wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    @Vliegje: succes met je eeste ronde.

@Pixie: welkom en succes

@lies: welkom en sterkte met afwachten.

Volgens mij wordt komende week een spannende week voor een aantal meiden. Allemaal veel succes.

liefs

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    He leuk joh! SPannend! Ah ik ben ook een week eerder gestopt met de pil, terwijl de pil dus nog niet op was, lekker boeie....maakt dus niets uit!

Dank je! Jij ook! Het gaat nu echt beginnen!

Mijn kaartje! Mijn ovutest was positief! Knalde ervan af!!! Denk vandaag eidipje en morgen gestegen...spannend!!!!!

3. Ohhh spannend mamakitty!
    Ben heel benieuwd...
    Hele fijne dag vandaag !

En spreken mekaar op msn :)

Liefs

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Alexia: hou er dan wel rekening mee dat je cyclus erger van slag kan zijn dan wanneer je de strip afgemaakt had. Je lichaam raakt nu 2x van slag.
    Veel plezier in ronde 1 :D

Ik denk dat het hier aflopende zaak is :(
    Mn temp is vanmorgen naar de 36,4 gezakt, dus denk dat ik vandaag-dinsdag wel ongesteld zal worden :(

5. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Hoi dames,

Vandaag zijn we officieel 1 dag overtijd maar ik durf nog niet te testen...
    Ga proberen nog 2 dagen te wachten...

Wel spannend!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Balen Dreamer, maar nog even blijven hopen!
    En Lies, dan zou het wel snel raak zijn! ik hoop het voor je!

7. Eva R

Eva R Niet meer actief

:D ik hou overal rekening mee, heb nog geen haast (in tegenstelling tot vriendlief die me maar blijft knuffelen en me blijft zoenen en tegen me blijft zeggen dat hij van me houdt en zo blij is dat we gestopt zijn... lief maar erg vermoeiend...)

@dreamer: balen :( had het je zo gegund.. ik duim nog wel even verder hoor..

@lies: spannend :D :D

8. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo,
    ik ben nieuw hier, ik ben sedert januari gestopt met de pil en we zijn nu voor de eerste keer aan het proberen. laaste menstruatie gehad op 15 mei, wel een onregelmatige cyclus. donderdag en vrijdag laatst positieve ovulatietesten woensdag en vrijdag geklust hopelijk was het raak. ben nu wel sedert gisteren ziek, zware keelonsteking, hopelijk zal dit geen invloed hebben?
    Ik hoop echt dat het van de eerste keer raak zal zijn, heb pijne onderrug en krampen in buik, maar wil niet teveel hopen want anders begin je dingen in te beelden.
    ik ben al een tijdje de site aan het volgen, hopelijk hebben we steun aan elkaar

groeten

9. Eva R

Eva R Niet meer actief

welkom victortje :)

10. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Welkom victortje, en succes en plezier.

Dreamer, ik blijf nog voor je duimen!

Lies, spannend zeg. Ik duim ook voor jou.

Ik wacht nog "rustig" af tot het volgend weekend.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Welkom Vitortje!

Mijn man is ook helemaal in love haha. Hij heeft al schilderijtjes besteld voor de babykamer hahaha! En ik heb al slofjes gekregen, en een slaapzak. Zooooo lief! Maar we zijn nog niet eens zwanger hihi. Maar wat zijn mannen dan schattig he :)

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    wij zitten ook nog in ronde 1.
    alleen moeten we even gedult hebben.
    ik denk niet dat het al raak is want ik voel nog niks.
    deze week moet ik ongie worden en dat gaat ook gebeuren denk ik.
    maar maakt niet uit we gaan gewoon door!

13. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi hoi,

Hoe gaat ie met iedereen?
    Hier alles goed, een druk weekend gehad.
    Maar zie dat er alweer een hoop geschreven is :) gezellig :D

Alle nieuwe meiden: Welkom 8) Veel klusplezier :D

Marloes22: Gefeliciteerd, ik hoop voor je dat alles goed gaat.

Lies23: Spannend! Heb je al getest.......?

Mijn :evil: is over :D
    Dus we kunnen er nu tegenaan.
    En wat slaapt dat idd lekker nadien he :eek:

Liefs Northern

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou dames, hier vanmorgen temopstijging met 0,2. Ovutest positief, dus denk dat vandaag mijn ei is en niet gister, maar gister was LH-piek schijnbaar al lekker hoog. Kep ff in mijn fertilityfriend geschiedenis gekeken en zag dat ik dat vaker heb gehad, 2 posi ovutesten op 2 dagen en dan was de 2e dag mijn eisprong, dus die houd ik vandaag ook aan, dus 26 dagen cyclus.

Mijn kaartje:

@Marloes, hoe voel je je? En hoe ist met de bloeding?

@Dreamer, jee kl*te meid.....

@Lies, knap van je joh dat je nog niet test! Maar wat je zou kunnen doen, is voor de gein morgenochtend temperaturen.....als die boven de 37,0 is ZOU het kunnen ;) Want das bij de MEESTEN een zwangerschapstemp.

@AlexiaR, haha lekker zo'n vriend :) Maar goed, beter zo dan 1 die zich er totaal niet mee bezig houd zoals mijn ex.....

@Victortje, welkom! Je gaat je toch dingen inbeelden, dat doet elke vrouw...heel normaal. En probeer dat maar eens te stoppen haha....
    Ik wens je heel veel suc6 en hoop dat woensdag en vrijdag genoeg was!

@Yvo08, de duimen draaien hoor!

@Vliegje, wat lief van je vent zeg! Deed die van mij dat maar, maar goed, die is ook heel erg lief en geinterresseerd! Super!

Miss, welkom en heel veel suc6! Ennuh je hoeft niets te voelen hoor, de één voelt alles en de ander niets, dus dat zegt niets!

@Northern, slaapt zeker goed nadien ;)
    Heel veel suc6 vast he!
    Ons weekend was super, zaterdag kinderfeestje en gister naar de efteling geweest met de kleine meid, was super!

15. @Dreamer : zijn de :evil: al gekomen ? Hoop van niet!

@Lies23 : Spannend joh... Heb je het nog vol kunnen houden om niet al te testen ? Sucses !

@alexiaR: Snap dat het soms vermoeiend kan zijn... Maar het is toch ook wel weer erg lief he :)

@Victortje: Welkom hier! En heel veel sucses met de 1ste ronde :D

@Yvo08: Spannend joh... Nog 4 dagen tot je overtijd bent !

@Vliegje: Hahah jou man is er lekker vroeg bij! Dat is ook wel lief dat hij er ook zo mee bezig is he... Vaak zijn het alleen de vrouwen ;)

@Miss : Je hoeft niet meteen iets te voelen hoor... Dus gewoon lekker positief blijven! En anders met goede moed naar de volgende ronde , sucses!

@Northern : Bedankt :D En jij heel veel klus plezier nu de :evil: voorbij zijn!

@mamakitty: Hey dat is goed he.... !
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gisteren in de efteling !
    Zal wel druk geweest zijn of niet ?

Met mij gaat alles goed!
    Zaterdag ochtend was de bloeding helemaal weg...
    Heb wel voor de zekerheid nog 2 zwangerschapstesten gedaan :(
    Ook voor mijn man zodat hij er toch bij was ;)
    Heb er 1 van kruidvat merk gedaan en 1 digitale weer...
    En allebei weer positief!
    We vinden het nog steeds raar hihi maar wel erg mooi!

Ga vanmiddag de vk bellen want wil toch wel weten hoe ver ik dan ben...
    Ben benieuwd!

En verder zijn we op zoek naar een leuke tekst op een shirt voor ons zoontje joey die 7 juli 1 jaar wordt!
    Lijkt ons leuk om het dan ook aan iedereen bekend te maken

Dus iets met de verjaardag van ons Joey en de komst van zijn broertje/zusje ?

Iets als :

1 jaar
    stoer,
    en binnekort grote broer!

Liefs

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    gefeliciteerd marloes!

nee idd hoef ik niks te voelen dat had ik al gelezen op het forum. maar we hebben gewoon geklust afgelopen maand dus niet op de specieale dagen zeg maar hahahaa. en ik voel dat het niet zo is maar dat is helemaal niet erg! we zijn ook nog maar net bezig he, we gaan er gewoon weer voor!
    ik vind het wel heel leuk om op dit forum te lezen wat iedereen meemaakt enzo.
    ik kijk iedere ochtend op het forum, maar schrijf niet zo vaak, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, we zijn er nog niet zo druk mee bezig met ovulatietesten enzo dat hoeft voor mij nog niet zo, als ik dat zou doen dan ben ik er zeker te veel mee bezig, maar als het zo niet snel genoeg gaat ga ik dat wel proberen maar voorlopig niet, ik heb alle tijd!

maar voor iedereen die wel flink klust enzo, heeeeeel veel succes!

17. Nou heb net de verloskundige praktijk gebeld...
    17 juni heb ik een afspraak staan voor intake en ze gaan dan ook kijken met de echo of ze al een hartje horen kloppen!
    En natuurlijk kijken hoe ver ik ben....
    Ook voor hun was het een beetje puzzelen maar ze denk idd dat ik eind april zwanger ben geworden.

Nou we zullen zien!
    Vind het wel spannend nu...

Liefs

18. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo.

@miss: dat hebben wij ook wel een beetje. We houden wel in de gaten wanneer de vruchtbare dagen zijn, maar verder doen we nog rustig aan.

@marloes22: nu wordt het toch wel echt. Spannend hoor en hou ons op de hoogte.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Super meis!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier is ronde 1 vanacht afgelopen :(

Wel netjes een cyclus van 29 dagen mét eisprong na 10 jaar de pil slikken, dus mag niet klagen ...
    Maar baal wel dat het niet in 1x raak was (mag wel he, ook al was het pas ronde 1?)

Op naar ronde 2 dus hier.
    En stiekum hoop ik op net zo'n wonder als Marloes natuurlijk :)

Deel Deze Pagina