Kan je niet helpen meis..als je het aan mij vraagt... ik heb volgens mij nog nooit een EIsprong gehad zou niet weten wanneer althans, weet dat ik die wel heb maar je snapt me wel hahaha.. Pixxx hahaha ja nu vind ik het zelf ook genoeg hoor, maar het kwam echt door zaterdag dat ik dacht zie je wel, komt me ongi toch, maar nu het toch niet is... nu vlieg ik morgen ook Maar hoest met jou verder meis?
ja gaat wel .. alleen mijn ongi blijft ook uit en ik had toch goede moed dat die op tijd zo zijn. geen pijn niks...bleh dus wachtbank voor mij maar hahhaa heb een TE rustige dag gehad vandaag.. maar is goed want ik moet ma t/m zo werken excl woensdag... en woensdag word ook druk, dus rust is goed. ben vergeten te vertellen dat vanaf 15 aug ga ik tijdelijk 32 uur werken p/w ipv 24 omdat we 2 collega's kwijt raken. dus tijdens procedure extra centjes inhalen... (zal goed helpen na het terug betalen van 410 euro rekeing ik binnenkrijg gisteren) ppfff... ik en mijn stomme kop
Nou wel lekker die extra centjes maar wat was dat dan? belasting ofzo? nou ik hoop het voor je meid! wie weet... heb je normaal wel pijn of het gevoel dat je ongi eraan komt? heb ik iedereen hier weg gejaagd ofzo ?
nee door wisselingen van mijn baan is er iets fouts gegaan met mijn verzekering doorbetalen en had ik het niet door (al vond ik het raar dat ik elke maand geld overhield, maar dacht dat ik het gewoon goed had gedaan).. dus geld die we aan het sparen waren voor tv (die we overhield) moet naar vezekering. ik had het altijd door ja.. vind raar want een paar dagn geleden had ik pijn, maar 2 dagen geleden stopte het weer. en ik had pms en nu is dat ook weer weg Ik ga even met mijn lieffie een stukje wandelen. tot straks misschien als je er bent. nee je hebt ze niet weg gejaagt. iedereen had drukke dag!
veel plezier meis! Ik ben er nog wel ff.... althans ga nu ff douchen en nog beetje opruimen kom later ook weer ff kyken.. heb genoeg gedaan het weekend en doe verders niets meer tot straks....
Hoihoi, @ BMD, Kyan is nu 16 maanden. Ik zou het heel leuk vinden als hij ergens tussen de twee en drie is als er een kindje bij komt... Erg gezellig om zo met elkaar te kunnen kletsen. Groetjes
haai.. ik ben dr ook weer.. net ff ruzie gehad paar huizen verderop... examen feest, vind alles prima maar me kind stuiterde zn bed uit door die K*T muziek... dus was ff gaan zeggen dat ze hem een toontje lager moeten zetten.. NU is het zachter maar ben benieuwd voor hoelang haha Jij ben snel pixx.. Mamaline.. ja hé, moet zeggen dat we een gezellig cluppie hebben hier! alleen soms kan je het niet bijhouden zoveel word er gekletst haha
ja. meestal lopen we dan een uur ander half uur maar ik kreeg een steek in mijn zij. ja dan gaat het even niet he hahha rot die buren. nou goed is ook maar een keer, maar snap het geheel.. je kan ook feest houden zonder ander last te geven daarvan. is desman nu wakker? of is die weer zijn bedje in?
Vind het ook niet erg... ben geen zeikerd met dat.. al doen ze dat tot morgenvroeg maar NIET zo keihard... je hebt hard en je hebt hard en dit was gewoon overdreven hard.. desman is wakker nog.... maar die zal zo wel weer slapen! hoop ik Steek in je zij? Ojeee...
nou van een half uur lopen ? nou dan ben ik echt achteruit gegaan heb lang geleden zo een steek gehad. ben eigenlijk goed bezig met mijn conditie de laatste tijd. veel lopen, fietsen naar mijn werk... dus.. kan alleen maar beter zijn .. maar idd.. misschien is mijn conditie NOG te slecht!
Gefeliciteerd pix met je 500ste bericht! hahaha Pff ik verveel me, ik ben echt een zeikerd.. druk vol en leuk weekend gehad en nu nog klagen hahaha.. Vriendjelief is net naar bed... Heb de kamer weer voor me alleen.....
ik ga wel even supernatural kijken op net 5.. nieuwe serie die me interessant lijkt. sorry schat! hahaah... daarna ga ik mijn bedje in duiken. slaap lekker voor straks. hoop dat er andere meiden online komen voor je. tot morgen misschien! *knuf*
hallo dames! goedemorgen allemaal. hoe is ie hier? hier goed heb over 8 dagen ofzo me nod maar ik ga wel ongie worden denk ik, ik voel niks vreemds hier. dus die bloeding die ik heb gehad was gewoon een ovulatiebloeding. ik denk dat ik volgende week maar eens ovulatietesten haal want ik heb het idee dat we iedere keer te vroeg of te laat klussen. en das niet goed he
Goedemorgen, Alle nieuwe meiden welkom, het is erg gezellig hier. Al valt het niet altijd mee om alles bij te houden Hier nog geen maar zo te lezen ben ik niet de enige gelukkig! Gisteren wel iets wat bruine afscheiding (sorry voor de smakelijke details ) maar verder geen enkel teken dat de eraan komen. Wel vreselijk last van mijn rug sinds zondagmiddag kan soms amper overeind komen Morgen maar even testen denk ik
Hoi, @ Northern, jeetje, dat je zo lang kan wachten met testen. Knap hoor, ik zou als ik 3 dagen overtijd was w.s. al 6 testen hebben gedaan (hihi). Groetjes