het zou best kunne dat ik vandaag wel ongi word. heb ineens ongi pijn die naar mijn been uitstraalt. heel bekend voor mij! hoop alleen dat ik geen last van hebt tijdens werken deze week. wil me niet moeten ziek melden. pijnen voor de pil was ernstig! ok. ik geef het op met de tv! ik koop nog geen kleding voor toekomstige baby. maar mijn ogen gaan er wel naar uit heb nog niet echt last van niet kleding kopen ivm straks toch het niet aan kunnen. als het zo ver is dat ik niet in mijn broeken pas zie ik het dan wel weer. kan hopelijk mijn kleding na een zwangerschap wel weer aan! ik ben toch meer een casual persoon en loop niet echt met de mode mee, dus dat is niet een grote issue voor mij.
Owww, ik hoop het niet hoor, pix!*duimerdeduim* Qua kleding heb ik dat ook idd, loop in kleding die ik zelf leuk en mooi vind en niet de rest van heel NL.Maar de meeste kleding van voor de zwangerschap pas ik niet meer...
Broekloeren, broekloeren en nog eens broekloeren Zal ik dan toch zwanger zijn : 5 juni pil menstruatie dat kan toch helemaal dan niet : Maar w8 nog ff met testen, heb sterk het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
jeetje knap van je hoor dat je kan wachten! ik had het wel geweten ws meteen naar de apotheek gegaan of misschien zelf ha!
Northern, hoe lang hou je het nog vol om niet te testen. Wel knap dat je dat kunt. Ik zou dat niet kunnen, maar tot nu toe ook nog niet nodig geweest. Nieuwe meiden, welkom en wel proberen bij te blijven hier, mar dat is soms wel lastig Succes met zwanger worden. Gisteren toch wel even balen dat de er waren. Ook vriendlief baalde wel een beetje. Nog wel meer dan hij zelf had gedacht. Vond ik wel weer lief. maar we gaan er deze ronde gewoon weer voor. Fingers crossed voor de meiden die wachten en al voorbij de NOD zijn. Kom maar op met dat goed nieuws.
*zit ongedudldig op BMD te wachten. waar blijf je meis met die test... haha ik moet ook zo gaan werken hoor, dus heb niet alle tijd te wachten
haha solly skatties was vanmorgen vroeg al naar de dokter... 12 x fysio.. hopenlijk helpt het weer... toen ff koffie gedaan bij mams.. maarre heb dus nieuws voor jullie......... Of zal ik het nog ff spannend houden hahahahaha
nee hoor zal niet zo gemeen doen... ik mag op ROZE hahahaha vind het zelfs nog vreemd ook.... heb niet bij de dokter gedaan, wel daarvoor, hy wilde nu wel ff checken of het niet weer 6 mnd was had zomaar gekund maar hy wist zeker dat ik laaaaang niet zover was.... (godzijdank) ff bannertje invullen zo dus Heb het me moeder al wel verteld net, vond het wel lastig, mijn moeder heeft al zoveel shit meegemaakt met mij en me vriendjes... en het belangrijkste mn ex (vader van desman) die na 7 mnd ineens vertrok, dus me moeder kan denk pas echt opgelucht adem halen als me kind geboren is en me vriend staat er naast... maar ze vond het wel heel leuk al maakt ze zich zorgen... maar ja wel logisch..
GEFELICITEEEEEEEEERD! SUPER! Laat je test eens zien, daar word ik altijd zoooo vrolijk van! Welk merk heb je gedaan?
Super gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo snel is gegaan! Hopelijk volgen er nog velen jouw goede voorbeeld ... Groetjes
Whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ..........................*prikkeloogjes* GEFELICITEERD! Oh meid, ik ben zo blij voor je. Wat fantastisch zeg. Oh jees Brenda, en ook nog zo lang wachten he :S Hmmm, wil zoveel typen, maar dat lukt niet hahah. Ik spreid het wel over een aantal bericht. Megasmooch voor jou. Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! En nu kan je alles heel bewust meemaken. Duurt het wachten echter wel wat langer hihi
hahahaha.. dank je wel meiden! zeg ik tegen me moeder, ma hou het ff stil... dr kan van alles fout gaan (we moeten wel realistisch blijven toch) zegt ze ja is goed, alleen je vader en ik hou stil.. gaat me telefoon net, me oma.. hahahaha... ze zegt wat heb ik nu gehoord, ik zeg weet ik niet? heel de fam weet het dus al nu maarre ja voel me best vreemd, ben eigenlijk voor het eerst echt zwanger... en als ik zo verder reken duurt het echt laaang! bij desman moest ik binnen 2mnd al bevallen haha had geen tijd om na te denken.. maar doe zo ff fototje in me album... desman moet eerst een boterham nu vergeet dat kind al de hele morgen aandacht te geven
Lijst voor de roze wolk! Juni zwanger in eerste ronde mamakitty Limmeke 27 Es 1979 (ronde 1) 28 Litsa (ronde 1) Juli zwanger in eerste ronde Sabrina24 BMD 1 Loesmar (ronde 1), BMD (ronde 1) 2 3 Northern (ronde 0) 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 5 6 Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 Trieske (ronde1) 11 12 mamaline (ronde 1) 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) 25 Tummetje (ronde 1) 26 Lexi4 (ronde 2) 27 28 Moor (ronde 1) 29 Soezah ( ronde 2 ) 30 31 Augustus 1 Snuffie(ronde 2) 2 yvo08 (ronde 2) 3 Esmee81 (ronde 2) 4 cin1979 (ronde 1) 5 6 7 Spannendetijden (ronde 2) 8 Mienime (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< * blauw is uitblijvend ongi voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen. ik wil je op roze zetten brenda Is inmiddels gebeurd hihi
Brenda, kom je je voegen bij de maart 2009 mama's? We zitten bij de bevallingslijst maart 2009.... He...zucht...wat fijn he meiden eindelijk weer ff goed nieuws...nu de rest nog he! Kom op ladies!
@mamakitty, ik zit op de wachtbank en ik moet nog zoooooooooooooooooo lang wachten en ik hoop zo dat het raak is, maar verwacht er niets van eerlijk gezegd.
kitty ik voeg me er graag bij maar doe ik strx op me gemak want ben ook op de WII aan het spelen met desman die is verwaarloosd deze morgen dus speel mario kart, ren op zn tijd naar de pc.. Oja heb een banner.. kon een fototje van desman erbij zetten dat vond ik wel leuk maar nu lijkt het net of er staat 49 weken zwanger strx maar ff andere zoeken edit.. HUh net stond er nog 4,9weken zwanger en nu 5