wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Dreamer, dat is balen. Natuurlijk mag je balen. Jullie willen toch graag een kindje dus elke keer als het niet lukt mag je balen.
    Veel succes in ronde 2
    Dat deze meer geluk mag brengen.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Marloes, leuk gedichtje joh! Weet niet of ik je al gefeliciteerd heb, zo niet, alsnog proficiat :) Zo snel ook!

Nortern, mijn menstruatie is morgen voorbij denk ik, vandaag al minder. Dus dan gaan wij er ook tegen aan. Ben alleen heel benieuwd naar mijn cyclus en wanneer ik mijn ei krijg.. Is die van jou regelmatig?

3. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    Belgiƫ
    Goede avond allemaal!

Hier nog steeds geen :evil: ...
    Probeer mezelf te verplichten om pas vrijdag te testen!
    Spannende tijden dus...

Ook nog totaal geen signalen dat :evil: op komst zijn, maarja ik zal niet de eerste zijn waarbij dat zo is :D

We wachten "geduldig" af :rolleyes:

@ dreamer: wat jammer seg! en natuuuurlijk mag je balen, dat zal ik zeker en vast ook doen als ik ze deze week misschien nog doorkrijg...

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

och dames, ik vind het superlief van m'n vriendje.. nog 25 nachtjes trouwens en dan gaan we trouwen :D

@marloes: spannend en superleuk :D kan je echt wel naar uitkijken denk ik

@dreamer: natuurlijk mag je even balen, is toch niet leuk.. Maar wel een heel nette cyclus :)

5. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    vraagje, ik had mijn ei vrijdag of zaterdag laatst wanneer zouden bij :evil: moeten komen als ik niet zwanger ben? ik heb een onregelmatige cyclus dus ik weet niet hoeveel dagen ik erbij moet tellen. wanneer zou de eventuele innesteling kunnen plaatvinden?

groetjes

6. Eva R

Eva R Niet meer actief

volgens mij na ongeveer 14 dagen

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Innesteling: 5-10 dagen.
    Ongi: 10-18 dagen.

Ik hoop idd dat ronde 2 een leuker einde heeft.
    En hoop dat ronde 2 ook zo'n korte cyclus is.

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hallo meiden ik ben nieuw hier en zit met een vraag en hoop dat iemand me antwoord kan geven:

ik ben 21mei gestopt met de pil en ben 25mei gewoon ongesteld geworden zoals het hoord en netjes 5dagen ook zoals altijd!
    maar.... voor ik mn laatste pil nam was ik maar 1wk aan mn nieuwe strip begonnen ik had namelijk die maand daarvoor gewoon mn hele strip gehad maar omdat mijn manlief en ik op vakantie waren en ik absoluut niet ongi wou worden zou ik de pil doorslikken dus ben ik netjes na mn laatste (van de volle strip) weer begonnen met een nieuwe strip maar maar 1 wk (en heb een 3kleuren strip) toen besloten we namelijk te stoppen en hebben we meteen de pil weggedaan! maar nou komt het wanneer heb ik dan mn ei sprong? gewoon nogsteeds 14dagen later ? (dat zou gister zijn geweest) of was die strip van 1wk overbodig?
    hoop dat iemand mij meer kan vertellen
    ben tenslotte nog maar een beginner
    wel hebben mijn mannetje en ik afgesproken dat we na mn eerst volgende menstruatie pas 100% aan de slag gaan al hebben we ons niet ingehouden hoor sinds 21mei hahahha ;)

9. Eva R

Eva R Niet meer actief

welkom hier spannendetijden :D

ik denk dat het ook een beetje afwachten is hoe je eerste cyclus is.. hoe lang e.d. Dan kan je aan de hand daarvan voor je 2e ronde e.d. een beetje berekenen wanneer je ovulatie is.. ik zit een beetje in dezelfde periode en ik ga uit van de periode van 5 weken cyclus (ik ben 3 jaar geleden al eens gestopt met de pil omdat ik toch geen vriend had en toen was mijn eerste echte cyclus ongeveer 5 weken dus ik ga daar ook weer iets van uit).. want nu kan je het nog niet echt helemaal weten..
    volgens mij dan

succes en veel plezier hier :D

10. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    oooooh wat spannend allemaal.
    Ik zit ook in de eerste ronde en vind het heel fijn om ook de anderen te horen over de eerste ronde...
    De meeste mensen zijn vaak al heel lang bezig....

Liefs Bollie

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Welkom aan alle nieuwe ladies! En heel veel suc6!

Mijn kaartje....eisprong is gister geweest, temp vanmorgen omhoog en ovutest weer nega, dus duidelijke zaak. Nu op wachtbank met cyclus van 26 dagen....op naar 23 juni! ;)

@Dreamer83, shit meis, jammer, maar heel veel suc6 voor ronde 2! En idd een hele mooie cyclus hoor!

@Lies, knap van je dat je tot vrijdag kunt wachten met testen! Petje af hoor! Of heb je ondertussen al stiekem een testje gedaan? ;)

@Alexia, alvast gefeliciteerd joh, wat superleuk! Trouwen met alles erop en eraan?

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi hoi,

Alle nieuwe meiden welkom!

Marloes22: Succes meid, hou ons op de hoogte! :)

Dreamer83: Tuurlijk baal je! Zou ik ook doen. Maar daarom zijn we hier met ons allen op het forum, om elkaar te steunen :)

Vliegje: Nee die van mij is onregelmatig, zit ergens tussen de 28 - 32 dagen in. Ik ben vorig jaar al eens gestopt, 3 maanden, dus ga ervan uit dat het nu weer zo onregelmatig wordt als toen. Ik ben nu weer 9 maanden aan de pil geweest vanwege medische redenen.

Lies23: Knap zeg dat je tot vrijdag wilt wachten, ik duim voor je.

AlexiaR: Gefeliciteerd! Hopelijk ben je dan ook snel zwanger, zou helemaal top zijn toch?

Verder heb ik niet zoveel nieuws te vertellen, vind het allemaal erg spannend, de 1e ronde gaat nu echt beginnen.

Wie heeft er verder allemaal een maansteen? Ik heb gehoord dat dat helpt om snel zwanger te worden? Wie kan me er meer over vertellen?

Groetjes
    Northern

13. Niet meer actief

Hallo allemaal!

Dit is ook mijn 1e ronde na mijn mk ik heb in augustus 2007 een mk gehad en daarna werd ik niet meer uit mezelf ongesteld, nouja toen ben ik 2x door medicijnen ongesteld geworden maar helaas zonder resultaat toen is eruit gekomen dat ik PCOS heb, toen een beetje gaan opletten met wat ik at enzo (kan namelijk helpen om een beetje af te vallen) En toen werd ik 3 mei opeens ongesteld :D! en nu heb ik 30 mei me ei gevoeld echt super duidelijk en nu is dus de 13e me nod!

Zo dat is best een lang verhaal ;)

14. Niet meer actief

nothern : Ik heb een maansteen alleen eerlijk gezegd vergeet ik hem soms om te toen (ik heb m namelijk niet om met slapen) Maar ik zal m zo maar weer is pakken wie weet helpt het ;)
    Er is ook een heel topic over de maansteen misschien kun je daar is kijken want eerlijk gezegd weet ik er verder ook niks over te zeggen haha wat slecht het enige wat ik weet is dat de maansteen zou helpen bij vruchtbaarheidsproblemen.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik had er 1 toen ik met mijn exman voor een 2e ging en heeft (gelukkig!) niet geholpen ;)

Wat is PCOS? :oops:
    Maar mooi dat je uit jezelf ongi geworden bent. Super! Lekker je ei gevoeld....en nu wachten op de 13e...spannend! De duimen draaien!

16. Niet meer actief

Pcos is niet echt bekend ;) Ik zat ook van huh ik heb wat? Njaa pcos is verminderde vruchtbaardheid je word dus bijna nooit ongesteld en heb dus bijna nooit een ei dus ik ben heeel blij dat ik mn ei heb gevoeld en we hebben er ook zeker gebruik van gemaakt ;) Alleen nu idd hopen dat ik de 13e niet ongesteld word en de 14e een testje kan doen:D positief natuurlijk haha maar anders is het natuurlijk de vraag of ik weer ongesteld word of dat het nu langer duurt. Njaa hoop dat je het snapt haha

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jee, das me ook wat zeg.....maar weet je 100% zeker dan dat je je ei gevoeld hebt? Kan ook iets anders geweest zijn....?

18. Niet meer actief

Jaa 100000000% zeker ik wist niet wat het was ik zat op de bank en zei tegen me vriend nouuu wat dit is dat is niet goed joh :) dus ik ging na de wc en toen had ik opeens heel veel doorzichtig slijm (sorry voor de details ;)) dus toen dacht ik al wel hee me ei:D! njaa en toen ff beetje hier rondkijken en wat ik voelde word hier ook omschreven door een aantal vrouwen als hun eisprong dus kan bijna niet anders :D

19. Niet meer actief

By pcos verschild het per vrouw hoevaak ze een ei krijg de 1 krijg het 1 x in de 3 maanden de ander 1 x per jaar maar wat bij mij het geval is weet ik dus niet. Ik ben wat afgevallen omdat dat kan helpen om pcos te verminderen of zelfs te verhelpen en ik denk dat dat dus zeker geholpen heeft :D

Was ik vergeten bij mn vorige bericht te zetten ;)

20. Niet meer actief

Ojaa en 3 mei ben ik ongesteld geworden en die weken ervoor had ik best veel kwaaltjes maar ik dacht er niet overna zoals pijnlijke tepels maar toen na 2 weken werd ik ongesteld en nu heb ik al die kwaaltjes weer heel vervelend maar kan wel een beetje vergelijken met de vorige x

haha nu heb ik allesgezegd wat ik wou zeggen sorry :rolleyes: :rolleyes:

Deel Deze Pagina