wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    heb trouwens vandaag last van me oog!
    lijkt net of er een vuiltje in zit weet je wel dat je op een bepaalt punt een vlek ziet ofzo. heeel irritant.
    komt denk ik van de mascara heb teveel opgedaan denk ik hahaaha.
    heb haast nooit make up op heel soms maar.

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, ik weet niet wanneer hoor, moet nog even navragen bij mijn zwager...die is pas geweest en ze had interessante dingen te vertellen.zij zit dus wel echt 1 op 1 en zij probeerd om je in een soort trance te krijgen doormiddel van naar 1 punt te laten kijken enzo, maar bij mijn zwager lukt dat nog niet heel super, omdat hij zich niet makkelijk overgeeft, iemand die graag de controle houdt...Nou, ik weet zeker dat ik ZO weg zou zijn hahaha, maar ben wel "bang" ook voor dingen die ze ziet en verteld eventueel, maar ook vraag ik me af of ik het allemaal wel bewust zal meemaken en kan onthouden, als je in trance bent geweest...
    Anderhalf jaar terug heeft iemand wel tegen mij gezegd dat hij "gaten" in mijn voorhoofd ziet, wat erop duidt dat ik gevoelig ben, gevoelig/open voor spiritualiteit, maar ook dat ik zelf gevoelig ben in die zin, dat ik ook wel dingen "zie" en dat ik dat zou kunnen leren uit te breiden en er sterker in kan worden, als ik dat wil, maar dat wil ik niet.

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, dat heb ik ook wel eens hahaha en idd ook als ik mascara op heb gedaan, heb ik ook vrij weinig :)

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    owja en hij wees ook aan dat ik links van mij een heeeele sterke begeleider achter mij heb staan.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

@Mamaline, GEFELICITEERD!

@Spannendetijden, heb je al pb gestuurd.

Nou ladies, ik voel me nog steeds misselijk...vanmorgen weeeeeer overgegeven...BLEGH! Donderdag tofch afspraak met huisarts-verloskundige staan, vraag dan meteen voor zetpilletjes......ik voel dat het net zo erg gaat worden als met dochterlief, en dat wil ik absoluut niet!

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Morning!

Owjeej, zeg..Zo erg?Hopelijk krijg je die zetpilletjes dan en werkt het snel.

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    uhm ja.....bij dochterlief de 1e 4 maand alleen maar over lopen geven heel de dag, hield niets binnen.......kreeg toen zetpilletjes...die wil ik nu weer...

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    nee, dat lijkt me ook niks, zeg!
    zal je vast wel krijgen, toch?of doen ze daar moeilijk over?

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee doen ze niet moeilijk over...ze willen liever niet dat je uitdroogt haha dat scheelt he LOL
    Maar goed, ik heb toch donderdag een gesprek met hem, dus dan vraag ik het dan wel...

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Jah!en daarna is het nog maar 2 daagjes wachten op jullie echooooooo ;)

11. @mamakitty: vervelend joh ! Idd maar snel weer die zetpillen ...
    zo is het anders nog niet genieten!

@miss: Fijn dat je eindelijk je scooter hebt! Lang gewacht maar nu is hij er!

@pixie: ppff wat heb jij zware dag/nacht achter de rug joh!
    Heeft je begeleider al contact met je opgenomen... Kan me vooostellen dat je nu toch effe wil weten hoe het gegaan is vannacht!

@bloempje: Op naar de volgende ronde! Sucses!

@BMD : En het slaapje goed gedaan of lig je nog op 1 oor ?

Nou hier het zelfde als gisteren...
    Moe en lamlendig... :(
    Kan haast niks doen! Maar wil ook het liefst alleen maar rust en helemaal niks doen in huis
    En ppff heb een kort lontje de laatste dagen.
    Gisteren een vlaag van beroerdheid!

Hopelijk krijg ik vanmiddag iets meer energie ...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mienime, idd zaterdag al echo! Kan niet wachten!

M´loes, kom op he, energie krijgen jij, want je moet aan de klus haha

13. Ja als mijn cyclus 34 dagen is moet ik aan de klus ja... ;)
    Maar hebben afgelopen week al lekker bed plezier gehad hoor :)
    Misschien dat ik daarom nu zo slap ben ... Moet weer op krachten komen ;)

Neej tis echt hopeloos sinds 2 dagen...

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whoehahahahaha you go girl!

15. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @mamakitty: thank you so much! en idd ZATERDAG! spannend hoor ik zeg 2 hhahahahhahahah dikke knuf

en brenda: bedankt voor je reactie meid erg lief dat vrolijkt me wel ff op hoor ! als we nou eens met zn alle mn mannetje aanspreken hahahah hij is eigenwijs hoor! niet te kort hahahahah maar wel een schat van een vriend kan me geen beter man wensen das t belangrijkste en die kleine komt vanzelf!
    x

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    *goedemoggel* hier rolt er ook eentje uit haar bedje.

@miss, eindelijk heb je dan je scooter. Welverdiend meid, je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Heb je er geen plaatje van of zo? Wil wel eens zien waar jij op rondscheurt.

@spannendetijden, mijn mannetje is precies hetzelfde. Die maakt zich ineens overal druk om. Dat snap ik ook wel, maar als hij het uitspreekt maakt me dat wel heel erg verdrietig. (die maakt zich er zelfs zo druk om dat hij niet goed presteert zeg maar :( )
    Het schijnt ook wel heel erg normaal te zijn. Het is natuurlijk ook een heel belangrijke beslissing. Hoop dat het goedkomt. (kus)

@mamakitty: hoop voor je dat je die zetpillen krijgt.

@Bloempje: jammer van je ongie. Nog even wachten en dan weer op naar de volgende ronde (al kan ik me voorstellen dat je best wel baalt)

@Marloes: beterschapsgroetjes voor jou. Las vandaag maar eens een verwendagje in als dat lukt. Volgens mij kan je dat heel goed gebruiken.
    Enne, niet te veel piekeren over je cyclus, want volgens mij doe je dat stiekem ook wel een beetje. Wat ik me best kan voorstellen (Of heb ik het mis?)

@BMD: Ik had hier toch nog een berichtje achtergelaten vanacht? Of heb ik het op het verkeerde topic neergezet? Hmm, maar goed. Lekker gebbq-d daarna gepokerd en ontzettend veel gelachen. Het was een geslaagde dag.
    Jij nog lekker aan het uitslapen? Heerlijk. Ik dus net uit mijn bedje.
    Je mag hopen dat het broertje of zusje van Desman of zo lekkere langslaper is. Maar dat is ook een half Ned./half Suri. kindje toch? Dus dat moet ook helemaal goedkomen lijkt me zo :D

@Pixie: Het zal allemaal goedkomen. Je hebt gedaan wat je kon doen en daarmee uit. Wens je een fijne dag vandaag. Wel snel ff komen loeren he, anders moeten we je zo lang missen.

@All: Hoop dat jullie een mooie dag hebben vandaag? Staan er nog leuke dingen op de planning? Ik ben de hele dag vrij, dus denk eerst even poetsen en dan zie ik wel weer.

En heeeeeeeeeeel veel lieve groetjes.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik ga om 13.00 naar de verjaardag van het dochtertje van mijn schoonzusje......
    Kindje word 2 jaar.
    Ik moet zeggen dat ik er met die misselijkheid weinig zin in heb, maar wil er wel ff heen. Voor de kids ook leuk.

Daan, hoe voel jij je

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Trut :evil: ;)
    2.............pfff moet er niet aan denken...

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pff, gevonden. Wist wel dat iemand zich hier had aangekondigd. Welkom Smoothie :D
    Hier wordt druk gebabbeld, maar hoeveel precies? Geen idee, ben hier nog niet zo lang, dus kan alleen maar putten uit een ervaring van 2 weken.

Er zitten best veel dames van de eerste rond hier hoor. Er komen er immers steeds nieuwen bij. Zoals wij hihi. En sommigen vinden het hier zo gezellig dat ze gewoon blijven meekletsen. Ook al zitten ze allang niet meer in de eerste ronde. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Mijn familie weet wel dat we zwanger willen worden en een aantal vrienden, maar ik heb het er niet dagelijks over hoor.

Gewoon lekker meelezen en meekletsen hoor.

Gr. Daan

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Is deze vraag voor mij bedoelt?

Deel Deze Pagina