wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ben vandaag met mijn vriend naar Amsterdam geweest.
    Was erg gezellig alleen wat zie je veel zwangere vrouwen als je het zelf graag wil.
    Het lijkt wel of de hele wereld zwanger is of een baby heeft. :p
    Maar goed het was gezellig en weer een dag wachten voorbij.

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    heey de site is vernieuwd..allemaal nieuwe kleurtjes leuk!

vanaf maandag ben ik dus even weg t/m vrijdag..lekker ff paar dg er tussen uit..

iedereen suc6 met testen of wachten op de ongie of klussen..

liefs Bianca

3. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    ja leuk he het forum in een nieuw jasje.
    wel even wennen maar wel leuk.

Een fijne week en tot volgend weekend.

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

haha, ben je een avondje niet geweest, is de hele site veranderd :).. ik vindt het iig erg leuk!

hoe is het verder hier..
    iedereen die gaat testen succes!..

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    we hebben het aan 2 vriendinnen van me vertelt en aan een bevriend stelletje en ze keken een beetje zo --> :confused: en daarna heel hard lachen en ze waren superblij voor ons!

6. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    HALLOOOOOO... :D

Ben ik ook weer eens hoor :p Was er ff paar daagjes tussenuit geweest.. Wat is de site mooi geworden ja! En wat hebben jullie veel gekletst! Ik ga het zo allemaal even nalezen haha...Voor degene die positief getest hebben...super gefeliciteerd!

liefs, Samantha

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zo begint bij mij vaak de eisprong
    dus voor de zekerheid er maar even gebruik van maken he!

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja dat klinkt mij echt als eisprong in de oren. Ik twijfelde even over bandenpijn maar dat zit lager, meer bij de liezen.
    Zou het dan echt zo zijn dat je cyclus de klus kwijt is en je nu je eisprong hebt? Heb je ovulatietesten? Tjee, dan zou je wellicht nóg 14 dagen op de ongi (NOT) moeten wachten. BALEN !

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!!

JULI:
    28: Demi123
    30:
    31: Bianca24, Sil1980, Droppie123

AUGUSTUS:
    1: Esther7, Kim1984,
    2:
    3:Samsammie
    4: onsukkie
    5:
    6: Enomis,
    7: MissyZuilen, Angel4life
    8: Bambi82, Anoniem1405
    9: Liesl Esmee81
    10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86
    11: Angel1986, Hansje, Valhalla
    12: Katje81, , Luna73
    13: askim
    14:
    15:Lotte27
    16: Juli
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22: Zoe1976
    23: Fenne, 1Summer
    24:
    25:
    26:
    27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde
    28:
    29:
    30:Sil1980 2de ronde
    31:
    SEPTEMBER:
    1:
    2:Missyzuilen 2de ronde
    3:
    4: Enomis 2de ronde
    5:
    6:
    7: Yuna28 2de ronde
    8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger[/quote]

10. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hoi meiden

wat een moooie site is het geworden zeg ! even wennen maar wel leuk met die kleuren.
    hier nog steeds geen ongie, erg spannend allemaal. het zag er naar uit dat het zou komen. maar het is alleen maar bruinig. en eigenlijk weinig. niet eens in me onderbroek, dus weet nie zo goed wat ik ermee aan moet.

naja we zien het wel :) :)

slaap lekker meiden !

tot morgen

XX sannnieee

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Mensen ik wens jullie een goede nacht rust haha...ik gaat nu maar is ff slapen ben kapot naar een paar rondes klaverjassen haha

xxx

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nog meer mensen last van het feit dat ze rot worden gestoken door muggen.. man in 3 nachten ben ik 17 keer op me handen/armen gestoken, en dan heb ik het nog niet over mijn gezicht en benen.. :confused: echt irritant..

*protest tegen muggen*

13. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    goedemorgen meiden,

Gaaapppp . nog beetje vroeg, maar was wakker, ga zo nog ff terug denk ik.
    Heb me gister dus niet bezat hoor. gewoon een redbulletje op ging ik ook van vliegen hahahah.
    leuk zo die nieuw kleurtje hier.
    vanacht ff geklust en ik vond er zeg maar geen zak aan :confused: :x :confused: . ja jeetje hoe zeg ik dat. :oops: :oops: :oops: :oops: ik voelde er niet zo veel van en het glee wel erg makkelijk. leek wel een dweil van binne en toen ik daarna naar toilet ging een roze veeg afscheiding. Daarna en nu ook niks meer. raar he. Zal wel wat gevoeliger van binnen zijn ? sorry voor het onsmakelijke.

Bianca fijne vakantietje he :)
    En hansje zie ik bou een andere banner ? ben je ongie geworden ?

Allemaal een goed weekend gehad ? en geniet van het mooie weer vandaag.
    Ga nu nog ff slapen.

xx Bambi

14. Haha ah joh bambi dat kan toch gebeuren? De ene keer kan je er meer van geneiten dan de andere keer, heel normaal.
    Maar bambi je had gelijk de banner telde weer opnieuw. Ik dacht dat ik nu eindelijk een goeie had gevonden die verder dan 38 dagen ging maar hij telt je overtijddagen niet. Vreemd. Op zoek naar een nieuwe dus. Haha.

xxxx

15. He luna,

Heb je advies maar effe opgevolgd en voor de zekerheid geklust (had ook gewoon zin hoor, kwam mooi uit haha)
    Maar ik snap er nou helemaal niks meer van hoor! Allemaal verschijnselen: wel vruchtbaar slijm, geen vruchtbaar slijm, wel ei, geen ei, wel innesteling, geen innesteling. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Maar ach daar moet ik jou niet mee lastig vallen.
    Maar trouwens he, bij onderwerp zwanger en dan de eerste symptomen gaven ook 9 van de 10 vrouwen aan dat ze een zeurderige onderbuikpijn hadden/hebben. Dus misschien was het niet mijn eisprong? Maar je eisprong duurt toch niet de hele dag? Want ik had die pijn echt de hele dag, af en toe hield het wel op bij het zitten enzo.

Nou lang genoeg verhaal.

Ik kan niet anders dan afwachten. We zullen zien.

Verder alles goed met jou luna?

xxx

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hansje ik heb die pijn ongeveer een dag of 3
    normaal gaat het dan dus na 3 dagen over, maar deze ronde heb ik het nog steeds.

Vanmorgen getest en helaas negatief. Verder geen rood te bekennen dus we wachten af.

17. Jammer luna van je negatieve test. Maar zolang je nog geen rood ziet......
    Maar die eisprongpijn duurde meestal bij jou 3 dagen en daarna was het over? Had je verder nog symptomen dat je je eisprong had?

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tijdens de eisprongdagen heb ik dat heldere draderige slijm en die zeurbuik. Of mijn ei dan op dag 1 of op dag 3 springt dat weet ik niet. Op dag 3 voel ik links of rechts ook wat zeur. Dus dan weet ik dat hij gesprongen is. Dat voelde ik deze keer rechts op maandag. Dus morgen 2 weken geleden.

19. Oke maar heb jij een regelmatige cyclus waarop je een beetje kan gokken wanneer hij zou moeten komen? Of ga je alleen op je gevoel af.

20. Oeps hahaha nu al verbroken! :) :) :oops: :oops: :)

Deel Deze Pagina