wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Haha, begint het door te dringen mamline, of is het nog steeds om jezelf te overtuigen?

Brenda, houdt ik je aan!whoewhahaha
    Agut, arm kind, moet maar naast jou op de pot, zodat jij hier kan blijven haha

Pffff, kon net gewoon niet op het forum komen, meer!Gelukkig ik = back :D

2. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoihoi,

Valt het zo op? Hihi, nou doordringen doet het geloof ik nog niet echt. Ben bang dat er van slapen vannacht weinig gaat komen...

3. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    het forum is traaaaaaaaaaaaaaaaag! altijd savonds trouwens.....

doe anders gewoon wel een luierbroekje aan van des ;) heb een reserve pak liggen dus kan dr best 1tje van hem lenen hahaha

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Kan ik me goed voorstellen, hoor :)
    Onwerkelijk gevoel he..Dacht toen ook de hele tijd:er groeit een kindje in mijn buik, ik ben ECHT zwanger, wow ik ben zwanger, oh als het maar goed blijft gaan en weer oh ik ben zwanger, maalde constant door mn hoofd hahaah

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, echt joh!heeeeel traag!Dacht dat het gewoon aan hier lag, zeg...pffff

owwwwwww, zie je, weer verkeerd begrepen, je knul ligt natuurlijk te slapen en het is voor jou whahahahaa
    ja hoort er ook bij he, dat "zeiken", maar dat deed je toch al ;) hahahaa

6. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ja vorige keer had ik dat ook enorm. Ben nu deze week eigenlijk alleen maar bezig geweest met alles wat ik voelde en o dat "echt" was of dat mijn lichaam me voor de gek hield. Ben er sowieso nu veel meer mee bezig als de vorige keer.

Toen ik zwanger raakte van Kyan had ik het niet eens in de gaten, geen enkele verschijnselen. Pas toen ik ongi moest worden dacht ik; laat ik eens een testje doen...

Haha en moet je me nu de afgelopen week eens zien. Wilde wel 6x per dag al een test doen. Kon het vandaag echt niet meer houden, hihi

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    wuhahaha doos...
    ja was voor mij, ik heb geen zin om elke x naar de wc te lopen dus wilde potje hier zetten maar die staat bij des op zn kamer natuurlijk voor als ie moet plassen.. ;)

maar ik zeik wel vaker idd ja hahaha

ja met die 25 miljoen geef ik zwangerschapspagina wel een nieuwe snellere server kado haha

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ik meld me bij deze direct aan! Uit eten vind ik altijd leuk en met een stel meiden die net zo graag een kindje willen vasthouden als ik, kan het alleen maar dolle boel worden :D

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Van al dat gepraat over staatsloten kan ik natuurlijk niet achterblijven! Moet ook maar zo'n ding aanschaffen denk ik :D

10. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Wou je alle kinderen er bij mee nemen dan?
    Hahaha, dat wordt met onze kleine draak idd een dolle boel, die rent w.s. de hele tijd door het hele restaurant heen...

11. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    tuurlijk morgen ff halen lexy..u never know..
    las vandaag ergens dat er nu al 5 miljoen staatsloten verkocht zyn..
    dus de kans is 1 op 5 miljoen...en dan moet ik meteen denken aan die film dumb en dumber ;)
    dat ie zegt "JAAA ER IS EEN KANS" haha

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hihi, ja gek he...Die gedachten allemaal...Zijn (al/weer) moedergevoelens, denk ik :)
    Ben er nu wel meer bezig als vorige keer ook en ik probeer nu om dat toch weer zo los te laten als toen..Ik testte toen pas 2 weken na NOD en alelen omdat mijn vriend erop stond, ik nog:ja maar, hij GA, ik: ja maar misschien wordt ik TOCH nog ongesteld, hij Ga NU naar de wc met dat ding! whahaha
    En vorige week was dat eigenlijk ook zo, toen ik even overtijd leek, ik wilde wachten tot zondag, maar die woensdag wilde mijn vriend toch echt dat ik een test deed(nega).Maar vandaag mijn laatste ongi-dag :)

Vind het helemaal te gek voor alle meiden die nu zwanger zijn, hoor YEAH! :D

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik koop morgen stiekem alle loten die er nog over zijn :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: *evil laugh* gna gna gna

14. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ik wil er helemaal niet zo mee bezig zyn eigenlijk... klinkt wrs heel stom i know..

maar sinds ik het weet denk ik by ieder krampje/pijntje zo van OOOH NEE! en dan heb ik al de neiging om te kyken of ik bloed zie... (paranoia?)

als ik dan goed bedenke hoeeee fukking klein het nu is..das gewoon om eng van te worden.... :(

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hahha kids zijn natuurlijk ook welkom! Maar wat ik bedoelde was eigenlijk de nog ongeboren kids.... :D Kunnen we lekker fantaseren over de nog niet geboren kleine, zeuren over alle kwaaltjes etc.

hahahah

16. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Aha, hahaha! Ja is w.s. verstandiger... Anders zijn we denk ik alleen maar welkom in een kindercreche of zo...

Denk niet dt je daar kan eten voor pak 'm beet 25 miljoen... hahaha

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ mamaline: streep = streep! Gefeliciteerd! Oh..lees net dat je geknepen wilt worden? *knijpt*

@ voorkeur voor geslacht: mij lijkt een meisje super, maar ik weet niet beter, de laatste jongen in onze famillie is mijn neef en die is 21.. Mijn vriend is de laatse jongen uit zijn famillie.. en hij is 26.. dus alleen maar meiden.. zou niet weten wat je met een jongetje moet doen, hoe schoonmaken van onder zeg maar.. :p
    Ben al super blij als wij zwanger mogen raken, en als het een meid wordt: heel leuk! Als het een jongen wordt ook heel leuk!

@ loesmari; niks sorry.. je mag gewoon zeggen wat je wilt hoor! kom op zeg ;)

@ lexy; gefeliciteerd!

Hou ik je aan! :)

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, dat snap ik heel goed, hoor!
    dat is precies wat mamaline en ik ook bedoelen, bij elk dingetje van oh nee!ik vond het toen zelfs eng om te niezen whoehahaha nog zo klein an fragiel en je wil zsm naar die 12 weken, weer een mijlpaal.

19. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    nou ik heb al een paar x bij de vlinder topics gelezen toen ik nog niet zwanger was waar ik dus NU spijt van heb... :(
    had het nooit moeten doen al weet ik dat dat gewoon de realiteit kan zyn..
    en dat is ook de reden dat die 12 weken me ook gestolen kunnen worden... ben pas blij en gerust gesteld als HY/ZIJ voor het eerst KRUIPT denk hahahaha

20. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ja, hoe groot zou dat daarbinnen nu zijn? Van een beeb kun je nog niet spreken toch? Denk nog niet eens een halve graankorrel... ;)

Deel Deze Pagina