ik ben meestal de ene die zegt dat ik iets hebt gepland. mijn vriend vraagt altijd eerst aan mij of het kan omdat ik wisselende dagen en tijden werken.. werkt goed zo! haha
maar pix ga nog ff wat in de droger gooien en dan ff tosti maken en dan maar me bed in... heb net al een filmpie aangegooit! tot morgen ok? xxxx slaap lekker straks
hahaa ja alleen grammatica is iets dat ik altijd overheen kijk. hoort erbij...... buitenlander dat ik ben haha hey meid ik ga wel naar bed. toch mijn nachtrust krijgen. ik ben er morgen ochtend weer. dan hoor je meer of mijn ongi doorgezet heeft of niet slaap lekker voor straks.. lekker internetten! .. iemand gaat bewust zwanger naar bed vanacht! hahahaa
hhehehe... je bent ook al weg.. veel plezier! een tosti..? en al wat ik heb is digestive koekjes bwahaha
Hallo! Ik ben er ook eindelijk weer! Ik ben nog niet klaar met lezen, maar hier moest ik ff op reageren! Ik heb namelijk ook meerdere keren onveilig gevreeen, maar volgens mij niet op mijn vruchtbaarste dag (als ik uit ga van mijn cyclus van 28 dagen. Kan het dan toch zijn dat ik misschien nog een kans heb om zwanger te zijn? Heb wel gevreeen op mijn vruchtbare dag (zelfde cyclus...)
Tjeetje, kom ik net even te laat op het forum. Iedereen is alweer weg! Ook niet raar gezien het tijdstip. Ik kan morgen iets langer blijven liggen. Hoef morgen namelijk niet naar het werk, maar heb mijn diplomering! Heb er erg veel zin in! Ik zal morgen (straks, hahah) wel even wat eerder komen om met iedereen te kletsen! Moet zeggen dat ik jullie wel gemist heb vandaag hoor Nou tot morgen allemaal. kus lexy
Goedemorgen! He, wat gek er is nog niemand... Nou ja, dan ga ik maar naar m'n werk (moet om 7 u :x beginnen). Tot later Liefs
goedemorgen allemaal daar was ik weer. heb weer ff bijgelezen! nou vandaag maar weer een poging wagen om de scooter te krijgen. hahaha ik ben zeer benieuwd! als hij hem vandaag niet krijgt dan heeft hij pech ik ga niet nog een week wachten! wat een gek zeg! maar alles goed hier met iedereen! wij hebben trouwens gister gesext maar dat was heel raar het voelde anders? alsof het van binnnen opgezet was ofzo en super zacht! heel raar.
Hoi, De zijn geariveerd Nu officieel in de 1e ronde 5 juni was pilmenstruatie. Cyclus dus 32 dagen, zal straks even een nieuwe banner maken. BMD: GEFELICITEERD Toppie meid! Ik ben het helemaal met jullie eens, het valt niet mee om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar jah! daar werkt dit forum ook niet aan mee Maar ik kan het redelijk van me afzetten en realistisch blijven. Ik begin ook niet aan temp. en ovu. testen, daar heb ik het geduld helemaal niet voor. We laten het gewoon op ons afkomen en een dag geen zin is gewoon geen zin. Het moet niet een verplicht nummertje worden Groetjesss
Lijst voor de roze wolk! Juni zwanger in eerste ronde mamakitty Limmeke 27 Es 1979 (ronde 1) 28 Litsa (ronde 1) Juli zwanger in eerste ronde Sabrina24 BMD 1 Loesmari (ronde 1), BMD (ronde 1) 2 3 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 5 6 Pixie (ronde 0) 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 Trieske (ronde1) 11 12 mamaline (ronde 1) 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25 Tummetje (ronde 1) 26 Lexi4 (ronde 2) 27 28 Moor (ronde 1) 29 Soezah ( ronde 2 ) 30 31 Augustus 1 Snuffie(ronde 2) 2 yvo08 (ronde 2) 3 Esmee81 (ronde 2) 4 cin1979 (ronde 1) 5 6 7 Spannendetijden (ronde 2) 8 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen.
Lijst voor de roze wolk! Juni zwanger in eerste ronde mamakitty Limmeke 27 Es 1979 (ronde 1) 28 Litsa (ronde 1) Juli zwanger in eerste ronde Sabrina24 BMD 1 Loesmari (ronde 1), BMD (ronde 1) 2 3 4 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 5 6 7 Ellen1982 (Ronde 1) 8 9 10 Trieske (ronde1) 11 12 mamaline (ronde 1) 13 Alexia (ronde 1) 14 15 Miss (ronde 2) 16 Daan78 (ronde 1) 17 18 19 20 21 22 23 24 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25 Tummetje (ronde 1) 26 Lexi4 (ronde 2) 27 28 Moor (ronde 1) 29 Soezah ( ronde 2 ) 30 31 Augustus 1 Snuffie(ronde 2) 2 yvo08 (ronde 2) 3 Esmee81 (ronde 2) 4 cin1979 (ronde 1) 5 6 Pixie (ronde 1) 7 Spannendetijden (ronde 2) 8 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger [-o< * blauw is uitblijvend ongi voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen. is gekomen. NOD 6 augustus.. gelukkig maar, want heb ik een verhaal voor jullie[/b]
Murnin' Ben vandaag niet veel online, want......... Mijn meisje is jarig! Vanmorgen de K3 fiets gegeven, zo leuk! Ze is zoooo blij! We gaan vanmi naar de film van plop..... en eten...mag zij kiezen, dus zal wel de mac worden haha.... Fijne dag meissies! xxx ps..deze zwangere heeft alweer overgegeven vanmorgen....aaaaargh...
om 5.45 werd ik wakker dacht .. nou ik moet wel even naar de wc. ( poepen) maar goed.. echt niet normaal.. ik weet niet hoe het voelt om weeen te hebben, maar ik voelde me zo ziek. de muren draaide om mij heen, ik had ineens koorts. ik moest gelijk weg.heb dus niet kunnen poepen. ik begon te panieken en hyperventileren (puffen). Met kreunen van paniek gooide ik mezelf weer op bed. waardoor mijn vriend wakker van werd vragen.. wat is er wat is er. . ik moest echt eerst mezelf zien op rust te krijgen. maar na enkele minuten was mijn paniek weg even en kon ik vertellen wat gebeurde.. en toen ineens krijg ik intense pijn in mijn buik, en benen.. elke poging om op te staan lukte niet omdat ik zo draaierig weer werd. de zweet liep van mijn voor hoofd. weer 'puffen'. ik MOEST naar de wc. nou ik in paniek en huilen naar de wc... poepen. gelijk na het poepen, was ik nog zo duizelig en misselijk, ben ik 3 keer achter elkaar gaan overgeven. vriendlief was erg lief voor mij. kruik voor mijn buik gepakt, natte doek voor mijn voorhoofd, saridon voor pijn en emmer met een laagje water voor als ik weer moest overgeven en het niet zou kunnen halen.. door mijn benen. ik was zo zwak vanochtend. ik wist niet wat mij overkwam..ik dacht eerst misschien buikgriep, toen dacht ik bij de overgeven zwanger, toen dacht ik ik haal mijn tampon uit wat als het TS is. nou.. haalde tampon uit en tada.. ROOD. als het zo is elke maand weet ik niet wat ik ga doen. straks sta ik op mijn werk of zit ik op de fiets.. was echt net hoe ik mij weeen voorstel. het is nu wel over gelukkig. kon niet verder slapen. halfjes.. maar om 08.00 werd ik wakker en was mijn bed zeik nat. wist niet wat dat was. dacht eerst zweet, maar na een tijdje nog liggen realiseerde ik me ik ben toch echt zeik nat.. het was de kruik, heft een klein gaatje in en is gaan lekken hahahaha.. ik wou dus dan mijn werk bellen om ziek te melden maar ik denk dat ik het toch durf. moet wel een nieuwe kruik kopen! sorry brenda.. ben niet zwanger hahaha... zei het toch! ok.. nu voor het echie.. ok.. zodra de rot weg zijn. hopelijk geen verdomd 7 dagen zoals vroeger.. ok wel 29 dagen cyclus.. colgens mij... help rekenen meiden... 9 juni - 8 juli
gefeliciteerd meis. fijne dag kitty deze niet zwangere heeft ook heerlijk overgegeven vanmorgen.. hahaha
@Pixie...jee meid, als je dat idd elke maand zo hebt met je ongi...pfff...ff langs de huisarts maar he! Sterkte! ps...buikfoto van vanmorgen in album!