wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Leuk WII en, wij hebben ook een wii en dat is zoooooooooo stoer.

enne, deze banner werkt toch? 5 weken staat er hoor.

2. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    bmd! gefeliciteerd! oh meid wat leuk voor je!
    ben helemaal blij voor je!
    hoop dat er nog vele mogen volgen na jou en dat er nog meer zwanger raken ik zelf ook natuurlijk maar dat gaat deze maand niet meer lukken denk ik. maar ja we zullen zien volgende week.

echt super voor jullie!
    word er helemaal hyper van!

3. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    dank je wel meis!
    ik duim me nog steeds suf voor jullie!

oja meiden.. GEEN feestdagen baby! we hebben het goed getimed ;)
    (had het daar laatst over met iemand hier weet alleen niet meer wie...
    dat ik liever buiten de feestdagen om wou timen.. ivm desman = eerste kerstdag
    niet dat het een ramp is als het wél een feestdag was hoor maar toch :)

4. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    oh dat is mooi toch!

ik twijfel of ik ongie moet worden of niet.
    heb wel zware borsten en heel iets gevoelig maar ja dat heb ik iedere maand!
    ben wel ineens heel veel fruit aan het eten dat doe ika nders nooit ik heb in 2 weken tijd al 3 bakken met nectarines gegeten en gister een bak aardbijen die is nu bijna op.

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    *springt en jumpd: Brenda Brenda Brenda!!Wahoooow, ook hier...Van harte gefeliciteerd, meis!!! :D *kus*

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    @verjaardag; dank jullie meiden! heb een hele leuke dag gehad!
    @ brenda: GEFELICITEERD!

Welkom Fay en mamaline

@ pixie; ik heb nu last van slijmverlies.. beetje vies vind ik het :p duidt dat altijd op een (aankomende) eisprong? ga zo misschien even het eisprongtopic maar eens lezen dan.

BRENDA! GEFELICITEERD! :D

7. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ok ik moet weer ff spaaien.
    :evil: :evil:
    op me werk kunnen ze neit beslissen waar ze me vandaag naartoe sturen! en ik kan niemand bereiken ook! anders blijf ik gwoon thuis en dan zoeken ze het maar uit! moeten ze maar eeerder beslissen.
    ik heb het al zovaak aangegeven dat ik het zo niet wil en toch doen ze het weer. nou hoor ik misschien straks om 4 uur dat ik om half 5 ergens moet werken.
    ohhhhh ik baal daar zo van he.
    sorry moest het ff kwijt

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Doe je inval werk ofzo dan?Waarin?
    Ja, ik vind ook dat ze dat eerder moeten beslissen, hoor..Als je denkt aan je uren te komen deze week, buiten vandaag, mag je weigeren.Ik zou het niet normaal vinden als ze je om 4 uur iets doorgeven waar je half 5 moet zijn :confused:

9. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    "Daan78"]Lijst voor de roze wolk!

Juni
    zwanger in eerste ronde
    mamakitty
    Limmeke

27 Es 1979 (ronde 1)
    28 Litsa (ronde 1)

Juli
    zwanger in eerste ronde
    Sabrina24
    BMD

1 Loesmari (ronde 1), BMD (ronde 1)
    2
    3 Northern (ronde 0)
    4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)
    5
    6 Pixie (ronde 0)
    7 Ellen1982 (Ronde 1)
    8
    9
    10 Trieske (ronde1)
    11
    12 mamaline (ronde 1)
    13 Alexia (ronde 1)
    14
    15 Miss (ronde 2)
    16 Daan78 (ronde 1)
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2)
    25 Tummetje (ronde 1)
    26 Lexi4 (ronde 2)
    27
    28 Moor (ronde 1)
    29 Soezah ( ronde 2 )
    30
    31

Augustus
    1 Snuffie(ronde 2)
    2 yvo08 (ronde 2)
    3 Esmee81 (ronde 2)
    4 cin1979 (ronde 1)
    5
    6
    7 Spannendetijden (ronde 2)
    8 Mienime (ronde 2)

* zwart = NOD
    * rood is :evil: ongi
    * roze is natuurlijk zwanger [-o<
    * blauw is uitblijvend ongi
    voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.

ik wil je op roze zetten brenda :D

Is inmiddels gebeurd hihi :D

10. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ik had net me vorige berichtje getypt toen ze van me werk voo rde deur stonden dat was rond half 3 denk ik of ik om half 5 naar het pand wil waar ik nu al 3 weken werk.
    ik werk in de schoonmaak, heb altijd savond een vast pand gehad maar daar wilde ik weg vond het niet leuk, ik wilde graag naar een bepaalt pand daar heb ik ook even gewerkt en toen moest ik ineens hierheen nou hoorde ik van een collega dat ik hier moet blijven en dat blijkt nu ook maar dat hadden ze wel even mogen melden. het maakt mij niet uit waar ik werk als ik maar weet waar ik moet werken! nou moet ik dus om half 5 beginnen oh ja en er werd tussen neus en lippen door gezegt dat ik daarna ook nog naar een ander pand moet, vind ik helemaal niet erg maar beetje kortdag allemaal terwijl ze dat vrijdag al wist!
    ik heb er wel wta van gezegt dat ik het niet leuk vind wat er nu gebeurt ook omdat ik geen nee kan zeggen en toch wel alles doe wat ze zeggen maar ik vind dat ze daar nu een beetje misbruik van maken.
    maar goed verder is het een kei leuk bedrijf hoor! het is en blijft schoonmaak en dan heb je dat nou eenmaal toch.

11. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    correctie, er werd nog tussen neus en lippen door gezegt dat ik naar een ander pand nog moet.
    ik moet niks he! ik heb het verkeerd op geschreven.
    dat werd me gevraagd heel netjes! maar ja ik zeg toch altijd ja hahahaha.

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    misschien heb je wel een normale cyclus van 27 of 28 dagen joh...je weet maar nooit...

13. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ben uitgegaan van 29 dagen. Dus dat is in principe heel netjes natuurlijk. En eigenlijk weet ik helemaal nog niet zo goed hoe lang het allemaal duurt enzo. Dus ik wacht gewoon netjes af, maar op deze manier duurt het zo lang. Toen we nog niet met kinderen bezig waren, was de maand zo weer om, vandaar.

xxx

p.s. ga nu even een kwarktaart maken. Anders komt het er niet meer van.
    Morgen hebben we meidendag met collega's van het werk en ik mag het toetje maken. (Dat is echt een crime, aangezien zij weten dat ik toetjes zo zinloos vind :p)

14. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    GEFELICITEERD BRENDA!!!! Topper! :thumup:
    Nu lekker genieten meid van je zwangerschap het lijkt lang 9 maanden maar voor je het weet word deze beeb ook al weer 1.. ;)

Hier weinig nieuws... Volgens de kalenders is deze week mijn vruchtbaarste week dus maar ff flink aan de klus mijn hubbie krijgt het zwaar hahaha.!

15. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    jij geluksvogel Brenda!

zie je meiden, we moeten er gewoon niet zoveel mee bezig zijn! 8)

16. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    dat is makkelijker gezegt dan gedaan! en niet mee bezig zijn.

17. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    alles komt goed miss..
    Je ziet het aan Brenda in ronde 1... het is altijd afwachten..maar ik snap wat je bedoeld.. ik ben gestopt met de pil met in mijn achterhoofd van we zien wel waneer ik zwanger word..het heeft geen haast...Maar nu ik echt in de 1e ronde zit...ben ik toch wel beetje stiekum er elke dag mee bezig dat ik nu al zwanger wil zijn.hihi..

18. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ja presies dat heb ik ook.
    en bij alles wat je voelt denk je zou het!

vorige maand ben ik mooi gefopt door me eigen lichaam.
    ik had altijd regelmatige cyclus 28 dagen vorige maand 7 dagen overtijd. ongie geworden.

deze maand had ik 2 dagen na de eispong bruinrood verlies van 3 dagen, voelde vanalles rommelen daaronder steken ook enzo.
    nu heb ik het idee dat me borsten groeien en zijn iets gevoelig maar ja dat kan ook van de aankomende ongie komen.
    ik heb zeker niet het gevoel zwanger te zijn en word waarschijnlijk over 7 dagen ongie. maar tot die tijd mag ik wel hopen natuurlijk je weet het nooit er zijn ook mensen die niks voelen en toch zwanger blijken te zijn.

ik wou dat er ik een knop had die ik om kon zetten maar ja dat is nou eenmaal niet zo. ennuh eigenlijk helpt het ook niet om iedere dag op dit forum te zitten hahahaha maar ja is zo gezellig hier en eht gaat soms gwoon helemaal nergens over!

19. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Thnx lieverds!

Dat is idd makkelijker gezegd dan gedaan.. ik was er ook wel mee bezig alleen maakte me niet zo druk.. zelfde wat kim zegt..
    maar ik denk dat dat ook komt omdat ik al een kleine rond heb lopen... en er daarom ook niet zo op gefocused was.. dan heeft het onbewust moeten zitten..

Kan me voorstellen dat als je het zo graag wilt het tegenvalt en steeds moeilijker word om los te laten..en er niet een hele dag mee bezig te zijn :(

dat is ook vaak de reden dat ik hier ook over onzin dingen aan het praten ben ;)non stop over baby's kinderen eisprong testen blabla hoeft voor mij ook niet...
    we zyn ook gewoon nog onzelf ipv (a.s) moeder.... met onze eigen dingen/hobby's enz

20. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    ja dat klopt brenda... wij hebben al een hummel rond lopen waar we het druk mee hebben,dat ik zwanger van Don wilde worden was ik er ook veel mee mee bezig . Maar goed dat wil niet wegnemen dat ik nu ook wel graag zwanger wil zijn hihi!

Miss wie weet is het deze ronde wel raak je moet je niet te veel vastknopen aan waneer een ei is enzo.gewoon lekker om de dag of elke dag klussen en dan afwachten... het blijft altyd maar een schattig van je ei..
    Lekker klussen en daarbij verder kijken naar spulletjes voor de toekomstige beeb...
    Het komt waneer het komt.. Ik hoop dat je snel een positieve test in je hande heb!

Share This Page