Voor deze reacties was ik al op voorbereid. Ik ben 1 van de weinigen die het zo had willen plaatsen maar ik lees het zo vaak,ik wil ik wil. Ik had er ook netjes in gezet(blij natuurlijk mochten we zwanger worden. Maar we zijn echt blij mocht het een meisje worden want dat leek ons wel leuk,maar de vraag blijft altijd worden we nog zwanger(vast wel) en mocht het zo zijn van een jongen of meisje. Zelf had ik er ook in gezet van alles is welkom als het maar gezond is. 2 jongens hebben is ook heel stoer en leuk 2 broers leuk man. Dus eigenlijk snap ik jou meinig wel ieder zijn eigen ik respecteer het ook,maar wou er wel graag bij zeggen dat t ons leuk leek om een meisje te krijgen(jongen ook). je mag tog wel wensen hebben of fantasien(misschien ook weer niet geplaatst om het hier neer te zetten. krijg er spontane spijt van hier sorry
ohhhnee, hoor dat snap ik wel, hoop alleen dat loesmari me niet zo opvat! en jaaaah, die wil ik ook wel!het winnende lot ligt hier al op de gangkast *lol*
kijk en daar was ik dus ook bang voor...sorry is niet nodig van jouw kant, maar bij deze de mijne dan...maar het was echt niet kwetsend of neerbuigend bedoeld. laten we het erop houden dan we gewoon hetzelfde bedoelen, alleen had ik het anders opgevat, maar het komt gewoon op hetzelfde neer.
Heey meid, van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van. Over een aar dagen nog duidelijker testen en dan is het helemaal duidelijk te zien! Geniet er nogmaals lekker van meid!
Heey allemaal, hoe is het met iedereen? Iedereen een leuke dag gehad? Ik heb vandaag mijn diplomering gehad. Moet zeggen dat ik me niet echt anders voel, maar was wel leuk om mee te maken. Heb heerlijk kunnen pronken met mijn nichtje (zie foto's op mijn hyves). Alle klasgenoten, familie, vrienden waren helemaal weg van haar . Verder heb ik ook een pendelbericht gekregen vandaag. Caulini (ofzo) voorspeld dat ik september 2008 een jongen zal krijgen. Ben erg benieuwd. Ik zal haar op de hoogte houden of haar voorspelling uitkomt. Als dit niet zo is zal ik haar gelijk erbij vertellen dat mijn vriend en ik er nog niet helemaal volop mee bezig zijn (vriend wil het liefst nog even wachten), maar dat het wel wil gebeuren dat we onveilig vrijen. Dus ben erg benieuwd. Dan heb ik nog even een vraag aan jullie. Wanneer ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan zal op 9 juli mijn vruchtbaarste dag zijn. 8 juli hebben we onveilig gevreeen en een aantal dagen (om de dag ervoor) ook. Kan het ook zijn dat mijn vruchtbare dagen naar voren kunnen verschuiven? Ik weet niet zeker of ik een cyclus heb van 28 dagen, de vorige was 34, maar je weet het niet...... Verder iedereen een hele fijne avond gewenst en ik hoop dat we vanavond nog veel gaan kletsen hier! xx lexy
Van harte gefeliciteerd Lexy!*kus* Hm, volgensmij zijn de vruchtbaarste dagen voor je ei, of begrijp ik je vraag nu verkeerd?(ben ik een ster in deze avond).
gefeliciteerd lexy.. Je voelt je niet anders maar wel een lekker gevoel om het op zak te hebben..! (knuf) ik heb echt geen idee meis.. Ik heb me nooit verdiept in die dingen solly...
Heey meid, ik denk dat we je allemaal wel snappen hoor. Tuurlijk wil je dat als je zwanger wordt het kindje gezond is! Ik kan me wel voorstellen dat je fanataseerd hoe het zal zijn als je nu een meisje krijgt omdat je eerder al een jongen gekregen hebt. Is toch leuk om het van beide mee te maken. Helaas hebben we het niet voor het zeggen, en dat snap je zelf ook heel goed. Ik begrijp uit jouw reacties dat je net zo blij zal zijn als de tweede een gezonde jongen zal zijn. Ik begrijp je wel. Het lijkt mij ook leuk om lekker te kunnen tutten en shoppen met je dochter. Daarnaast lijkt het mij ook leuk om een stoer ventje te krijgen. Ik zal ook het liefst van beide geslachten 1 willen hebben. Is dit niet het geval maar wel gezond, dan ben ik net zo blij. Ik denk dat iedereen je hier wel begrijpt dus ik zal zeggen, maak je niet druk! Ga er niet mee zitten, we snappen je en fanataseren is nooit verkeerd! Ga gewoon weer lekker met ons mee kletsen. No hard feelings here! xx
goed gezegd lexy... Maar even over die 25 miljoen, wie hebben er allemaal loten? Denk er over om morgen nog 2 bij te halen, ooit moet ie een keer bij mij vallen maar wat ik zo vreemd vind, ze zeiden 3 weken geleden op de reclame's al... Hy valt gegarandeert.. Dus dat lot was toen al verkocht toch? althans zo vat ik dat op..want anders kunnen ze niet weten dat hy zeker gaat vallen lijkt me
thnx lexy4 poef poeh tis alweer goed gekomen hoor maar bedankt voo rje lieve reactie. Ik zal de kleine ff op bed brengen. ZO LAAT NOG OP echt hij is hoesterig en jengelig heb net puf gegeven en hoestdrankje. je moet hem zien hier beneden,voor de 2e x hebben we hem nou beneden,deden dit eergister namelijk ook(moet maar niet te vaak). Hij loopt hier op blote voeten/benen,met zijn slaapzakje half uitgeritst en maakt zijn vader gek met telkens voor het tv te lopen hahaha. daar geniet ik het meest van hij telkens terence g es voor de tv weg terence kom bij papa zitten hahaah. nou misschien spreek ik jullie nog maar ga denk ik lekker voor de buis met hem,morgen hebben we allebei vrij,dus lekker tegen elkaar kroelen,misschien nog wat oefenen(voor de fun want heb mijn ei al gehad(als het goed is) prettige avond verder dames. doei doei ciao ciao
sorry, even mijn vraag opnieuw, haal meerdere cyclussen door elkaar :S De banner geeft aan bij een cyclus van 28 dagen dat mijn eisprong op 6 juli is en dat mijn vruchtbaarste dag op 5 juli is. Op 4 juli onveilig gevreeen. Op 2 juli en eind juni ook (laten we zeggen ongeveer 6 keer onveilig gevreeen). Ook gister weer onveilig gevreeen. Nu wil ik graag weten of de dagen die ik voor mijn vruchtbare dagen (zoals de banner dit zegt) ook kans heb om een eisprong gehad te hebben. Ik weet niet zeker of mijn cyclus 28 dagen is, daarom houdt ik 2 cyclussen aan. Die van 28 dagen heb ik hierboven vermeld. Dus in het kort: kan ik zwanger raken van de dagen die ik onveilig geklust heb....? Kan het voorkomen dat de ei eerder komt dan de banner aangeeft? Bijvoorbeeld eind juni ofzo? Ik hoop dat het zo duidelijker is
Idd, goed gezegd Lexy en loesmari en ik hebben het zeer goed uitgepraat via PB, leek me wel zo verstandig, hoewel we het beide goed bedoelde, alelen kan het er bij mij soms verkeerd mn strot uitkomen Brenda, het lot is misschien wel of misschien niet verkocht, ze bedoelen iig dat de jackpot eruit moet, omdatie anders te hoog wordt, dus ze zullen net zo lang doorgaan met de trekking voor een lotnummer met jackpot, hm snap je me?ik voel me echt vaag vanavond... Wij hebben iig 1 lot en ga morgen eens kijken voor meer loten.
Ik ben dr nog steeds van overtuigd dat het zonder EI ook moet lukken... Ei Ei Ei kijk maar naar mij (dat rijmt tralala hahaha) Ik heb terug gerekend en niet eens sex gehad op de dag dat ik me ei zou hebben gehad... en weet cker by desman, toen zat ik aan de pil, toen is desman dr ook stiekempjes doorheen gekropen dus volgens mij kan het altijd.. zwanger raken dan En mini (je nieuwe naampje hier voor mij haha) ja ik vond het ook al zo vaag, ik heb zelf 2 loten, me vriend heb er ook 1 gehaald nog vandaag maar ik wil nog een eind cijfer 7 erbij.. dan heb ik er 2 met een 7 dan eten we einde van de maand maar niets meer maar extra staatsloten zal ik hebben ook!
Volgensmij kan dat altijd wel, dat ligt aan de persoon, ongeacht of wij bv dezelfde cyclusdagen hebben, kunnen we een andere ovulatiedag hebben...De vruchtbaarheidskalender geeft alleen een gemiddelde aan, hoe het meestal gaat, ga je daar idd vanuit, dan kan je klusdag van vlak voor je eisprong al genoeg zijn geweest, maar niet die van Juni nog.Of je vriend/man moet zuperzaad hebben die een week leeft, dat kan ook!
Hoi Ladies, Nou bij ons klopte de eerste keer de chinese kalender niet; die zei dat we een meisje zouden krijgen en het werd...Kyan! Een zoon, dus . En wat de tweede wordt maakt me geen bal uit, maar hij of zij is in ieder geval al in de maak dus we kunnen er weinig meer aan doen, hahaha. YYYYYYYYYYIIIIIIIIIIHHHHHOOOOOOOOOEEEEEEEEEE! Ik ben echt zwanger...
Ik denk dat ik het potje van desman gewoon hier naast me zet, ren me rot naar de wc elke keer hahahaha