dank je kimmiej we klussen ook gewoon maar wat hoor ik kijk wel altijd naar me banner wanner we ongeveer moeten klussen maar ik ga niet tempraturen en ovulatie testen gebruiken dat wil ik niet. tenzij het te lang gaat duren natuurlijk maar ja we zitten ook pas in ronde 2!
Ja daarom,ik doe dat ook allemaal niet hor miss. Ik kijk idd wel naar kalenders en banner om tekijken naar vruchtbare periode.maar ik probeer om elke dag sex te hebben en soms een dagje niet,zodat ik als ik een ei zou hebben het niet kan missen hahaha... nog 1 weekje meid dan weet je of t deze ronde raak is! ik zal voor je [-o<
Dit heb ik ook. Ik werdt er echt gek van die dagen te tellen enz wanner eisprong wanneer niet. Om de dag vrijen kan ook,en als je ongi wordt dan niet natuurlijk na je ongi gewoon beginnen om de dag zit je vast wel weer goed. Maar mocht het voor ons doen te lang duren dan naar de huisarts,nu wachten we af voo rhet testen. En idd ik kijk ook naar de vruchtbaarheidskalender en hier naar mijn banner. ps:Maar we blijven wel nieuwsgierig of het raak is of niet.
ik hou jullie uiteraard op de hoogte meiden! heej maar ik ga zo naar me werk. veel plezier hier nog en tot ziens!
Het is absoluut waar dat de maand sneller gaat wanneer je niet zit te wachten op je eisprong/ongie.. Nu lijkt het wel weken geleden dat we gestopt zijn..maar dat zijn er maar twee.. Hier wordt er om de dag geklust Ik hecht niet zoveel waarde aan mn banner, maar mijn vriend wel, die wil de hele dag door..want stel dat we mn ei mislopen de arme man..
hahaha ja ik probeer het ook los te laten. Ik kijk bij de calculator wanneer mijn ei komt en dat meld ik manlief even (in het weekend van extrema outdoor dan moeten we even aan de bak schat!) En verder zie ik het wel. Afgelopen maand waren we op vakantie en hebben we het wel elke dag gedaan ongeveer maar dus geen resultaat! Ach misschien ook de spanningen om andere dingen die onbewust meewerken.
Nou hier klussen we wanneer we willen en echt niet meer of minder, omdat mijn ei eraan zou komen ofzo Beetje "gedwongen" sexen zit er bij mij niet in, dan eventueel maar een maandje later, maar dat is ook makkelijk praten nog, nu we net pas in ronde 2 zitten misschien.
WHAAAAAAAAAAA jemig zeg mijn computer deed het een paar dagen niet en jullie hebben gewoon echt veel geluld dit kan ik echt niet bijhouden hoor hahaha BMD: Gefeliciteerd! Met mij gaat alles goed had voor de test allerlei kwalen en nu voel ik bijna niets meer. Ik voel me ook niet zwanger ofzo erg raar af en toe denk ik oh ja dat mag ik niet. Ben er niet echt mee bezig omdat ik me niet zwanger voel en daarom ben ik ook bang dat het mis gaat.
Thnxx meis.. ja heb ik ook.. voel me ook niet zwanger... Mss aan de ene kant maar goed, de hele dag boven de wc hangen lijkt me ook geen pretje
Meiden dat is een heel normaal gevoel, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Zo onwerkelijk en dan voelde ik me ineens niet zwanger en dacht dan owjeej als het maar niet fout gaat/is gegaan...Maar heb een prachtige dochter al zeg ik het zelf Hoe gaat het verder met jullie?
O ja, ik herken het ook hoor! Heb me ook regelmatig afgevraagd of ik wel echt zwanger was en of het allemaal wel goed zat... Tot ik misselijk werd. Heb uiteindelijk overgegeven tot en met de vijfde maand. En het heet misschien ochtendmisselijkheid, bij mij duurde het de hele dag. Hoop dus dat jullie daar geen last van krijgen. Gaat verder alles goed?
Whoewhaha, ik moet aan 1x terugdenken nu ik over misselijk enzo hoor...Ik had waarcshijnlijk te vette kip gegeten die dag, ik misselijk en alles, sta ik onder de douche, lekekr in het donker want zat tegen een migraine ook aan, moest ik ineens overgeven OVERGEVEN niet normaal, dat ik dacht hey, wat sta ik te soppen hier...Heeeeeeele badkamer onder water en overal zwommen stukken kip whahahaa
lekker smakelijk nou hier nog steeds maar aan het klussen (niet zo lastig als je net getrouwd bent hihi) maar nog steeds geen idee hoe lang m'n cyclus gaat duren. Zit nu op dag 28 en ik wacht tot dag 35 voor ik voor het eerst ga testen (als ik dan nog niet ongi ben he)..
Lexia gefeliciteerd met je trouwen! *kus* Succes met klussen Brenda Ja, tuurlijk, zo laat ik zien dat ik met jullie meeleef 8)
Je leest een paar dagen het forum niet.... en je moet 100! pagina's lezen. Het is mij gelukt hoor! Ik heb het in stukjes gedaan (ben al 3 dagen aan het lezen, tussen het verhuizen van mijn broer door!). Gefelicteerd BMD met je zwangerschap! Gefelicteerd Alexia met je huwelijk!
Lief van je mienime, je hebt er alleen openlijk geen foto van gemaakt he waar is onze pixie? hahaha snuffie..erg hé.. heb je echt alles gelezen? Thnx meis...
BRENDA GEFELICITEERD JOH ik wist het wel. moest aan je denken vandaag.. hahaha super zeg!!!! nou ik ga even verder lezen hehe moest even eerst reageren haha
hey pix haha toevallig vroeg net naar je! maar dank je wel meid ik jump ff onder de douche, tegen die tijd ben jij hier wel uitgelezen TZ