reggea ! vind ik heeeeeeeeeeeeeerlijk maar thuis als ik aan t soppen ben queen of soul aretha franklin maar ook 80/90 hits vind ik altijd leuk voor thuis en in de auto in de stad r&b reggea hiphop eigenlijk wel van alles hoor en tuurlijk dance ook wel maar kan er nooit zo op bewegen en ben t al snel zat maar ga ook heeeeeeel soms naar hardcore feesten hou eigenlijk wel van heeeeel veel muziek maar is plek en stemmings gebonden ik weet nog koninginnendag 2004of2005 stond ik met manlief naar marco borsato te luisteren opt museumplein heerlijk in zijn armen nou dat was geweldig dus hangt zo van mijn stemming af! en de place to be
hahaha.. Hier ook Reggae, R&B... Soca is leuk tijdens het schoonmaken.. Ik ga als ik op stap ga ook altijd naar R&B/Reggae feesten..en daar komt me vriend dus absoluut niet graag ook al houdt hy van die muziek en is hy surinamer... Ik ben blond... en surinamers fokken zich al op als een andere surinamer naar je Ass kijkt lijkt wel dus die wilt daar nooit heen Nou ik vermaak me prima daar hahaha
hahhahahahhahahahahh das altijd zo! hahahahhaha ach dan lekker met de girls toch hey zit net pic te kijken van dv2007 ruimte zat man! vet relaxt! wij hebben hier zomers altijd in t park een feest en ik zei nog tegen mn vriend als t nou netzo is als dat vind ik het wel vet! en als ik het zo bekijk is het ook zo alleen dan 50x groter en veeeeel meer tenten maar wel 1soort muziek dat feest hier is meestal 4 tenten 4soorten muziek
als je de kans hebt om te gaan zou ik zeker gaan! hele belevenis! maar zijn er nu nog kaarten te koop dan?
DAAAAAAAAAAAAAN! Ik zei ff geleden nog, dat ik jou wel verwachtte hiero..... En daar was je! hoe is het meis? Zit hier nog gezellig met spannendetijden Pixx is net naar bed Was het nog wat gister?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ja ik las het. Fijn dat jullie er ook nog zijn. Was nog best gezellig gisteren. Beetje raar om nu buiten te roken, dat is het enige dat me echt bij is gebleven van gisteren. Niet dronken geweest hoor, netjes aan de cola light geweest. Moest vandaag om 11 uur beginnen (vanochtend). Ben wel blij dat ik geweest ben en was netjes om 3 uur weer thuis. Hoe is het hier, nog spannende roddels of leuke nieuwtjes?
Ja je hebt heel wat gemist daan, Myn leerzame les over "sperma" bijvoorbeeld ik kopier hem ff voor je, dan heb je weer iets geleerd! daar hebben we dus om gelachen en over gepraat dus was meer de "vieze" praat maar verder geen zoetsappige roddels geloof ik, dr is weer vrij veel getypy heb ook niet alles bijgehouden Oja mienime is ongesteld geworden na 6 dagen wachten... en alexia is getrouwd vandaag... OJA tuurlijk, je mag niet meer roken binnen..! Pfffff schiet echt niet op, staan er nou veel mensen buiten te roken dan?
ik heb geen idee hoe de kaart verkoop is joh zijn meer dingen dat weekend dus misschien loopt t niet zo hart als anders heb geeeeeeen idee! en ik ga zeker heb nu echt kriebels en ben gerust gesteld nu ik de pic en de omgeving heb gezien ik kan me snel druk maken en word dan niet lekker vooral als ik denk aan drukte en hitte! bleh maar heb er nu mega zin in hahaha en man lief mag niet zonder me heb net gezien 9van de 10meiden hebben meer geen dan wel kleren aan hahahahahhaha sorry voor late reactie werd opgehaald door cutty om te roken hahaha
hahahaaha ja daar staan die feesten om bekend, Veel bloot, veel drank! en dus ook veel hormoontjes daaro die op hol slaan! groot gelijk dus... zou ook niet gerust zyn hoor met dat soort feesten.. Maar no worry.. doe maar roken hoor! Doe ik ook
hey daan! goeie dag! hoest nou? en buitenroken no problem mag op mn werk al heeeel lang niet binnen roken en bij mij thuis word er ook niet binnen gerookt alleen op feesten zal t wel raar zijn
ja was wel lief hij vertelde net dat hij zegen zn chef zei o shit ik moet ff gaan roken meisie beneden heeft geen vuur en rookt ook dus moet r ff ophalen en hebben ff lekker zitten kletsen laatste dienst met hem was oud en nieuw hij is wel erg aardig hoor leuke knul heel spontaan ikhad met oud en nieuw stiekem mn hond mee nou dat vond hij super! hij was niet bij me weg te slaan hahahahahaha en ik vertrouw manlief hoor hij gaat regelmatig met zn maten naar hardcore feesten helemaal zonder vrouwen alleen mannen en als hij dan thuis komt is ie helemaal happy mij te zien en ik ga soms mee en weet dus hoe die meiden daar lopen en ikken zijn hormonen ook (op zo'n avond) maar die zijn dan allemaal voor mij als ie thuis komt! hahahah vind dat je in goeie relatie dat vertrouwen ook wel moet hebben hoor en tuurlijk zal hij kijken en met zn maten over de chicks praten why not zolang hij eraf blijft...prima
Hihi dat hele verhaal over sperma had ik zeker meegekregen. Dat had ik dan net wel onthouden hihi. en ja Alexia is getrouwd, dat had ik ook nog onthouden. en ja minimie ongie gekregen , maar ook wel fijn. Weet je tenminste weer even waar je aan toe bent. Nou er staan veel mensen buiten te roken. De kroeg waar wij eerst waren had 2 tafeltjes, waarvan wij er 1 waren .De rest zat buiten, maar dan was het ook nog goed weer he. Het eerste wat ik deed, was mijn saffies op tafel leggen. Mijn 'niet rokende' collega pakt ze gelijk af en zegt: Ja, dat mag dus niet meer Daan. Stom, want bij ons op het werk zijn we al vanaf 23 maar rookvrij, maar ja, daar ben ik nooit als gast he. Dus maar netjes buiten staan roken. Volgende kroeg ook maar weer netjes op het terras gerookt. Rare gewaarwording. Over een aantal jaar mag je volgens mij ook nergen meer drinken of zo. Maar goed, dat hele niet roken gebeuren zal ook wel weer wennen. Ben alleen ernstig benieuwd hoe dat straks in de herfst en de winter zal zijn.
Zit nu concert van michael jackson te kyken uit zn goede tijd zeg maar Billy jean tijd... Die vent was echt geweldig vroeger! ja dat roken wat een gedoe! vraag me af hoelang dat stand houdt.... want ken veel kroegen en tenten waar ze je gewoon laten roken (met risico op boete maar goed) Op centraals stations letten ze er ook niet meer op, vroeger kreeg jeboete, nu roken de politie/bewakers gewoon met je mee... lak aan de rookpalen daaro maar belachelijk toch, coffeeshops mag wel!
Ja hij was vroeger echt geweldig. Vraag me bij dat soort types altijd af hoe lang ze nog leven of hoe het zal zijn als ze 65 zijn of zo.
HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAA met je 200ste bericht daantje! dat er nog maar veeeel meeer bij mogen komen hahahahha