wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Tja, ik houd wel van wat afwisseling!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ok net gekeken en heb bruine afscheiding..

3. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Nou en!

BRUIN IS NIET ROOD
    ;)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaha ja weet ik! :D is nog steeds afwachten......maar als ik wel ongi word is het ook geen ramp hoor.. weet ik in ieder geval dat mijn cyclus toch in 'normaal'valt

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hoe reageerde je vriend Brenda?

6. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Ja das waar..

maar ja die reageerde zoals ik al dacht "nou als hy/zij mooi getint is en hele lichte groene ogen krijgt dan weet je van wie hy/zij het heeft hé? "

ik zei al BLAAAAAABLAAAAAAAABLAAAAAA hahahaha.. nee maar hy had het ook al verwacht zei ie...maar ik denk dat myn vriend een typische man is (en zo zou me vader ook zyn) die vind het pas leuk als het er is... kan zich er nu ook nog niet echt iets bij voorstellen.. althans wel om een kind te krijgen maar het zwangere vind ie maar niets

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja sommige mannen vinden het pas leuk als de kindje wat leven krijgt (spelen,lopen praten etc)

heb je al gelijk een afspraak gemaakt bij de vk?

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ja dat is ook vaak zo, denk dat die van my het ook leuker vind als het kindje iets ouder is, gaat kruipen enz.. mannen kunnen dr ook zo weinig mee met een baby.. een moeder kan gewoon een hele dag tutten met zo'n kleintje....
    Niet dat hy een baby niet leuk vind maar is toch anders..

Nee heb nog niet gebeld, doe ik morgen... moest eerst de fysio regelen, toen nog CB bellen voor des, op visite geweest nog, ik d8 doe ik morgen meteen maar ff, hopenlijk krijg ik het eerste gesprek met de VK die me bevalling gedaan heeft lijkt me wel leuk...

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wel een erg leuke dag voor je.. :D

ja fysio is eerst belangrijker hehehe... ja kan toch tot 6 maanden zonder iets te merken :p

10. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Nou niet belangrijker maar als ik dalijk langer zwanger ben is me rug natuurlijk wel belangrijk..

maar was eigenlijk al van plan om morgen ff langs de Vk te gaan, neem ik desman mee... meteen ff pronken bij degene die myn bevalling gedaan heeft haha.. ga ik dr zeggen "zo hier is de knapste kerstbaby van 2004" hahahahaha

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaha pronken is goed voor de ego!
    oh even wat anders .. ik kan zondag lekker kletsen.. heb geregeld dat ik vrij ben. hahahawas toch een extra weekend dienst..
    heb de rest van de week alleen sochtends en savonds laat bij te houden hahaha

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Zondag? weekend is net voorbij hahahaha...
    maar net als afgelopen vrijdag was het echt gezellie hier hé! was iedereen echt nog laat wakker...
    dus dat kan nu voor jou zaterdag avond al dan ;)

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh meid ben echt blij voor je hahhaa.. arme vriend krijgt geen aandacht van me vanavond. zielig he... en hij verveelde zich al.. door de tv.. alleen computeren blijkt toch niet leuk te zijn voor hem

14. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hihi *smak*
    die van my lag rond half 10 al in coma..
    vind ik niet erg hoor, hy werkt hard dus ja..
    en ik vermaak me toch wel.. en soms maak ik hem gewoon wakker en ga ff vervelend doen, terwyl zyn wekker om 5 uur gaat haha..

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    precies :D ja ik ben al bezig met mijn hele week haha.. erg he.. woensdag mag ik oppassen sochtends en komt smiddags broer op visite met zijn zoontje.. dus word het feest...

oh wacht.. zondag avond ga ik wel naar de film met mijn vriend.

16. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ben jij altijd zo van de planningen of is dat toevallig zo uitgekomen nu?

Ik plan byna nooit... zou dat eens vaker moeten doen, maak soms echt dubbele afspraken heel irritant haha... (dementie)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou nu mag je nog vervelend zijn. omdat je zwanger bent hahaha
    mijn vriend kan nooit zo vroeg naar bed. minimaal 12.00 en dan kijkt hij ook nog eens wat in bed. tv moet op sleep omdat hij niet in slaap kan vallen zonder. slechte slaper mijn mannetje

18. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ja maar dat heb ik ook ik MOET ook de tv aanhebben.... is gewoon een gewenning..

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nee het is nu wel zo omdat ik veel moet werken deze week en we dan niet echt samen iets kunnen doen. alleen zondag dan.
    nou ik ben zeker meer spontaan dan mijn vriend ..
    deze week komt gewoon zo uit dat als we iets leuks willen gaan doen met zijn tweeen dat we het wel nu al moeten zeggen anders komt iemand anders roepen .. 'ben je vrij zondag'hahaha

20. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ja ik ken het... maar wij plannen ook vaak langs elkaar heen haha dan belt een vriendin, dan zeg ik ja kom maar langs hoor, dan zeg ik dat ze langskomt, en dan heb hy weer afgesproken bv dat we ergens heen gaan..
    erg fyn ook altijd haha

Deel Deze Pagina