de hoogte! :thumup:

3. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Jeetje wat is dat zeg.
    Was even niet echt veel op het forum lees ik dit.
    Ja dat is moeilijk zeg.
    Maar geloof dat ik er toch ook voor was gegaan.
    Wel spannend zeg.

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ droppie 123

nou droppie nog 3 dagen en dan kunnen we testen.
    heb jij al gekke dingen?
    dat afscheiding gedoe heb ik ook nooit gehad komt misschien wel door de anticonceptie.
    ben benieuwd naar jou belevingen tot nu toe.

xx

5. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    Heey Esther,

Ga je direct testen? of wacht je een paar dagen? Ik lees dat je lichaam weer aan het 'niet hebben van de pil' moet wennen en dat het aantal dagen kan verschillen...
    als ik uitga van een cyclus van 28 dagen netzoals bij de pil, danben ik overtijd.
    Ik lees zoveel verschillende dingen...... best moeilijk allemaal! :(

6. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0

hoi.
    ik wacht daarna nog even denk ik.
    na het stoppen van de nuvaring weet ik niet hoe mijn cyclus is.
    ik heb wel last van een aantal dingen maar dat kan ook komen omdat ik net ben gestopt.
    ik vind het reuze spannend allemaal.

xx

7. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ ukkepukje.

hoe lang ben je overtijd?
    en van welke cyclus ben je uit gegaan?
    laat je het weten mocht je testen?

xx

8. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0

hoi.
    ik wacht daarna nog even denk ik.
    na het stoppen van de nuvaring weet ik niet hoe mijn cyclus is.
    ik heb wel last van een aantal dingen maar dat kan ook komen omdat ik net ben gestopt.
    ik vind het reuze spannend allemaal.

xx[/quote:2ghxsmsv]

ja die symptomen ken ik.. pijnlijke borsten, steken, misselijk na het eten. nog niet ongesteld..... pffffff je lichaam is een raar iets hoor!

9. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    als ik uitga van 28 dagen ben ik er 5 overheen. Vandaag is de 32e dag. Maar als ik de verhalen allemaal op de verschillende forums lees dan is het 'normaal' om ergens in de 35 dagen te hebben, duzz ik wacht nog even een paar daagies en dan..... :p

10. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    @ukkepukje
    Als je over tijd ben ga je dan nog niet testen?
    Kan je nog wachten?
    Knap als je het kan hoor.
    Denk als ik woensdag nog niet ongi ben dat ik dan wel ga testen hoor.
    En dan zien we wel.
    Schijnt dat je met de test die je hier kan bestellen al 4 dagen voor je NOD kan testen dus als je 1 dag over je NOD ben kan het zeker.
    Ook al weet je nooit of je echt een cyclus van 28 dagen had.
    Heb blijft moeilijk en spannend ;)

Laat het wel weten als je test he.
    We leven zo lekker mee met zijn allen hier.

11. ukkepukje

ukkepukje Lid

27 jul 2007
    44
    0
    0
    Aan de ene kant kan ik makkelijk wachten, maar aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd hoor!

Ik ben denk ik bang voor de teleurstelling, maar ik maak mijzelf ook wijs dat het niet kan in een keer, maar op deze site zijn veel voorbeelden dat het wel kan...

ach het is zoooooooooooo lekker moeilijk :(

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    zo denk ik precies hetzelfde....mijn buikkrampen zijn trouwens weg nu :confused:

13. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Niemand meer aanwezig hiero....wil nog niet zo vroeg op bed :( ...heb gisternacht haast niet geslapen...4 uurtjes, lag steeds wakker te woelen en te woelen..en ergerde me dood aan het gesnurk van mijn vriend :x ...

hoop dat ik vanaht goed kan slapen..ben eigelijk best moe...zijn druk aan het 'klussen' ....niet HET klussen, maar in huis aan het klussen hahahaha

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0

Even testen hoor! ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Ik zie alleen maar dat ik een nieuw antwoord kan plaatsen, maar ik wil antwoorden op de berichten van jullie! Denk dat het zo gaat lukken, haha!

Maar goed de krampen ;)
    Ik ben 2 keer eerder zwanger geweest, 1 keer helaas afgebroken om vele redenen en de tweede keer is alles goed gegaan. Maar beide keren had ik krampen die ontzettend op menstruatie krampen leken. alsof je elk moment ongesteld kunt worden, maar het nog helemaal je tijd niet is. En dat heb ik nu dus weer. Wat voor krampen heb jij? en heb je verder nog symptomen? zelf merk ik dat mijn humeur veranderd, maar dat heb ik wel altijd vrij snel, haha! ben veel alerter en abrupter in antwoorden en reacties.

Liefs
    Anoniem (toevallig ook Simone, zag dat er nog een Simone aanwezig was op dit forum) Anoniem was eigenlijk omdat ik bang was voor familie of vrienden, maar er zijn zat Simone's ;)

15. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    heeej meiden .. lief dat jullie aan me denken !
    ik ben ook erg zenuwachtig ineens allemaal. lijkt toch dichterbij te komen terwijl het niet eens zeker is he! ja ja waarom moet je zolang wachten met testen, pfff daar ben ik echt niet voor he. ik hou niet van wachten ! maar ja! we moeten echt even geduld hebben. we vertrekken maandag op vakantie, dus dan kan ik lekker even gaan genieten, en niet teveel na hoeven te denken. maar spannend vind ik het echt.

en de meiden die hier nog moeten testen.. echt super spannend allemal. wou dat ik al zo ver was hihi.. sandra de ongeduldige hihih
    maar ja. vind het knap als jullie dat wel lang kunnen wachten.

heb trouwens wel super buikpijn, misselijk, alles vinden stinken.. enz enz. hoe gek kan je je eigen maken.
    we duimen maar.
    en duim voor jullie meiden !

gr sannniee

16. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nou hoi...

Hier zit ik dus weer midden in de nacht in mijn uppie...gisternacht ook al..4 uurtjes slaap....vanacht zal ook niet veel worden :(

Maar heb dus last van mijn boobs...en krampen in de buik...dan weer wel dan poosje weer niet?!Heb pijnlijke rug (pijnlijke plek in de rug :( )
    erge spierpijn in armen en benen, maar kan ook komen door de nachtdiensten....en moe, maar niet kunnen slapen s'nachts...

liefs Bianca

17. Sil1980

Sil1980 Lid

29 jul 2007
    90
    0
    0
    Hoi bianca, Dit is oedje maar ik heb wat zitten frunniken met mijn email adres. Dus nu gewoon Sil van Silvia.
    Ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen vannacht.
    Er gaat vast een hoop door je hoofd heen, maar meid we zijn bijna aan het eind en krijgen dan het verlossende antwoord.
    Heb je veel nachten gedraaid, dat je er niet goed uit kan komen? Slaap je altijd nog veel als je eruit komt? Ik ken het gevoel dat je niet goed terug kan draaien, naar een normaal ritme.

Succes meid en hou me op de hoogte

Gr Sil

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Zelfde hier... Weet dat de eerste keer raak niet zo heel vaak gebeurt, dat de kans vrij klein is, blablabla. Maar toch zou ik echt balen als ik over een weekje of twee ongesteld word. En toch... het hoeft van mij echt nog niet meteen. Maar het liefst zou ik het nu al weten :D

Of gisteren.

Maar het kan wel dus stiekem hoop ik er ook wel op eigenlijk...

19. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Ben om half 3 weer op bed gegaan, en om 4 uur in slaap gevallen..en om half 11 eruit, dus nog wel ff geslapen gelukkig!
    Ja heb wel altijd problemen met in slaap komen na een nachtdienst, maar dat is meestal de eerste dag na de laatste nacht...mijn laatste nacht was woensdag dus das al ff een poosje geleden....hoop dat ik vanacht direct in slaap val :(

ja nog ff w8 Oedje....ben benieuwd, jij ook...heb je verder nog klachtjes?

liefs Bianca

20. Fenne1985

Fenne1985 Lid

29 jul 2007
    11
    0
    0
    hallo allemaal. Ik ben 22-6 gestopt met de pil en was al over tijd. Vage kwaaltjes als buikpijn, misselijk en vooral moe. en wat denk je?Na een negatieve test ga ik vandaag naar ronde 2, ongi geworden :x Hoop dat het bij jullie geen klachten zijn van ontpillen maar dat het raak is!

Deel Deze Pagina