wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo das zeker spannend, zo snel al...laat wel ff weten he! Ik ben heel benieuwd!
    maar lekker zeg, 1 straat verderop! Mooi zo en leuk dat je man meekan!
    Hoop voor je dat je onzekerheid snel weg is!

En dank je ;) Zit op de wachtbank nu hihi...spannend weer.....

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

@mamakitty: ja echt met alles erop en eraan.. heb 4 bruidsmeiden, een mooie auto, gemeentehuis, kerk, flink diner, groot feest, taart, enorm dure maar wel goede fotograaf en ook een enorm dure huwelijksreis maar ach... je doet het maar 1 keer (is de bedoeling)

@northern: dat zou zeker super zijn :D maar ik verwacht het maar gewoon niet, wil mezelf niet teleur gaan stellen :)

@lovelylove: mijn moeder heeft het ook (of in elk geval iets dergelijks) en die heeft uiteindelijk 4 dochters gehad :D welkom trouwens

@dreamer: tuurlijk blijf je hier spieken :D
    Ik zit nu trouwens echt in de eerste ronde.. wel spannend (alleen doet m'n buik au :( )

@marloes: spannend :D :D

@spannendetijden: geduld hebben is af en toe gigamoeilijk he :) maar komt vast helemaal goed :)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Whaha ik ben 2x getrouwd geweest :oops: :p Mja, met mijn huidige vriend zou ik het wel een keer willen hoor, over een aantal jaren dan....
    Maar leuk joh alles erop en eraan!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Oee spannend Alexia :D
    Die buikpijn ken ik ;)
    Het is voor het goede doel he :D

Je krijgt echt de dag van je leven hoor :D
    Ik zwijmel nog vaak weg naar onze bruiloft, die was echt nog mooier dan we hadden durven dromen! :D
    *zwijmel zwijmel*

5. Eva R

Eva R Niet meer actief

@mamakitty: laat me nog even in die waan graag ;) hihi

ja het gaat denk ik wel fantastisch worden.. ben wekenlang zenuwachtig geweest maar sinds een paar dagen heb ik eigenlijk er weer echt zin in en geniet ik er helemaal van :D wordt vast prachtig!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ik was ook maanden vantevoren al zenuwachtig :p Maar toen het nog maar 2 weken was ofso waren alle zenuwen echt helemaal weg en zijn niet meer terug gekomen.
    Zelfs op de dag zelf niet! Terwijl ik echt een stresskip ben.
    Die dag ga je gewoon enorm genieten, wat er ook gebeurd :D

En ik hoop dat je (net als ons) stiekum met zn 3-tjes trouwt :D

7. Eva R

Eva R Niet meer actief

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Haha, ach ik zie het maar zo; 3-maal is scheepsrecht ;) Dus als ik nu nog een keer trouw is het voor het laatst hihi...

2e x was ik ook zwanger getrouwd trouwens, ik was toen 7 maand. (bewuste keuze overigens, ik vond dat super mooi...

9. Eva R

Eva R Niet meer actief

daar heb je ook helemaal gelijk in :D

lijkt me inderdaad mooi, met zo'n buik trouwen. Helemaal ook als je een jurk hebt waar dat mooi uitkomt..

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @alexia R
    hey ik lees dat je gaat trouwen en al heel snel?!?! wat spannend joh! ik hoop voor je dat je met zn drietjes bent dan! ik wil ik zo graag in het bootje stappen maar ja mn kereltje wil (nog)niet maar misschien als er een kleintje komt dan wel! ik hoop voor je dat je 1 van de mooiste dagen van je leven zult hebben! (zal helemaal mooi zijn als je dan net weet dat je zwanger bent!)
    groetjes

11. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,
    Wij zijn ook bezig met de 1ste ronde!
    Ben druk aan testen met de ovu testen maar nog steeds geen positieve test gehad.
    Ik ben 22 mei gestopt met de pil.

Welke test is eigenlijk het beste?
    Ik heb ze op babyboomshop besteld.
    Groetjes
    Jessica

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @ ska26
    wat leuk om te lezen dat we gelijk op zitten hahaha ik zit ook op dag 17 van mn cyclus ! ik heb alleen geen ovulatie test gedaan ofzo maar als mn cyclus normaal en netjes volgend de regeltjes gaat zeg maar dan zou ik afgelopen zondag mn eisprong hebben gehad ik heb alleen geen idee of t zo was want ik voel het niet! wel heb ik zaterdag en zondag en maandag meer "vocht"als rest van de maand gehad. maar of dat wat uitmaakt?
    succes he meid! ben benieuwd of we ook tegelijk zwanger worden hahahahhahah ;)

13. Eva R

Eva R Niet meer actief

@spannendetijden: mocht ik zwanger zijn weet ik dat nog niet hoor.. daar kom ik op de huwelijksreis achter :D (hoop ik dan)
    mijn vriendje vroeg het me al heel snel.. hij was wat trouweriger dan ik hoor :D

@ska: welkom :) en heel veel plezier en succes :D spannende tijden dus ook voor jou :)

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @alexia r : dat zou helemaal super gaaf zijn joh! mijn vriend is niet van het trouwen dat vind ik maar onzin maar ja hij was ook nooit van de kindjes en we waren laatst lekker ff met zn 2e op vakantie en toen zei ie dat ie t tijd vond dat ik stopte met de pil dus wie weet vraagt hij me toch ooit nog hahaha hij weet iig mijn andwoord al haha wanneer ga je trouwen? en ben je al lang bezig met kindje? groetjs

@mamakitty: hey mamakitty ik zat net ff rond te spieken en zag dat ook jij nog 12dagen hebt tot je mag testen! ook spannend hoor lopen jij ik en ska26 gelijk! voor ons alle 3 nog 12spannende dagen ik kan echt niet wachten! vind het echt heeeeeel spannend ondanks dat we de eerste maand nog even zouden wachten ivm cyclus hoop ik stieken toch dat het al zover is ;) heeeeel veel succes!

15. Eva R

Eva R Niet meer actief

@spannendetijden: wie weet wat er allemaal gaat gebeuren.. :D misschien is hij langzaam aan het bijdraaien :D

ik ga 4 juli trouwen dus dat is nog 3 weken en een beetje. We zijn al 1,5 jaar aan het plannen dus het komt nu wel echt dichtbij :D heerlijk!
    Met kindjes zijn we nog niet zo lang bezig. Naja, hij (we, maar hij is erger, gek he..) wilde het vorig jaar zomer al, maar ja, dan komt toch de mogelijkheid dichtbij dat als ik zwanger zou raken ik met een dikke buik zou trouwen of wat dan ook en dat wilde ik gewoon niet.. dus toen hebben we het zitten uitstellen, december kreeg hij me bijna zover (toen heb ik me ook hier aangemeld), toch maar sterker geweest :), en toen zou het 22 juni zijn dat ik met de pil zou stoppen maar dat is dus 2 weken eerder geworden... hij heeft me toch zover gekregen en nu maakt het nog weinig uit.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mensen kunnen idd van gedachten veranderen :p
    Anders zat ik hier nu ook niet :)

Mijn man was ook niet van het trouwen .. tot ie mij ontmoette (zijn woorden :) )
    Mn huwelijksaanzoek is ook het enige romantische wat ie gedaan heeft :)
    Dus wie weet Spannendetijden! :D

MammaKitty doet het gewoon goed.
    Trouwen is superleuk, dus waarom dan niet meerdere keren :)

17. hallo ik breek gewoon even in
    mag ik gezellig meekletsen?

wij zitten ook in de 1e ronde voor een 2e kindje. We hebben al een zoontje van nu ruim 16 maanden. Vindt het weer net zo spannend als de eerste keer!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey meiden daar ben ik weer!
    ik had een vraag en hoop dat iemand mij antwoord kan geven...
    ik zat net op mn werk en dacht ojee ik drup dacht eerst ongesteld .....eerste maand gestopt he dus had gekunt, mar toen ik naar t toilet ging ff checken had ik gewoon witte afscheiding en grote natteplek erom heen waar kan het mee te maken hebben dat ik ineens zo spontaan hoop vocht verlies? kan t te maken hebben met mn eisprong? of?
    tuurlijk verlies ik elke cyclus wel wat vocht maar heb nog nooit gehad dat ik echt schoon ondergoed aanmoest (t witte was niet veel wel dik en plakkie maar wel beste natte plek eromheen) kan iemand mij misschien helpen?

19. Eva R

Eva R Niet meer actief

@sabrina: welkom :D en klets gezellig mee!

@spannendetijden: dat klinkt als rond je eiersprong inderdaad.. volgens mij verandert het vocht in je vagina rond die periode

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Eiersprong :) Prachtig.

Wat je beschrijft klinkt als creamy (haha ja ja, al het soort slijm wat je kan hebben heeft een naam :p )
    In principe geen vruchtbaar slijm, maar het kan altijd!

Vruchtbaar slijm is doorzichtig.
    Kan heel nat zijn, waterig.
    Maar kan ook heel slijmerig zijn, eiwit achtig.

Hou het dus even in de gaten! :)

Deel Deze Pagina