@mienime. hahah das wat minder! maar meestal gaat het bij mij ook zo. pijn komt niet overeen met hoeveelheid. maar de pijn komt denk ik juist omdat het van de muren eerst moet afbreken (goor zeg!) en dan is het vloed! haha
@sapnnendetijden: DV is leuk, hoor en je hoeft idd echt niet bang te zijn om platgedrukt te worden, echt zeeeeeen van ruimte heb je, je kan heel veel lopen, ook naar andere velden voor andere dj's enzo (als dat nog zo is) en ja..de meiden hebben niet veel aan haha
Goeienmorgen allemaal.... Zo effe lekker rustig! Net al flink aan de poets geweest! Dat ook weer gehad! Zal de komende 2 a 3 dagen iets minder hier zijn... Vandaag erg druk... Boodschappen doen , naar de kapper,taart ophalen en vanmiddag met joey naar Den Bosch voor een foto sessie! Vannavond het huis versieren en dan effe naar mijn vader en zijn vriendin! Mijn vader is 2 juli jarig geweest maar viert het vannavond En dan zondag hebben we groot feest! Dan vieren we de verjaardag van Joey! Komt een hoop visite maar dat wordt wel gezellie! En maandag is mijn zoontje echt jarig! 1 jaar alweer ! Wat gaat dat snel ... We gaan dan lekker met zijn 3tjes naar de dierentuin ! dus als jullie me missen weten jullie dat Heb veel gemist gisteren hier haha Ga niet op alles reageren hoor want dan ben ik over een uur nog bezig Maar wat was het een slappe klets vooral he Lachennnnn Leuk joh ! Echt een latertje geworden voor sommige Nou meiden fijne dag vandaag! Probeer regelmatig effe langs te komen
@marloes. nou aangezien je het vandaag druk hebt en morgen ook natuurlijk met Joeys verjaardag wil ik je alvast feliciteren met je kindjes 1e mijljaar! geniet het weekend van feestjes en maandag met familie naar de dierentuin. zal op mooie weer hopen! ik vandaag ook naar kinder feest. verjaardag van vriend zijn neefje. die word 5.
Lijst voor de roze wolk! Juni zwanger in eerste ronde mamakitty Limmeke 27 Es 1979 (ronde 1) 28 Litsa (ronde 1) 30 soezah (ronde 1) Juli zwanger in eerste ronde Sabrina24 1 Loesmar (ronde 1), BMD (ronde 1) Spannendetijden (ronde 1) 2 3 Northern (ronde 0) 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)? 5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1) 6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 Trieske (ronde1) 11 12 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) 25 Tummetje (ronde 1) 26 Lexi4 (ronde 2) 27 28 Moor (ronde 1) 29 30 31 Augustus 1 Snuffie(ronde 2) 2 3 Esmee81 (ronde2) 4 5 6 7 Spannendetijden (ronde 2) 8 Mienime (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< * blauw is uitblijvend ongi voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen. mienime. nieuwe ronde nieuwe kansen, heb je op 8 aug gezet.
Goedemorgen dames, ik kom weer eens uit mijn bedje gerold. Manlief vond het wel tijd worden om op te staan (en gelijk had ie). @mamakitty, had gedroomd dat je bevallen was en dat er een spanddoek in de tuin stond met je banner er op. En wilde je steeds spreken dat ik die vanaf mijn balkon kon zien, maar kon je niet vinden. (*weird*) En nee hoor, ben helemaal niet te veel met dit forum bezig
nee hoor! helamaal niet hahaha en ik maar dromen over de puinhoop in een woning van de BW (denk maar aan studentenhuizen uit smaakpolitie) gatver! gisteren daar geweest om schoonmaak aan te sturen.. echt niet normaal hoe die jongens wonen. wil niks aanraken haha
Ooh meiden, ik vertoon echt tekenen van SOG (schoonmaakontwijkendgedrag). Moet er echt wat aan gaan doen, maar heb zoooooooooooooooo geen zin.
ik doe het ook lekker vandaag niet. ben er toch straks niet meer voor de rest van de dag. morgen doe ik het wel *uitstellen* hehe
Ben toch maar begonnen met poetsen. (ik ken mezelf haha) Denk dat ik er ook niet eerder ben dan vanavond/vanacht. Heb late dienst. Iedereen een fijne dag gewenst!
Goedemiddag lady's... Ff snel.. Vriendjelief is nu weer thuis van zn werk, zo ff boodschappies doen.... Alles oke met iedereen? Tot later
Hoi, Hier even een kort berichtje van mij De rode zijn nog niet gekomen. Maar ga nog niet testen, heb namelijk allemaal ongi kwaaltjes dus zal eerdaags wel komen. Mijn cyclus is nu eenmaal nooit hetzelfde. Dus als dinsdag de er nog niet zijn gooien we er wel even een testje tegenaan. Heb CB in huis liggen, zijn wel goed toch? Nou ga snel weel, gaan even shoppen straks Groetjes en geniet van het mooie weer.