Ik kom online en zie in mijn postvak een berichtje! Dacht meteen aan het pendelen want had gevraagd of ze dat voor mij wilden doen omdat ik erg nieuwsgierig was wat daaruit zou komen! En ja hoor er is voor mij gependeld door caruli (als ik het goed schrijf) en de uitkomst staat beneden aan mijn bericht... Als dat zo is duurd het niet lang meer en zou ik in mijn 3de ronde zwanger moeten worden! Hihi ben benieuwd!
ik zie alleen maar 36 mk is dat t? wat houd dat in dan? en kan ik ook laten pendelen? wat is dat eigenlijk?
Whooot, dat zou al heel snel zijn, ik hoop het marloes! Scorion, 36 was haar vorige cyclus dagen en MK betekend miskraam, daaronder staat dat er voor haar gependeld is dat ze in Aug. dit jaar zwanger zal raken (maar erop vast pinnen moet je nooit doen, gewoon puur voor de lol).Je kan het aanvragen en lezen hoe en wat op de hoofdpagina, dan de lounge en daar weer naar pendelen.
Idd als het zo mag zijn is het idd al snel ! Maar goed eerst nog maar eens zien he Maar toch grappig!
Het kan een tijdje duren hoor voordat je iets hoort! Bij mij heeft het een wekje geduurd Ben beniuwd wat er bij jou uitkomt!
Kimmiej had jijnu ook opnieuw laten pendelen ? Want als ik me niet vergis hadden ze het bij jou zwangerschap van je zoontje allemaal goed toch ? En heb jij al iets gehoord over wanneer je eventueel volgens het pendelen zwanger zou worden voor een brusje ?
Even over dat pendelen, ik ben er een beetje bang voor Wil het ook graag maar durf niet, ben bang dat er dan een of andere vloek oid op rust. Of haal ik me dat in de hoofd
zullen we het eens gaan testen? ik zal even een berichtje sturen, zou ze me banner gaan checken? anders weet ze het natuurlijk al haha... ben ff bezig met een babysite, Pleur k daar al me foto's wel op..
Hoihoi allemaal! Pfff, dat was ff flink bijlezen hoor, ben nu al weer vergeten wat iedereen te melden had... Ik heb nieuws; kon het niet laten om vanmiddag al een test te doen en wat blijkt? YIIIIIIIIIHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEE De test was gewoon (licht) positief! Jeetje zeg, ben er gewoon ondersteboven van, maar moest het echt ff kwijt! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan... Liefs Mamaline
Ohhh joepieeeeee Wat leuk! Ga je nog een test doen over paar daagjes voor een nog mooiere positieve test ? O gaaf joh! Je zit mooi op die roze wolk!
Nou ik weet niet hoe of wat ik moet denken met dat pendelen maar ik vind het wel interessant! Vandaar dat ik het heb laten doen... Geloof niet dat er een vloek op zit of door komt hoor... Mag hopen van niet in ieder geval Ben wel benieuwd of het klopt
Mamaline, wat goed hey!Gefeliciteerd zeg! Dat pendelen vind ik ook interessant, maar ik denk dat ik dan teveel ga uitkijken naar die maand die ze noemen, DENK ik haha Dus waag me er maar niet aan..Ik zie het allemaal wel,w anneer ons een 2e spruit is gegund. Ga misschien binnenkort wel een afspraak maken bij een medium, maar niet voor een voorspelling van een zwangerschap ofzo, hoor, maar lijkt me een keer leuk, interessant, boeiend etc Mijn zwager is er geweest en had meteen zoiets van OH wil ik ook!
Hoihoi, Ja, ik ga nog wel een keer een test doen om te zien of ie inderdaad duidelijker wordt. He, ben helemaal van slag. Had natuurlijk enorm gehoopt dat het zo snel zou gaan en er waren wel aardig wat symptomen die daarop wezen, maar toch was ik echt wel bang dat m'n lijf een grapje met me aan het maken was... Maar ik ben gewoon echt zwanger! Kan iemand me even knijpen? Liefs Mamaline