Nog steeds niets... gister test gedaan maar nega. Verwacht het morgen ergens, want mijn ei kwam ook later dit keer... Heb het goed gevoeld 2 dgn later ofzo. Dus mijn banner klopt niet. Ik heb wel al een paar dagen last van krampen terwijl ik altijd pas op de dag zelf die pijn krijg als ik ongi moet worden.. En soms vlagen van misselijk zijn. We wachten maar rustig af, haha.
Goodmorning! Nou ja good.. Ben moe, die k*t KRAAI hiero die vond het nodig de hele nacht te lopen krijsen! :x Pff wat een pokke herrie zeg... als ie dat vannacht wéér doet dan gooi ik hem weg hahaha... pix heb zelfs over je gedroomd vannacht... Heel stom, het was kermis in tilburg, en ik liep daar met desman, ik was aan het grijpen (voor beertjes) en jij tikt mij aan... en ik had al een aantal beertjes gewonnen voor desman en jij vroeg mij of ik voor jou een baby wilde grijpen... Heel vaag hahaha maar je hebt een fyne nacht gehad zo te lezen? Pff hey wat een gedoe zeg.. hoe is het nu met je? Thnxxx Loes!! Nog gefeliciteerd hé met je kleine grote man! Jammer dat de dierentuin niet doorging! Maar belangrijkste is dat jullie een leuke dag hadden Welkom nieuwe (a.s) mama's! succes met zwanger worden.. Kitty 4 x HOERAAAAA voor je grote meid!!! Hoop dat jullie een hele fyne dag hebben vandaag!!! Ga nog ff wat terug lezen ben alweer alles kwijt
Ja die banner is van een hele lange cyclus.... Omdat ik niet weet hoe of wat met mijn cyclus na mijn mk. dus heb maar een lange cyclus genomen haha Voorheen zat ik altijd op 30 dagen cyclus! Maarja dat wil nu niks meer zeggen , ben benieuwd dus.... Hebben al verschillende mooie avonden gehad Maar idd als deze keer een lange cyclus is moeten die vruchtbare dagen nog komen... Maar dat zien we nog wel...
ik beloof het daan ga zeker mezelf niet pushen als het niet lukt. word ik alleen meer beroerder van. ik vind zo vreemd eigenlijk dat een paar uur geleden wist ik niet wat ik met mezelf aanmoest en dacht echt dat ik dooging en adt het nu gewoon prima is. nou nod is 6 augustus. gelukkig de eerste dag van mijn vakantie. dus hoef ik niet te stressen over werken en hopelijk ben ik dan gewoon zwanger maar als niet kan ik me goed op voorbereiden en weten wat me mogelijk aankomt en hopelijk valt het dan allemaal mee en dan idd in bed blijven de hele dag hahahik had namelijk al moeite met in slaap vallen.. veel plassen en draaien in mijn bed van duizeligheid... wist ik dat het erger zou worden haha..heb dus maar max 4 uur geslapen.. maar heb geen last van vermoeidheid. gelukkig maar! @marloes jammer van de dierentuin.. wat een mooie cadeau zeg! nogmaals gefeliciteerd!
Ja, dat dacht ik al dat je een langere cyclus had aangehouden. Was de 20e je eerste menstruatie na mk? Fijn dat je al zoveel mooie avonden hebt gehad. Ik duim voor je. xxx
raar zeg. zag ik eruit zoals mijn groene pixie avatar want zo voelde ik me vanacht hhahaha... jaaaaa... grijp je een baby voor mij bwahahaha... heerlijke fantasie heb jij gaat nu weer prima, alsof er niks is geberut! raar! en hoe was het om bewust zwanger naar bed te gaan?
Nee moet je ook niet doen. Gelukkig valt het met de vermoeidheid mee. Je weet denk ik wel goed waar je grenzen liggen, dus ik vertrouw er op dat je goed voor jezelf zorgt. *smooch*
Ja de 20ste is de eerste dag mijn laatste bloeding... Of het echt een menstruatie is geweest of nog bij de mk hoorde ja dat weet ik niet! Maar moet altijd van de laatste bloeding uitgaan heb ik gelezen of het nu een mk is of een mentruatie ? Dus ja dan moet ik weer tellen vanaf de 20ste Maar het is dus gewoon afwachten....
zeker weten. ben niet iemand die snel ziek meld maar als ik merk dat het niet gaat weet ik wel op tijd om het aan te geven . *knuff*
Kreeg ik net doorgestuurd via hyves (mop): "Ik heb een nieuwe papa", vertelt Marietje van 4 trots aan haar vriendjes en vriendinnetjes in de kleuterklas, doelend op de nieuwe vriend van haar moeder. "En hij komt me straks ophalen na school!" Als het eenmaal zover is lopen Marietje en haar klasgenootjes naar buiten om de "nieuwe papa" te bewonderen. "Kijk daar is mijn nieuwe papa", zegt Marietje. Waarop de 4-jarige Tim enthousiast roept: "OOOOOHHHH DIE IS KEIGAAF! DIE HEBBEN WIJ OOK GEHAD! \/
haha ja pix.. Kermis begint de 17e dan doe ik me best voor je oké maar dan moeten er wel baby's te grijpen liggen maar dan krijg je dr 1 van me Ja nou vannacht kwam toch wel ff het besef... gister middag niet zo mee bezig geweest... Toen dacht ik ineens.. Ohhh Men.. We hebben dalijk 2 kindjes (of 3 want me vriend is er heilig van overtuigd dat het er 2 zyn ) maar pixx als het er 2 zyn krijg je er 1 van me ok hahahahaha... en ja dan spoken er 101 dingen door je hoofd, wel positieve dingen, maar tis gewoon nog steeds vreemd, volgend jr rond deze tijd (als alles goed gaat dan) heb ik gewoon een beebie en een kleuter haha..
ik bedenk me net.. weet niet wie het zei over suikerspiegel.. maar voordat ik op de pil was voelde ik ook vaak duizelig rond ongi.. ik herinner nog een keer dat ik naar de apotheek liep om pijnstillers te kopen tijdens werk tijd en toen ik net uit de apotheek was werd ik erg duizelig en iemand sprak me aan of ik goed voelde (blijkbaar duidelijk te zien dat dat niet zo was) die persoon had mij gelijk naar het ziekenhuis gebracht en ik had op dat moment een normale suikerspiegel en uitslag wees aan hypertensie! hoe dat werkt weet ik niet (nooit uitgezocht haha lekker ben ik he) kort daarna ging ik op de pil en nooit meer last van gehad! zou het dan toch suikerspiegel kunnen zijn maar doordat het zo heftig is dat die ineens snel laag gaat en dan weer snel omhoog gaat zoals vannacht?
Ja meid. Als je even niets te doen hebt ga je nadenken he. Volgend jaar krijg je een mooi jongetje of meisje erbij. En Desman een broertje of zusje. En vast en zeker een knapperd als ik kijk naar de mama en de papa. Lijkt me idd wel erg spannend als het moment er daadwerkelijk is als je zwanger bent. Want dan kan je niet meer terug (niet dat je dat wilt, maar je begrijpt me wel) Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik = trots op jou!
Ik was het die dat zei. Maar hypertensie is volgens mij een hoge bloeddruk. Je hebt gister wel koekjes gegeten voor het slapengaan, wat een hoge suikerspiegel kan veroorzaken en een snelle daling daarvan. Maar of dat de volgende ochtend nog uitwerking heeft zou ik niet weten. Ik herkende de symptomen alleen en dat had bij mij te maken met een lage suikerspiegel. (zweten, niet meer op benen kunnen staan, duizelig, braken)
dank je wel! hehehe.. dat maakt mij blij, alhoewel ik denk toch dat mijn vriend eentje wil hebben die hij zelf heeft gemaakt.. denk ook dat ik dat liever hebt.. ok ik ben eruit. jij mag heerlijk genieten van je eventuele tweeling haha..
kan idd je suiker zyn pix maar ik heb toen ook allerlei klachten gehad en ik had ook ijzer tekort en daar werd ik ook moe, duizelig van en rondom me menstruatie werd het steeds erger dus moest toen meer spinazie, appelstroop enz eten.. Ik heb trouwens OVERAL jeuk.... en nee heb geen vlooien hahaha... Weet nie HOE het komt, maar dit is wel irritant.....
zullen we ook nooit weten haha.. behalwe als het volgend maand ook zo gaat dan ga ik naar de doctor daarmee.. onderzoek doen. want als dat het geval is dan zou het eventuele complicaties kunnen geven tijdens zwangerschap.. of niet? als het toch hoge bloeddruk is het waren er maar 3 koekjes.. dus zie niet hoe dat effect kan hebben.
Je hebt snelle suikers en trage suikers. Snelle suikers helpen je suikerspiegel snel weer omhoog, maar daarna daalt het deste sneller. (Daarom heb je vaak ook weer trek als je hebt gesnoept of i.d.) Trage suikers zitten in brood bijv. (vezels) daarmee blijft je suikerspiegel stabiel en heb je minder snel weer trek of een hongergevoel. Het ligt dus niet zozeer aan hoeveel je hebt gegeten, maar aan wat. Maar na een nacht lijkt me niet dat dat zoveel effect nog heeft hoor, maar je weet niet.