wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    goedemorgen allemaal,
    beetje late reactie maar mamaline gefeliciteerd!

pix, wat naar voor je! Ik hoop dat je morgen wat meer weet dat jij er ook met iemand over kan praten want ik kan me voorstellen dat zoiets je wel bezig houd, je denk er dan toch aan.

ik las dat iedereen het zo gezellig vind hier, sluit ik mij volledig bij aan!
    als je wat kwijt wil over zwanger raken kun je dat hier zeggen maar soms is het ook dom geouwehoer zeg maar dat is leuk.
    we delen lief en leed hier!
    en idd best persoonlijk dat heb ik op andere topics nog niet ervaren.

oh ja, ik heb me scootertje eindelijk!
    ik ben zo blij, gister kon ik hem ophalen (meteen gedaan) vriend wilde dat ik op hem wachtte maar dat kon ik niet! snapte hij ook wel hoor.
    we zijn er echt blij mee hebben gister avond al samen getourt erop.

verder heb ik maandag? nod of zondag? maar ik denk dat dat gewoon gebuert want heb al last van me rug en krampjes.
    me mannetje heeft beloofd dat we de volgende ei echt iedere dag gaan doen en ff intensief proberen tot nu toe doen we maar wat zeg maar, als we izn hebben anders niet. iedere maand gaan we een stapje verder.

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hi meissies,
    er is nog niemand maar ik klets gewoon door dan hebben jullie wat te lezen straks hahahaa.

ik heb vanaf gister zo een rugpijn (onderrug) het straalt uit naar me kont en benen. het voelt alsof de doorbloeding van me benen niet goed loopt ofzo. als ik ongie ben heb ik hier meestal last van en niet zo ver van te voren, heb ook al ongie krampen.
    zondag is mijn nod, als ik me dan nog anders voel wil ik graag zaterdag een test doen want, zaterdag is me moeder 4 jaar overleden en dan gaan we naar harderwijk wat ze ligt begraven en ik dacht als ik nou zwanger zou zijn zou ik het een mooi idee vinden om het haar als eerste te zeggen. we gaan niet zovaak daar heen omdat het een eind rijden is en ik zit er vaak 5 minuutjes en dan wil ik weer weg. maar aan de andere kant denk ik ook daar hoef ik niet voor naar harderwijk want ze is toch altijd bij me! dat voel ik heel erg ook. als ik bv een beslissing moet maken, dan voel ik dat ze er is. nu voel ik het ook. is een heel fijn gevoel dat ze er altijd is als ik dr nodig heb. ik ga 1 keer per maand naar een paraanormale avond hier, en ze geven ook cursus hoe je dat zelf kan en ik heb het al een beetje door. Maar het zit ook in de familie, mijn moeder was zelf ook zo en mijn nichtje blijkt een medium te zijn van de hoogste rang en mijn tante ziet hoort en voelt ook dingen. bij mij is het voornamelijk doormiddel van dromen, en ik heb moeten leren om daar de reden uit te halen want ik droom niet precies iets maar iets wat er op lijkt en dan moet ik zelf relativeren waar het over gaat en dat gaat goed. ik heb sinds de uitleg 2 voorspellende dromen gehad, best eng want het zijn ook minder leuke dingen.

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi meiden,

ff snel berichtje van mij, want moet zo werken dus heb nog niks gelezen dat doe ik vanmiddag wel ;).
    Maar hier is mij ongesteldheid door gebroken helaas. vanmorgen gebeurt, achjah volgende ronde toch. Aan de ene kant ook wel lekkerder want gaan nu dus verhuizen ( vrijdag) en dat word sjouwen ;) hahah en zware dozen.
    Achjah dus ik ga niet treuren, mijn tijd komt vast nog wel.

Liefs Bloem

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    oh jammer bloempje55

volgende ronde meer geluk misschien!

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    goeie morgen meiden
    hier weer een berichtje van mij!
    heb nog niet alles bijgelezen maar doe ik nog wel vandaag beetje bij beetje
    had ff paar dagen geen tijd dus maar vandaag kan ik weer bijlezen!

hier vandaag ongi krampen ....zal toch niet WEER ongi worden!?!? nou we zullen zien zal irri zijn ben er net sinds zaterdag vanaf :S maarja misschien is t wel niets hoor kan ook mn darm zijn die voelt ook wel eens zo hahahahahhahaha
    verder gaat alles hier redelijk alleen had ik gister gesprek met mn mannetje eigenlijk hoopt hij dat ik nog ff niet zwanger word snap er niets van waarom ben ik dan gestopt met de pil denk ik dan?!?!? maar hij maakt zich zorgen om de financien omdat ons oude huis NOGSTEEDS niet verkocht is en dat erg veel kosten met zich meebrengt en we door de verbouwing nog hoop moeten aflossen maar ik denk dat je nooit zekerheid hebt in je leven maar ik begrijp hem ook ergens wel maar baal er wel van! wil niet zeuren meiden maar moest het ff kwijt was er gister ontzettend verdrietig om ik wil t liefst deze maand dat het WEL raak is maar ja we laten het nu maar aan mamanatuur over en hoop dat het huis snel weg is dat is een hele zorg minder voor hem en hoop dat ie zowiezo snel bijdraaid! moest t ff kwijt sorry
    fijne dag allemaal xxx hug

6. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Mamaline GEFELICITEERD!

7. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen allemaal!

@ Pixie, Jeetje, jij hebt een zware dag achter de rug zeg! Heel vervelend. Kan me wel een beetje voorstellen hoe jij je hebt gevoel met die situatie op je werk. Ikzelf werk in een jeugd inrichting (jonge boefjes, zeg maar) en daar gebeurt ook altijd van alles. Als jongeren slecht nieuws te horen krijgen zijn ze tot van alles in staat...

@ Bloem, Vervelend dat je toch ongi bent geworden. Maar misschien heb je de volgende maand geluk. Ik zal voor je duimen!

@ Miss, gefeliciteerd met je scooter. Dat je er maar veel plezier mee mag hebben. Enneh, niet te hard rijden he?

@ BMD, bedankt voor het aanpassen van de lijst. Ziet er weer goed uit. Zoals ik al eerder schreef, ik ben echt een kluns met die dingen :oops: , zou niet geweten hebben hoe ik dat moest aanpassen.

@ Smoothie, veel plezier hier en veel succes met zwanger worden!

Iedereen bedankt voor alle felicitaties, vind ik echt superleuk! :)
    En ik doe ook graag ff mee aan de grouphug!

Heb (zoals ik al verwachtte) niet zo best geslapen vannacht... ;) Was op de een of andere manier heel erg druk met van alles en nog wat, hihi.

Groetjes

8. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    GROUPHUG we houden hem erin ;)

Yvo08: Ja dat gaat mij net zo, ben er een beetje huiverig voor. Waarom weet ik niet.

BMD: Lijst mooi zo! Lekker duidelijk! :)

Smoothie: Welkom hier! Niemand in onze omgeving weet dat we er mee bezig zijn, alleen een goede vriendin van mij en jullie ;)

Pixie: Wat vervelend! Kan me voorstellen dat je ermee zit. Maar als jij gedaan hebt wat je kon en wat jij denkt dat goed is. Heb je het goed gedaan. Maar kan me voorstellen dat je bevestiging zoekt.

Spannendetijden: Knuff, kan me voorstellen dat je je nu even rot voelt.

Groetjessss

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dit is mijn enige bericht voor vanochtend en vanmiddag..
    moet zo even opruimen.
    heb wel kunnen slapen. was gewoon doodop! alleen om 3.00 wakker van ongi pijn. zat 4 uur tusssen mijn pijnstillers haha.

iedereen die zo lief reageerde ..dank je wel. had het echt nodig. ook nu dus ..vanochtend. ben ik vaag wakker en hangt het nog.
    Ben nog niet gebeld.

Mamaline.... nog gefeliciteerd. sorry zo laat, maar zat echt met mijn hoofd ergens anders :D super dat het in een keer raak is

spannendetijden. *knuff* lieverd, wat erg voor je. Zal ik met je mannetje praten over geld zorgen? kan hem wel wat vertellen hoor. maar eh.. er zit ook nog 9 maanden tussen in hoor. en blijkbaar is een baby zelf niet duur. een kind is duur.. hhaha *kijk naar BMD, mamakitty, mamaline, ja.. alle moeders haha bevestiging hier?

ok tot vanavond. allemaal een fijne dag. ik even pijnstiller slikken

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi meiden bedankt voor jullie reactie ik moest me gewoon ff ontladen hahahaha
    maar komt wel goed hoor ik zei ook al tegen hem t duurt ff voor ik zwanger ben EN het kindje er is komt allemaal goed maar misschien was t gewoon tijdelijke zorg hoor heb je toch wel vaker en dan zeg/doe je wel eens dingen en uiteindelijk komt alles goed hahahahah

xxx

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    *zegt gewoon even hoi en doet mee aan grouphug* :)

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zeg hoi terug en doet ook mee

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey meiden nog ff vraagje
    ik verlies heel licht roze slijm heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?!?!?! het ziet er absoluut niet uit als ongi of oud bloed ofzo t is echt slijm met heeeeel licht roze kleur!?!?!?!?! vet vaag heb zelf geen idee laatste ongi dag was zaterdag ochtend daarna niet meer. xxx

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @pixie:pfff, zwaar hey!Maar je hebt gedaan wat je kon en tsjah, als je leidinggevende niet bereikbaar is, dan ligt het niet aan jou.

@spannendetijden:meid wat balen, maar snap je mannetje ook wel...mijn vriend die wilde heel graag een kindje en ik heb toen de boot afgehouden, omdat hij ineens zonder baan kwam en dat duurde ook nog eens 2 jaar!Aan de andere kant kan je ook bekijken van, het leven is kort en waar laat je het allemaal vanaf hangen?als je wel (snel) zwanger raakt, dan heeft het zo moeten zijn.

@miss:yeah!eindelijk je scooter!feli!*kus* lang gewacht, eindelijk kunnen touren, hhii had jullie wel willen zien zitten met zijn 2-en :D
    fijn dat je je mams dichtbij je voelt!vind het wel een mooie gedachte om haar bij haar graf als 1e te vertellen als je zwanger bent.doe wat je gevoel je ingeeft.
    interessant, hoor die dromen en je familie die zo begaafd is!vind dat altijd erg boeiend.binnenkort hoop ik ook naar een medium te gaan, even kijken hoe het loopt...heb zelf geen rijbewijs en zij is in Amsterdam, mijn zwager wilde mij wel brenegen, maar da moeten en hij en de medium wel kunnen natuurlijk, maar dat zal vast goedkomen.

GROUPHUG!tsjonge, altijd als ik weg ben ;)

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @miniemi: ik zei het ook al tegen hem we laten het op zn beloop schat en zien wel wanneer ik zwangerraak en hoe en wat maar dat was niet echt tactisch op dat moment hahahaha maar komt wel goed hoor is gewoon stress denk ik
    ken mn mannetje langer dan vandaag
    iig bedankt voor je berichtje
    x

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    smoothie, welkom!

bloempje, succes!

ja, een kind kost veel centjes...en zeker als je de baby-uitzet nog moet kopen allemaal whooooooo hahaah

spannendetijden, geen dank hoor en goede instelling!
    weet niet wat je roze slijm kan zijn, sorry...

17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Goodmorning..

lekker geslapen?
    Wij zijn net pas wakker... -ge-wel-dig- kind heb ik ook die zo uitslaapt :D
    maar ben nog steeds niet wakker... *voelt zich een beetje beroerd*

Spannendetijden... Had ik zaterdag ook.... ;) maar verder weet ik niet wat het inhoudt... Solly.. en wat betreft de financien.. een baby is in principe zo duur als je het zelf maakt... en daar rol je zo in..+ er is altijd nog kinderbijslag enz.. ik stond er toen alleen voor dus ik dacht precies hetzelfde, maar me kind heb dure nike's, fila's, dure kleding (hugo boss jr/nike/ tommy hilfiger etc etc) met sinterklaar en kerst en verjaardag kon ik gewoon voor hem kopen wat ik wou, en ik kon nog eten ook ;)
    Nu gaat het met me vriend erby een stuk makkelijker... En onze woning is ook veel te klein.. moeten ook verhuizen.. maar dat komt wel goed.. zijn ieder geval al hard bezig.. om te kopen nu..want we zitten nu in huur..
    Snap enigzins je mannetje ook wel, maar weet zeker als je een positieve test in je handen hebt dat ie helemaal bijdraait en gewoon blij is... *Knuf*

Fyne dag vandaag Pixie
    gelukkig heb je nog geslapen...

Bloempje55, jammer meid.. op naar de volgende ronde weer :(

miss.. fyn dat je je scootertje hebt meid!

daan78.. Alles goed meis.. toch nog gebbq gister of wat anders?

met de rest ook alles goed vandaag?

*gaat nog ff terug op bed*

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb het ook gehad het kan een ovulatiebloeding zijn of oud bloed of zwanger, tja het kan vanalles zijn eignelijk.
    ik denk dat je maar ff moet afwachten net zoals ik!

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey, Brenda bofkont!
    Ik mag ook niet klagen, hoor...Meiske lief heeft van 19.30uur tot 7.15uur geslapen en half 8 eruit..Ze huilt nooit nl, zit/ligt/staat altijd te kletsen, dus kan rustig mn bed uitrollen :D

Hoop dat het je goed doet, eventjes terug je bedje in, maar dat zal vast wel :)

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja zeker lang op gewacht maar ja het wachten is dan eindelijk beloond zal ik maar zeggen.
    nou nog wachten tot zaterdag hahaha ja we wachten wat af he!
    wat leuk dat je naar een medium gaat laat me ff weten hoe het was!
    ik wil graag een keer 1 op 1 naar een medium maar dat is duur en ik durf niet echt, in zo een groep mogen ze niet te persoonlijk worden en dan komen ze bij mij niet verder. omdat me meoder alcoholist was dan mogen ze daar niet op in gaan. ik weet asl ik het wel doe dat ik dingen te horen krijg die ik liever niet wil horen of toch wel het is een beetje dubbel. maar zeker intressant

Deel Deze Pagina