wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    Heey meiden...

Ik ben er ook weer na 2 dagen.pff wat is er een hoop gelezen..
    Ik kan heb t niet allemaal gelezen..FOEI! :(
    Maar ik moet zeggen Dat verhaaltje over de ´functie´van sperma..GEWELDIG! :)

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Wie nog meer in de eerste ronde?

ghihi, weet je waar ik ineens aan denk met het lezen van het onderwerp?
    aan mevrouw cactus:" De eerste ronduhhh, deeee eeeeerrste ronduuuuuuhhhh!"

:rolleyes: :) 8) :D :) :eek: :) :-$ =; O:)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @ Marloes, heeeeel veel plezier morgen meis! En alvast gefeli!

Dierentuin gaat denk ik niet door, het gaat stortregenen zie ik op internet..
    Maar de nieuwe film van Plop draait dus gaan we daar denk ik maar heen.....

4. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Oh spannend Cin. Testen hoor.

Naar de dierentuin is altijd leuk. En Emmen is ook erg leuk. Moeten jullie wel erg ver voor rijden.

Hier druk geweest vandaag. Alle kozijnen buiten geverfd op de begane grond. Slaapkamers moeten nog. Niks an, maar als je een eigen huis hebt moet je wel.

Morgen lekker rustig.
    Iedereen die een feestje gaat vieren met haar kindje, veel plezier.
    De rest nog een fijn weekend.

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    owww, dat is ook leuk, nou jullie zullen je vast wel vermaken!en die meid heeft een fijne verjaardag! ;)

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    thanks, jij ook! :)

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    grrr.. ben mijn berichtje kwijt. *zucht*

@mamakitty en marloes gefeliciteerd met jullie kids. veel plezier met de feestjes.

heb veel meer geschreven en gereageerd maar goed. ben het eigenlijk voor vandaag een beetje zat.
    cranky, nog geen teken beneden van :evil: en een forse rekening van verzekering gekregen. ook nogeens mijn eigen schuld. niet goed op mijn salaris strook opgelet en oude baan bleef doorbetalen terwijl ik was vergeten uit te schrijven via hun en bij nieuwe werkgever ( 3 maanden oproep werk)in te schrijven. moet ik nu dus 410 euro gaan ophoesten :oops: :rolleyes: :cry: dus voorlopig geen nieuwe tv! baal er echt van. (en ik vroeg mij al af waarom ik meer geld overhield elke maand..)
    and those are the days of our lives!

groetjes *knuf*

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo meiden, ben er weer ff.. ben vandaag jarig.. (nou ja.. de 5de dan.. ) dus had ff visite enzo.. nu even in speedtemp bijlezen ;)

Rotterdam, ik doe aan scrappen (scrapbooking) beetje creatief met foto's ;)

@ de spermacreme: ohh nee..bah.. heb het liever ergens anders haha

=D> geweldig.. ik ken dat nummer uit mn kop hihihi

laat je vriend eens met die van mij praten 8)

Ohhh dames.. als het goed is deze week mn eisprong.. als alles het doet hier van binnen.. ben zo zenuwachtig.. alsof ik iets ga doen wat niet mag haha..

Ohhhh weten jullie trouwens wat ik voor mn verjaardag heb gehad? Centen voor mn hobby.. maaaaar ook een rompertje met ‘mama is de liefste’ een namenboek en twee tuttles van woezel en pip.. van mn mannetje.. zoo lief! (en dat betekend dus dat ie alleen de prenatal in geweest is.. wat ik al een hele prestatie van hem vind!)

meiden, ik kruip mn bedje in.. tot morgen ;)

9. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier is er eentje net terug van de werk, met dikke ogen van moeheid, maar kon het toch niet laten om nog even te loeren.

Heb de komende 4 dagen vrij. Morgen verjaardag van Oma, ze wordt dinsdag 84, maar viert het morgen. Dinsdag gezellig een meidendag met meiden van mijn werk. Heb ik ook erg veel zin in.

Het lukt me even niet om overal persoonlijk op te reageren, dat redt ik niet om kwart voor 3 's nachts.

Maar heb wel meegekregen dat er 2 mama's hun verjaardag vieren van 1tje van 4 en 1 van 1. Mama Kitty en Marloes. Geniet er van en veel plezier gewenst. En natuurlijk Gefeliciflapstaart.

@Cyn, testen jij. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Of doe je mee aan een testmarathon?

Heb ik verder nog wat te melden? Vast wel, maar daar kan ik nu even niet opkomen.

Dikke kus voor jullie allemaal.

((((((((((((((((((((((xxxxxxxxxxxxxxxxxxx)))))))))))))))))))))))))

@Tummetje: van harte met je verjaardag :)

10. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    goedemorgen allemaal!
    heb het allmeaal bij gehouden van het weekend wat jullie hebben geschreven maar heb gewoon lekker niet gerageerd!
    :confused: :evil: :rolleyes: :cry: ik heb nog steeds me scooter niet maaar ik had gister die man weer gebelt en eht bleek dat hij mijn scooter was ophalen maar onderweg is hij in elkaar gezakt en moest met speod naar het ziekenhuis hij had een botontsteking in zijn been en had daar medicijnen voor door die medicijnen schoot zijn bloeddruk heel erg omhoog en daardoor viel hij flauw. ik heb hem mijn excuus aangeboden maar hij kon me begrijpen. ik heb hem echt wel 50 keer ofzo gebeld. maar goed gister weer bellen en zei hij ja vandaag gaan we hem ophalen. maar ik hoorde maar niks dus ik daar heen, zegt ie goed nieuws en slecht nieuws, het goede nieuws is dat je het echt dinsdag hebt voor 1000 % het slechte is dat ik hem nu niet heb. ik weer pissig!
    nou moet hij er dinsdag zijn volgens hem, maar daarmee ben ik nog niet klaar nou mag er flink onderhandelt worden! of geld van de scooter af of een gratis allarminstalantie met koffiertje erij anders hoef ik em niet.
    ja toch!

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hallo chicas..

gefeliciteerd tummetje met je verjaardag gisteren. wt heb je allemaal voor leuks uitgespookt?

wat zijn er veel jarigen hahaha

nog niks te melden bij mij. ik ga nu even koffie drinken met me vriend en moet toch vandaag de boel opruimen. kom wel tussendoor kijken. (kan/mag toch niet alles in een keer doen)
    weer. voor de dames die vandaag plannen hebben. Plezier!

12. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    oh balen van je scooter miss. ja zou echt wel wat poberen krijgen haha

13. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    jaa dat doe ik ook!

nou eens ff gaan bedenken wat we vandaag gaan doen, ik ehb geen zin om thuis te blijven zitten!

14. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Tummetje, nog van harte gfeliciteerd met je verjaardga. Wat een lief kado van je lief :D

Cin: weet je al meer?

Miss: echt balen van je scooter. Zo blijf je bezig. Flink onderhandelen inderdaad.

Iedereen die een feestje heeft, veel plezier :p

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    @ miss, ik zal er ook echt helemaal flauw van worden! Ik zou ook gewoon regelen dat er geld vanaf gehaald gaat worden. Zo ga je toch niet met je klanten om!

@ mamakittie en Marloes nog gefeliciteerd met jullie kindjes! Ben erg benieuwd naar de feestverhalen.

@ Tummetje jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd!

@ all: hoe is het met iedereen? Hebben we al weer meer te kletsen? Ik vond het gister maar een saai forum, niemand was er. Ben zelf toen ook maar weggegaan ;)

Zijn er nog leuke plannen voor vandaag? Ik wil ook graag wat doen. Vriend ligt nog op bed :S. Weet wel dat mijn moeder op mijn nichtje aan het passen is, misschien dat ik daar wel ff heen ga rijden.

Iedereen verder een fijne zondag!

xxx

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @lexy4 zo heb jij dan ook weer wat te doen heheh.. pas je ook weleens op?
    ik pas a.s. woensdag op nichtje van 2 (vriends zus dochtertje) 's ochtends en dan komt mijn broer met zijn zoontje van 3. heb er zin in

17. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Bleh, hoef niet meer te testen, vannacht zijn de duiveltjes dan echt gekomen :(. Ach ja, laten we maar zeggen dat we dan nu écht kunnen beginnen :)

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hoe lang is je cyclus dus geweest? laat ik je dan alvast veel succes wensen in je nieuwe ronde :D eerst even de :evil: weer weg!

19. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    Lijst voor de roze wolk!

Juni

zwanger in eerste ronde
    mamakitty
    Limmeke

27 Es 1979 (ronde 1)
    28 Litsa (ronde 1)
    30 soezah (ronde 1)

Juli

zwanger in eerste ronde
    Sabrina24

1 Loesmar (ronde 1), BMD (ronde 1) Spannendetijden (ronde 1)
    2
    3 Northern (ronde 0)
    4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)?
    5 Esmee81 (ronde 1) cin1979 (ronde 1)
    6 Yvo8 (ronde 1) Pixie (ronde 0)
    7 Ellen1982 (Ronde 1)
    8
    9
    10 Trieske (ronde1)
    11
    12
    13 Alexia (ronde 1)
    14
    15 Miss (ronde 2)
    16 Daan78 (ronde 1)
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2)
    25 Tummetje (ronde 1)
    26 Lexi4 (ronde 2)
    27
    28 Moor (ronde 1)
    29
    30
    31

Augustus
    1 Snuffie(ronde 2)
    2
    3 Esmee81 (ronde2)
    4
    5
    6
    7 Spannendetijden (ronde 2)
    8 Mienime (ronde 2)

* zwart = NOD
    * rood is :evil: ongi
    * roze is natuurlijk zwanger [-o<
    * blauw is uitblijvend ongi
    voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Ik heb nog nooit een hele dag op haar gepast. Ze is ook nog maar 4 maanden. Ik woon ook niet in dezelfde woonplaats als mijn zus, dus dan is het wat lastiger. Maar heb er wel erg veel zin in, dus ik ga zo lekker weg. Heb ook nog kleertjes voor het zoontje van mijn beste vriendin, dus als ze thuis is rij ik daar ook nog even langs. Zij woont namelijk vlak bij mijn moeder dus dan kan alles in 1 keer.

Dus woensdag mag jij oppassen. Gezellig is dat altijd he! Die van jou zijn al wat ouder dus daar kun je al lekker mee spelen. Dat kan ik nog niet echt met mijn nichtje, maar dat komt nog :D

kus lexy

Share This Page