wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke, duidelijk je eisprong idd ;) Mooi zo.

Maar jee, zo weinig keer een eisprong, en dat terwijl je zwanger wilt worden, lijkt me erg frustrerend, hoop dat jij dat niet zult hebben!

In je profiel staat dat je geboortejaar 1989 is? Klopt dit?

2. Niet meer actief

Nee vind het ook heel erg voor vrouwen wie maar bijv. 4 x perjaar een eisprong hebben lijkt me echt zo moeilijk..Bij mij is de PCOS gekomen na mn mk ik werd maar niet ongesteld kon niet verder dus kon mijn mk ook niet verwerken en nu merk ik dat het eindelijk ook beter met mezelf gaat komt denk ik toch echt omdat ik weer een stapje verder ben :D alles komt met de tijd alleen duurt het soms net iets te lang he ;)

Ben je aan de pil geweest ofniet?

3. Niet meer actief

Haha ja dat klopt ik ben "nog" maar 19 ;)

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    19 jaar....en hoe oud is je vriend? Heel erg jong dus (jij iig) knap hoor dat je het aandurft...een zwangerschap en kind etc etc....petje af hoor!
    Maar ben je niet bang dat je je "jeugd" kwijtraakt zo? Want het is een hele verantwoordelijkheid en met een kind kun je nu eenmaal niet alles wat je wilt doen zeg maar...niet dat ik je wil ontmoedigen hoor, maar goed ik ken een stelletje die heel jong waren en nu dus heel veel spijt hebben nu het kindje er eenmaal is...

Maar wat goed dat je er "weinig" last van hebt! Super!
    Ik ben aan de pil geweest idd, maar heb al een dochter die volgende maand 4 jaar word. Ik ging van de pil af en heb gister mijn eisprong gehad...bij mij gaat het eigenlijk volgens het boekje, was ook al toen ik voor de 1e ging...

5. Niet meer actief

Ja 19 is idd heel erg jong mijn vriend is 20..ik en mijn vriend ook trouwens hebben echt een hele mooie jeugd gehad en genoten van van alles maar op een gegeven moment is dat een beetje over. Ik hoor wel van vriendinnen enzo dat ik veel verandwoordelijker en volwassener ben dan andere meisjes van 19 en dat als iemand zou aankomen ja ik wil een kind ze die echt zou zeggen je ebnt niet goed wijs maar dat ze bij zeker weet dat het kan maar natuurlijk is het eerst zien dan geloven maar we zijn er heel zeker van :)
    Het komt denk ik ook ik ben de 1e x "niet gepland" (paar x de pil vergeten) zwanger geworden en zo gelukkig en blij en dan kreeg ik die mk ik vind het zo als je 1x weet wat het is om zwanger te zijn en je krijgt een mk of iets dan wil je het weer tenminste zo voelt het bij mij dan he kan niet spreken voor iedereen ;) En je mag je mening geven toch tuurlijk allemaal eerlijk zijn:D Wel vind ik dat als je 20 bent je minder negatieve reacties krijgt dan als je 19 bent terwijl het maar een jaartje scheelt een jaar doet wel veel maar ligt er ook aan hoe je zelf bent natuurlijk. Zo het is weer een heel verhaal geworden sorry ;)

6. Niet meer actief

Super trouwens dat je cyclus gelijk als je bent gestopt met de pil zo mooi is! Dan denk ik dat het niet heel lang duurt voordat je kunt vertellen dat je dochtertje een broertje of zusje krijgt!:D

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Meid, het is jullie keuze, dus dan is het goed toch? Zolang je er maar 100% Achter staat, das het belangrijkste!
    Wonen jullie samen trouwens? En wat doen jullie voor werk?

Haha nou mijn cyclus was toen met mijn dochter ook mooi, maar heeft 11 maand geduurt....Valt mee, maar toch als je zo lang moet wachten is elke maand lang he ;)
    Plus ik neem meteen tarwekiemolie capsulles en die houden mijn cyclus kort en regelmatig!

8. Niet meer actief

Idd precies en het is nog meer als 100% het is niet zomaar iets je moet je kind wel alles kunnen bieden enzo vind ik.
    Jaa we wonen al samen alleen we willen wat groter wonen we hebben 1 grote slaapkamer kan eventueel wel een 2e van gemaakt worden zouden we toen ook doen maarja ik heb liever gewoon 2 slaapkamers.
    Mijn vriend werd als monteur en ik werk bij de tnt pakket nachtdiensten.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    En hoe wil je dat gaan doen als je kindje er is?
    Nachtdiensten kun je dan moeilijk nog draaien denk ik...
    *geen aanval hoor meid, gewoon nieuwschierigheid* ;)

10. Niet meer actief

Woow 11 maanden is best lang ja idd elke maand is lang ik zou nu ook heel blij zijn hoor als ik over 41 dagen weer ongi word maar op een gegeven moment zal me dat ook wel de strot uit komen ;)
    Maar wie weet gaat het je deze keer sneller af toch!
    Ooh dat is wel mooi ja dat die capsulles helpen, ik durf die dingen niet meer te nemen :rolleyes: ben toen aan de etos zwanger worden gegaan (toen ik dmv medicijnen ongi werd) en daarna kwam er dus niks meer maarja ik dacht dat het door die pillen kwam maarja bleek duis pcos te zijn maar toch durf ik het niet meer aan ben bang dat mn cyclus voor zover ik die heb weer verkeerd gaat :rolleyes:

11. Niet meer actief

Haha ik weet het ben zelf ook net zo nieuwschierig dus vraag maar raak ;)
    Nou dit werk is tijdelijk en gewoon als extra bedoel is altijd handig maar we hebben het niet nodig om van te leven het word gespaard. En als ik zwanger ben stop ik met werken en hoe het zal gaan als het kindje bijv. 3 is weet ik niet maar tot die tijd ga ik niet werken we kunnen gemakkelijk rond komen van mn vriend zn loon dus daar ben ik wel heel blij om

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tnx voor de lieve woorden :D
    Haha kan het niet laten om hier te blijven spieken hoor :p

Mn echte ongi is trouwens heel anders dan mn pil ongi. Heb nu minder last en minder bloed. Is dat wel normaal?
    Hoop dat mn ongi nu ook wat korter is, want met de pil was het al 6-8 dagen!

@Lovely: ik herken het van na een mk er toch voor willen gaan. Ik heb eind oktober een mk gehad en wilde toen echt geen kinderen. Maar toen ik eenmaal mn mk had gehad ben ik er heel anders over gaan denken. Denk dat je hormonen daar heel veel mee te maken hebben.

Mn zusje was ook 19 toen ze voor de 2e keer zwanger was en ze is echt een supermamma hoor! Zodra je zwanger bent word je gewoon in 1 klap volwassener. En wanneer je kindje geboren is ben je echt volwassen.
    Tenminste, zo heb ik het meegemaakt bij mn zusje dan. Prachtig om te zien!
    En de 1 is nu eenmaal wat vroeger volwassen dan de ander. Ik was op mn 19e echt nog niet volwassen (nu nog niet volgens mij :) )

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ach, in vergelijking met heel veel dames mag ik niet klagen met die 11 maand en nu pas in de 1e ronde, dus.....
    Tarwekiemolie kan niets fout doen voor je hoor, is ook goed voor je weerstand. Anders heb het er een keer over met je huisarts joh...

He perfect meid! Dan zou je bijvoorbeeld weer wat kunnen gaan werken als je kindje naar de basisschool gaat...

Is heel normaal dat je ongi nu anders is dan met de pil, heb ik ook gehad.

Met je eens hoor, het ligt ook aan de persoon, maar niet iedereen is in 1 klap volwassen als ze zwanger is/mama is..believe me ;)
    Kan je verhalen vertellen....echt....mja, iedereen zijn eigen keuzes en als je jong zwanger wilt worden, dan moet je dat doen. Heel simpel!

14. Niet meer actief

Jaa denk ook dat het door je hormonen komt eenmaal weten hoe het is is meer willen ;)
    Jaa ik denk ook dat je dan veel volwassener word en verandwoordelijker.
    Ik vind ook als meisjes wie ik ken zwanger zijn en ze zijn bevallen ze er ook gelijk ouder uit zien :( kan aan mij liggen maar valt me echt op.
    Het is denk ik ook maar net hoe graag je het wilt en of je idd je vrijetijd wilt opgeven. Hahaha volwassenheid komt vanzelf ook bij jou ;):p

15. Niet meer actief

Dat is een goed idee ik moet van de week toch langs de ha zal ik het gelijk is daarover hebben en ik heb ookal niet zo'n goeie weerstand dus alleen maar in mn voordeel lijkt me zo ;)

Jaa idd ik wil dan als het kindje na groep 1 gaat gaan werken ik heb diplomas als administratief medewerkster dus ik hoef dan de nachtdienst niet meer in haha ;)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou meid, je hebt er goed over negedacht denk ik zo....ik kan je alleen maar heel veel suc6 wensen en hopen dat je snel zwanger mag worden met een mooi gezond kindje als eindresultaat!

Ik zou het zeker ff overleggen met je huisarts...

17. Niet meer actief

Dat vind ik fijn om te horen :)
    idd heel goed over nagedacht
    En natuurlijk dankjewel :D

Jy natuurlijk ook heel veel succes en hopelijk lees ik snel dat je zwanger bent! Ik blijf hier nog wel terug komen om ff mee te babbelen vind het hier super gezellig haha

Ik ga nu ff me wasje strijken en dan na de winkel heb ik dat ook weer gehad!

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer!

Liefs LL

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Fijne dag meid!
    Tot snel!

19. @spannendetijden: welkom hier!

@bolliewollie : Sucses met die 1ste ronde... Idd spannend allemaal :D

@mamakitty : Eisprong dus gehad! Nu si het dus wachten geblazen ?
    Ben heel benieuwd! Hoop het!

@Northern: Nogmaals heel veel sucses in deze 1ste ronde!

@lovelylove: Welkom hier! En ook jou wens ik heel veel sucses want zoals ik hier lees is het nogal wat allemaal... Idd knap dat je ervoor gaat :D Duimen draaien hier

Nou ik heb net toch maar mijn oude vk gebeld en me daar aangemeld!
    Eerst zaten die alleen in Oss maar nu kwam ik erachter dat ze ook vort controles doen 1 straat verderop bij ons...
    Dus ja ben gek al sik dat niet doe!
    Lekker dichtbij huis.

Mijn afspraak met de echo voor aankomende dinsdag heb ik dus niet meer.
    Maar heb een nieuwe gemaakt via de vk bij het ziekehuis en kan overmorgen al terecht ;)
    Dat is mooi want mijn man is dan vrij dus kan mooi mee :D
    Wel hoop ik dat we beetje gelijk hebben met hoe ver ik ben want dan hebben we ook wat aan die echo...
    als ik korter zwanger ben dan kanje nog niet zo heel veel zien op de echo...
    Maar belangrijkste is dat alles goed is! En mijn onzekerheid weg is!

Donderdag middag dus ... Spannend!

Liefs

20. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @ marloes22 bedankt voor je verwelkoming! vind het erg leuk om met jullie alles te kunnen delen!

@ alexia22 bedankt voor je reactie! ik ben ooit eerder gestopt geweest (niet om zwanger te worden hoor!) en was toen WEL regelmatig ongesteld voor zover ik me kan herinneren heel soms kwam het wat later maar t was ook een zeer stressvolle periode. ik ben er zelf ook niet helemaal in thuis maar denk zelf dat die ene wk pil gewoon meetelde omdat ik netjes 4dagen later ongi werd net zoals ik een maand lang de pil slikte maar ik zal gewoon gedult moeten hebben! (hoe vervelend dat ook is! ;) groetjes

Deel Deze Pagina