wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hahah ja met z`n drietjes, het klinkt allemaal nog zo onwerkelijk,
    ik ga maandag mijn HA bellen en daarna meteen de VK voor een afspraak.

2. Spannend hoor!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga ook maandag de HA bellen en afspraak maken bij de VK

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik ben nu zo jaloers! Al die zwangere om me heen en alle zwangere meiden hier op het forum. Maar ben ook zo blij voor jullie.... Hoop dat ik jullie binnenkort kom versterken... Wie weet?

Groetjes Lotte

5. Niet meer actief

Ik zal voor je duimen Lotte :thumup:

6. Ik ken dat gevoel hoor lotte. Ook als je nu op straat loopt overal zie je zwangere vrouwen. Vindt het af en toe wel moeilijk hoor. Maar wat je zegt wie weet sterken wij de roze lijst aan!

xxx

7. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik zie ook overal zwangere meiden!
    Zo te horen ben ik niet de enigste! ;)

Hopelijk binnenkort wij ook op de roze lijst! :D

XX

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik zie ook overal zwangere meiden met een mooie buik, en elke x denk ik, zo loop ik er over een paar maand ook bij! en ik moet echt mn best doen het te verbergen want ik loop de hele dag te grijnzen:D

9. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    En terecht! :)

Super dat je zo snel zwanger bent joh!
    Heb je het al aan iemand verteld? Hoe was/waren de reactie(s)?

Ik vond het wel apart om het te gaan vertellen toen ik zwanger was van mijn eerste kindje en kreeg verschillende (leuke) reacties.
    Ik weet nog goed dat mijn man en ik tegen mijn vriendin zeiden dat ik zwanger was.
    Toen zei ze "van wie?" Hahaha, we hebben daar smakelijk om gelachen; ze was perplex :confused:

XX

10. Goh ik heb de hele dag al last van een zeurende onderbuik heel vervelend. Niet hetzelfde gevoel als ongipijn. Komt dit bekent voor bij jullie?

11. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Hoi Hansje, ik heb daar nooit last van gehad. Wel van een opgeblazen gevoel in mijn buik, maar dat bedoel je volgens mij niet...

XX

12. OPgebalzen is hij af en toe ook wel aan het eind van de dag. Maar het is een beetje een zeurderige spierpijnpijn. Nooit eerder gevoeld/gehad.

13. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ja, ik had ook last van een opgeblazen gevoel in mijn buik in de eerste ronde.
    Mijn broek deed ik 's avonds na het eten ook een stukje open, want die zaten echt niet lekker meer.
    Een soort spierpijn heb ik daar echter niet bij gehad.
    Misschien kun je wat op internet vinden erover?

XX

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi Hansje,

Ik heb die pijn gehad bij de zwangerschap van mijn dochter. Het was uiteindelijk bandenpijn. Maar ja wist ik veel. Ik maakte me toen ook er zo zorgen over dat ik gewoon zonder afspraak bij de Vk voor de deur stond. haha.. Maar het voelt inderdaad wel een beetje als zeurende spierpijn net iets boven de liezen, vond ik.

Groetjes Lotte

1 neg. test voor NOD

15. Het zit net boven mijn schaambeen zeg maar, en inderdaad een strakkere broek zit niet echt lekker op dit moment. Apart gevoel. Zou het dan toch? Deze week maar weer een test doen.
    Ik heb trouwens ook veel afscheiding, en het ruikt ook anders.

xxx

16. En trouwens dit kan mijn lichaam toch niet faken?

17. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Volgens mij kan je lichaam heel veel, maar je moet gewoon je intuïtie vertrouwen. Maak er asjeblieft geen obsessie van, want dat is mijn probleem een beetje. Ik denk namelijk ook steeds van alles te voelen. Maar zolang ik geen positieve test in mijn handen heb, weet ik niets zeker. Net lekker met mijn mannetje in bad geweest. Was heerlijk. Ook gelijk even goed gepraat, dat een mogelijke zwangerschap niet de hoofdzaak van ons leven moet gaan worden (wat bij mij de laatste dagen wel het geval was). Hij heeft wel gelijk en ik ga echt mijn gedachte nu is op iets anders zetten. Pfff.. valt niet mee...!

Groetjes Lotte

18. Oh lotte dit klinkt echt bekent in de oren. Maar ben al een stuk milder geworden dan vorige maand, toen was ik 10x erger.
    Ik heb ook nu afgesproken met mijn man dat we wel zien hoe het gaat, als het raak is dan is het raak en anders op naar de volgende ronde.
    Maar die symptomen daar ben ik niet heel erg veel mee bezig, maar het was opeens zo'n aanwezig gevoel.

Nou lotte we blijven er nuchter onder en zetten onze gedachtes tijdelijk op iets anders toch?

Komt goed!

xxx

19. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Zeker! Het gaat ons lukken!

20. Dus voor vanavond stop ik effe met kijken op het forum en begin pas weer aankomende week weer met schrijven en kijken. als ik dat vol hou dit is zo verslavend! Haha. Fijne weekend allemaal en tot snel.

xxx

Share This Page