Goeiemorgen, Bambi: jammer meid dat je een nega test had, maar zolang je nog niet ongi bent...... Luna: ik hou mij ook nog in hoor om niet te testen, ik heb zoiets van komt wel. Maar in ieder geval nog geen verschijnselen van ongi. Gaan jullie dit weekend nog iets ondernemen? Of zitten de meeste met een test in de hand? xxx
He Hansje, Leuk, doen we het "samen" als ik het tenminste zolang nog vol kan houden. heb je trouwens al eerder test?
je zou haast denken met je 6 dagen overtijd dat je een goede kans maakt he. Wanneer was je laatste test? Woensdag? Ik moet straks werken en morgen gaan we naar de dierentuin met de jongens.
He sunshine, Ik denk eigenlijk dat ik het nog even afwacht, sorry. Maar als jij wilt testen moet je het egwoon doen hoor! Vorige week had ik twee testen gedaan maar die waren negatief. Ik snap niks meer van mijn cyclus dus wacht nog even af. Succes ik zal voor je duimen! xxx
Gefeliciteerd zwangere meiden! \/ Echt blij voor jullie! Heb zelf vanmorgen ook weer een test gedaan.. je raadt het al nega.. Had ook niet anders verwacht (sorry voor mijn negativiteit) Hoop dat die verdomde nou eens komt dan kan ik tenminste echt aan het werk! Ben maar gelijk gaan poetsen, ff frustraties eruit! Ach ja ben ook pas net bezig!
He luna, Ja ik snap niks meer van mijn cyclus, maar ik denk dat ik later mijn ei heb gehad dus mijn cyclus is wat langer. De banner klopt dus niet helemaal. Volgens mijn berekeningen vanaf mijn ei zou vandaag pas mijn NOD zijn. Heb deze week wel getest maar waren negatief. Wacht nog effe af! Werk ze zometeen en veel plezier morgen in de dierentuin! xxx
Zit ook nog in twijfel hoor, heb ook al een paar nega. testen achter de rug daar wordt je ook niet echt vrolijker van. Maar ja het is voor mij nog de 1e ronde dus zal wel ontpillen zijn, maar al die pijntjes oef wordt je niet vrolijker van. Dus de duivels mogen van mij part wel komen.... hoe raar het ook klinkt
Zo mijn banner veranderd maar hij gaat maar tot cyclus van 38, en moest 40,41 hebben denk ik. Handig zo'n rare cyclus! haha
hoi meiden, mou heb ff me frustratie eruit gejankt bij me mannetje en moet zeggen dat dat helpt. Ga straks een nieuw bed kopen, dus heb weliets leuks in het verschiet. En tja ik heb geen iedee of de gaan kome dus wacht nog ff af. ik hou angel wel ff an hahaha, die had toch ook pas bij een dag of 10 overtijd een posi test En anders jammer maar hellaas nog ff een maand wachten of meer xx Bambi
Ben je net gestopt met de pil? Dan heb je kans dat het inderdaad ontpillen is. Ach wat je zegt het is pas ronde 1. Nog effe afwachten maar voor jou. Haha altijd dat eeuwige woord WACHTEN xxx
zie dat het bij jou ook even geduurt heeft voordat de boel op gang is gekomen. Had je lang de pil gebruikt?
Doet hier iemand trouwens ook aan temperaturen? Ben d'r mee begonnen maar er is geen peil op te trekken
Jeee weer een paar roze erbij, geweldig! Allemaal proficiat meiden en dat jullie een mooie zwangerschap mogen hebben geniet ervan Nu hopen dat wij worden aangestoken door al dat roze, toch meiden
En daar hoort nog een hele rij aan cyclussen voor hoor! Ben sinds nov 2004 al gestopt met de pil, maar niet om zwanger te worden hoor was die troep gewoon zat. Dus ja het heeft bij mij inderdaad een tijdje geduurd voordat het op gang kwam. Maar heb de pil ongeveer 5 jaar gebruikt en was juist toen begonnen omdat ik ook onregelmatig was. xxx
Dankjulliewel meiden, ik was in mei met de pil gestopt en mijn cyclus was meteen helemaal op orde zeg maar wel hebben we de eerste maand condooms gebruikt maar dat vonden we zo anti...... werken dat we toch maar zonder zijn gaan doen, met goed resultaat hahaha
Moge meiden. Hier weer een test gedaan na een week en wat denk je... Weer negatief. Ik baal als een stekker dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Dat ik niet de eerste ronde zwanger ben dat maakt me nog niet eens zo uit maar ik had al halverwege mijn 2e ronde kunnen zitten het is gewoon balen dat er niks gebeurt. Maar we gaan nu lekker winkelen in Amsterdam en maak me maar niet te druk. Of dat probeer ik dan tenminste. Maandag ha bellen denk ik.
hallo meiden nou ik weet niet meer wat ik moet denken, gisteren had ik wat bruin, dat was gelijk maar 1x ... en nu in de verte weer een beetje bruin.. zou het dan toch komen? ik baaaal zoo .. ik begrijp er gewoon weg niks van. ik heb geent est gedaan vandaag, had zoiets van als ik ongie word is het zonde van de test. (krent he? ) nou ja ik wacht tot vanavond af, en als er dan nog geen zijn te bekennen, waag ik misschien een testje groetjes sannieee
Hoi hoi meiden, hier weer een berichtje van mij.. Nou me naam veranderen en alles helpt ook niet voor die gestoorde ex-vriendin van me vriend haha. want ze belde gister na hem, om te melden dat ik me naam had verandert me leeftijd en woonplaats :S haha. Dus ik ga gewoon verder met deze naam (angel1986 was ik hier voor ) Ik word daar dus echt gek van. En nu lijkt het wel of ik een obsesie ben voor haar. Ze speurt alles af om wat van mij op te zoeken. Zelfs op me Hyves profiel en ook hier haha. En dan gaat ze of mailen of zielig bellen naar me vriend. Ze snapt alleen niet dat ze hier in ons huis en door vrienden van ons flink word uit gelachen hahaha.. Ennuh voor de meiden die zwanger zijn \/ Gefeliciteerd Ben wel weer blij dat ik weer hiero ben, heb jullie geklets wel gemist, heb nog geen tijd om bij te kletsen ik was gebelven bij blz 108 hahah. Dus dat doe ik vanavond wel ff. Maar heb wel wat zwangere gelezen . Ik ben eindelijk niet meer ongi dus dat word weer hard geklust hiero xxx Bloempie