Ja, wilde net idd nog zeggen:niet dat er dan echt niks meer kan gebeuren, maar dan is toch de grootste kans op een miskraam voorbij, maar je moet altijd positief blijven denken en ik blijf expres weg bij de vlindertuin en ik lees ook echt de gegevens bij mensen niet meer die in MMM zitten, oh las daar laatst iets nou....brrrrrrr, lees het echt niet meer...
ff een vraagje, hoe moet ik die roze wolk lijst aanpassen? Sorry ben echt een enorme kluns met dat soort dingen...
haha ja voel me meteen schuldig nu maar eet lekker verder..... Lekker surinaamse bruine bonen met rijst en dat is gemaakt door de oma van een vriend van ons..en suri omatjes kunnen het beste koken... TUMMETJE hoe is het met jou meis?
Mamaline: GEFELICITEERD ik weet het, ben 30 pagina's te laat maar ik moet ook eens werken Pixie: we love NOD's! Bloempje: Hi AGAIN ! remember me? we hebben samen op dat forum gezeten waar heeel veel gebeurd is, zwangeren, doden, ruzie's... niet leuk allemaal. Hoe is het met de kapsalon? Fijn van je huisje dat er eindelijk schot in de zaak is gekomen! Forumlezers let op: Bloempje is recordhouder in berichtjes plaatsen hahaha *slaat een arm om bloempje heen* ga maar weer eens naar bedje toe, manlief zit al vanaf half 8 Zelda op de WII te spelen :x Ongi gelukkig alweer over, na 2,5 dagen en gelukkig alle pijntjes ook...
Ah, geeft niks hoor. De pagina's vliegen hier ook om hihi. Heb het vanavond tegen een uur of 7 erop gezet geloof ik... dus niet de tijd vliegt maar de pagina's!
ja er wordt idd wat afgekletst hier! haha, behalve de laatste 2 avonden..... Gister was ik te laat, toen lag iedereen al op bedje en nu zijn er ook niet al te veel mensen heb ik het idee.... Zul je zien dat als ik morgen van het werk weer kom, ik weer een heleboel pagina's terug kan lezen. Pixie (die hard!) hoe is het nu met jou? Voel je je al weer wat beter? Waar ben je nu? Aan het werk? xx lexy
Nou, ik ga ook maar m'n bedje opzoeken. Heb morgen weer een late dienst dus mag dan tot 22.30 :x . Veel plezier nog vanavond en ik lees morgenochtend wel weer bij! Weltrusten en liefs Mamaline
ja zat ook net weer aan pixie te denken! MELDPLICHT krijg je vanaf nu pix hahaha Ieder half uur dat je vrij bent verplicht melden en even doorgeven hoe het met je gaat Ik ben dr wel de hele tijd alleen loop van de pc af , doe 101 dingen tegelijk.. me vent aandacht geven... al krijgt de Ps3 meer aandacht dan ik.. Hy zegt ook elke x, doe je ding met die andere zwangere mutsen, dat is leuk toch? met andere woorden "laat me gewoon rustig me game spelen " + Me kraai aandacht geven, pokke beest hahaa.. En dan weer op forum kyken had me trouwens gemeld bij de mrt mama's maar ik heb weinig zin om me er tussen te mengen eigenlijk... Tis heel onpersoonlijk daar merk ik al wel want er zitten ondertussen al meer dan 34 maart mama's... Vind het hier veel leuker
ja idd blijf maar lekker hier. Ik vind het hier ook zo gezellig! Kan er ook geen genoeg van krijgen. Het is hier idd lekker persoonlijk, dat vind ik ook zo leuk aan dit forum. Je kunt echt overal lekker over praten met iedereen, heerlijk! Wanneer je vrolijk bent kun je dit met de meiden delen en krijg je enthousiaste berichten terug (nog bedankt voor alle felicitaties!) Wanneer je verdrietig bent, zijn de meiden ook verdrietig voor jou en steken ze je een hart onder de riem zodat je je weer wat beter voelt. Conclusie, dit is gewoon een heerlijk forum om een kijkje te nemen en lekker te kletsen met leuke meiden! Zo meiden, dit was voor jullie allemaal! kus lexy
ja dat vond ik nou ook! Iedereen zal wel druk aan het klussen zijn en ik zit hier bijna in mijn eentje mijn feestje van mijn diploma te houden :S. Ga zo ook maar eens lekker naar bed. Morgen weer een hele dag werken....:S
*Applaus!* En zo is het! Mis het echt als er iig niet 1 iemand hier is Maar voor nu, ga ik mijn bedje ook opzoeken, dus Brenda, het wordt nog rustiger!hihi (ga eens goed zitten onde die vleugel pf, niet zo in mn zij porren) Weltrusten all!Doei doei *kus*
*pakt een doos tissues erby na de speech van lexy* haha nee hoor heb (nog) geen jankbuien... maar klopt wel wat je zegt lexy.. het word weer tijd voor eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen G-R-O-U-P-H-U-G haha slaap lekker Mini.. En ja ik zit stil, dat doet die kraai Xxxxx
ja idd tijd voor een GROUPHUG! Nou ik ga mijn bedje ook opzoeken, dus het wordt nog rustiger hier! Meiden ik spreek jullie morgenavond weer! Weltrusten! xxx