Antwerpen is goed. Ligt er mooi tussenin, zijn we in no-time in Grunn' Heb je nog wensen BMD? (al kan ik me wel wat indenken) Mag ik je alibi zijn BMD?
oh ja lijkt me super gaaf! kijk er zo naar uit alleen al het ermee bezig zijn is super als je ziet hoe manlief nu is heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! echt geweldig kan haast niet wachten maar ja zit niets anders op he. had net tel toch? was collega of ik ook beschuitmet muisjes wou was weer zn eerste dienst sinds hij dochterje heeft dus trakteerde nee dank je slecht voor de lijn.........(en mn hormonen/feelings)
ja nou, ik ga dagelijks om met 15, 16 jarigen en wat die af en toe uitkramen.....dan voel ik me zooooooooooooooooo oud.
maar om even serieus antwoord te geven op je zin Daantje... Ik vond zwanger zyn (voor hoelang ik het dan ook maar was) echt vreselijk! en vond er niets aan.. kon niet meer op me buik slapen maar kwam denk ik ook omdat ik op dat moment alleen was want die kloojoo was toen al vertrokken... dus ja.. kon echt niets leuks verzinnen aan me zwangerschap, en dan was desman nog zo'n rustige baby (NOT) die kickte me ribbenkast helemaal blauw... nee was blij dat ie eruit was! Toen vond ik het geweldig! heerlijk zo'n klein frutsje..en soms kijk ik naar desman als ie wéér het bloed onder me nagels haalt... van Hoe kan zo'n lief beebietje in zo'n monster veranderen hahahaha Maarre wensen? Nou een leuke stripper?
Jij kwam er toch ook na 6 maanden pas achter dat je zwanger was? Of was jij dat niet? Lijkt me vreselijk om dat alleen door te maken, ook al wa het een klojo. Hoop dat je volgende zwangerschap beter 'bevalt' Als ik de foto's van desman bekijkt, ziet hij er idd wel uit als een wolfje in schaapskleren. enne stripper: dat roggel ik wiel ff
wuhahahahahahahahahahaha ik leg nu helemaal dubbel! lees net een mop, mss kennen jullie hem al hoor, Ik dus nog niet
p.s. ik rook mijn laatste sigaretje voor het slapengaan. (dan kunnen jullie je er vast op voorbereiden dat ik jullie zo ga verlaten) Morgen wel late dienst, maar toch.
ik moet wachten op cuteboy (hoe schrijf je dat eigenijk?) dat word mijn laatste denk ik hij rookt te weinig ahhahahahahaha 3peukies in 8uur schande hahahahahahahhahahahahaha en die mop....kon m nog niet maar SUPER! zou je buurf maar zijn hahaha
waarom heb je je bericht weg gehaald daan? was er net op aan het antwoorden hahahaha die kilo's..ach ik ben dr aan gewend, ben op zich niet veel aangekomen meer pas NA de bevalling hahahaha en ja me buik ziet er sowieso niet meer uit, voor me zwangerschap had ik gewoon blokjes... nu ook nog wel alleen je ziet ze niet meer
oh daan meid je moet eens weten hoe druk ik me erom maak! ben zo bang dik te worden mn fam heeft aanleg en ik vrees er echt voor mn vriend houd niet van stevig dus probeer nu altijd al mn gewicht en figuur goed te houden hij moet me toch mooi vinden he en ben bang dat ik na mn zwangerschap echt mega ben en t er niet afkrijg ben nu al 2maand met 3kilo bezig als ben ik niet echt te zwaar volgend meter heb ik goed gezond gewicht maar toch ....ben zelf ook wel tevreden hoor alleen mn billen moeten strakker had t er toevallig vandaag nog over zei nog tegen vriend dat ik wel gelukkig met mezelf was en hij zei ik ben ook super gelukkig met je en toen zei ik gewicht gaat ook weer goed en fietsen doet wonderen alleen mn billen als ze strakker worden zijn ze perfect enige wat hij zei lief ik vind je geweldig mooi iedereen is anders en dit ben jij en hier ben ik gelukkig mee
whahahahha nou mijn blokken zijn allang in de blokkendoos opgeborgen hahahahha dat was 2001 hahaha maar echt dik buikie heb ik niet hoor als ik lig of trek steekt er van alles uit t stomme is 4jaar terig MOESt ik aankomen dus ik eindelijk aangekomen toen was mn gewicht redelijk arts en vriend redelijk tevreden en nu ben ik 3kilo zwaarder en dan hebben ze commentaar hahahahahahahah en weetje ik voel me goed dus t kan me niet schelen
Pff vind dat zo'n moeilijk onderwerp. en ik vind mezelf zo'n zeikerd. En al helemaal als ik dan de vlindersite bekijk. Maar ja, voor mij is het wel een hot issue. Ben echt bezig geweest om een gezond gewicht te behalen en nu wordt ik zo angstig dat ik het er weer af wil. ...............................