Nog een paar uurtjes en dan ga ik op vakantie.... Ik zou niet weten hoe het straks moet. Ik hoop maar dat er internet in de buurt is, anders kan ik over 3 weken een week lang lezen! Ik snap trouwens iets niet, Pixie. Wanneer zit je nu in ronde 0, 1 of 2? Eerste ongi door pil = -1 of 0? Eerste echte ongi = 0 of 1?
uitgelezen hahaha.. welkom terug sabrina! uhm wat nog meer? kan niet echt nadenken hahaa... oh gefeliciteerd ALEXIA. hoe was je huwelijk? fotos? vriend baalt van de tv! ik ook, maar wil er even niet over nadenken! hahaha ook die stomme rekening.. even niet!
voor mij ronde 0 = niet geklust omdat we niet lekker voelde vruchtbare tijd! hahhahaa = en ook gelijk wachten op echte eerste ongi (maar sommige dames gaan gelijk aan de slag) ronde 1 = echt voor gaan!
nee nog steeds niks ook weer helemaal geen klachten weer. was alleen vanochtend raar he.. mijn lichaam houdt mij voor de gek
vind echt fantastisch dat je zwanger bent meid! haha en dat je nu ook helemaal kan gaan genieten. trouwens goed dat je fysio krijg!
Neeeeeeh dat is goed! want zo ging het bij mij ook! weet je nog, zaterdagmorgen was ik er heilig van overtuigd dat me ongi door zou zetten en tadaaa! voel het aan me water pix.... (al is dat al een keer gebroken geweest dus hoop dat het nog goed is )
ja.. maar ik weet ZEKER dat ik niet zwanger bent.. heb niet geklust tijdens een groot deel van deze ronde.. juist de tijd waar het moest is niks gebeurt.. trust me! hhahaa
Zucht. Nog 12 dagen tot de eisprong. Het is toch niet leuk hoor, om zo lang te moeten wachten. Ik hoop dat het deze keer toch echt sneller gaat dan 38 dagen! Maar we kunnen wel veel klussen op vakantie!
oh.. even leuk te vertellen.. toen ik terug fietsje van een cliënt ben ik even binnen prenetal gegaan en een rompertje met í love sleeping'en kleine schoentjes maat 15 (grijs = omdat beide geslachten ze aan kunnen dan) gekocht. even ingepakt en die bewaar ik stiekem voor de dag dat ik posi test en geef ik aan vriend.. hij zei niet erbij te hoeven zijn (is toch nooit wakker bij eerste wc bezoek haha)
Pix schat, met desman werd ik zwanger en slikte de zwaarste pil.... Ik weet dus haast zeker dat ik in de tijd het MOEST ik wrs niet vaak geklust had.. dus ik geloof er heilig in dat het gewoon op ieder moment kan gebeuren... heb het in me omgeving ook gezien met vriendinnen tijdens een one night stand en deze keer ook, heb nergens op gelet, niet op bepaalde dagen geklust... omdat me vriend de afgelopen maanden 7dagen per week gewerkt heb hebben we echt weinig lol gehad in bed..en toch een beebje Ik ben gewoon wel positief voor jou ok?
Eerste officiele ronde: me too! Spannend! Geen idee hoe lang mijn cyclus duurt, maar toch maar een banner aangemaakt en die passen we wel aan als t nodig is (vast wel). Mijn NOD zal, gebaseerd daarop, op 24 juli vallen... We proberen (voor de zekerheid) om de dag te klussen, gedurende langere tijd dan de vruchtbare periode... Omdat we dus nog niet zeker weten hoe lang mijn cyclus duurt... Ik vind dat het feit dat we proberen zwanger te worden, het klussen specialer maakt! Hebben jullie dat ook? Had er nog een vraagje over, is het klus-standje belangrijk? Missionaris-klusstand of maakt het niet zoveel uit? x
haha nou als het zo zou kunnen gebeuren met mij zou ik het echt super blij zijn, maar zou wel onwerkelijk vinden hahaha.. mijn vriend twijfelt ook, hij vraagt steeds of ik dan toch niet zwanger bent. en ik elke keer .. neee schat.. kan niet! hahaa nou ik hoop dan dat je gelijk hebt.
Lijst voor de roze wolk! Juni zwanger in eerste ronde mamakitty Limmeke 27 Es 1979 (ronde 1) 28 Litsa (ronde 1) Juli zwanger in eerste ronde Sabrina24 BMD 1 Loesmari (ronde 1), BMD (ronde 1) 2 3 Northern (ronde 0) 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 5 6 Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 Trieske (ronde1) 11 12 mamaline (ronde 1) 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25 Tummetje (ronde 1) 26 Lexi4 (ronde 2) 27 28 Moor (ronde 1) 29 Soezah ( ronde 2 ) 30 31 Augustus 1 Snuffie(ronde 2) 2 yvo08 (ronde 2) 3 Esmee81 (ronde 2) 4 cin1979 (ronde 1) 5 6 7 Spannendetijden (ronde 2) 8 Mienime (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< * blauw is uitblijvend ongi voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.
nee kan zomaar zyn pix! Daphne. had ik ook, wist ook heel me cyclus niet... en oh jee ik voel me nu echt onervaren, blonT, en oud maar wat is de Missionaris-klusstand? hahaha