wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ik heb een prijs gewonnen bij de GROOTSTE bingo ooit..

een hotel overnachting...
    maar let op!
    heb de kleine letters gelezen

u betaald slechts het ontbijt en diner in het hotel van uw keuze

wat een KUT prijzen geeft die sponsorloterij weg zeg..eerst die halve taart en nu dit..
    alsof een ontbijt en diner in 1 van die hotels niet duur kost ;) zo kan ik ook prijzen weg geven hahaha

Kim oké... Uh zeg dat de postbode voor je deur staat en je staat te begluren met zyn verrekyker en dat je het niet vertrouwd.. hahahaha komt ie dan naar huis? :p

en laat die staatsloten nou maar zitten schatjes.. want ik heb die al.. eindcijfer 7 is het

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Nee, geen ervaring mee, maar ik hoor hier idd wel vaker,dat ze vertellen eerst nega te hebben getest en toch zwanger bleken.[/quote]

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ik heb die sponserbingo weggedaan...Heb dr een keer 3 tompouchen gewonnen..
    maarik blijf wel lid van de postcodeloterij... collega's van me hadden paar maanden terug die straat prijs met 1250.00 per lot..Nou ik word gek als winston me straat ik komt en ik heb geen lot...

Hahahah ja ik moet maar is wat smoesjes gaan verzinnen....hij weet dat dit de vruchtbaarste week is...zegt die vanmorgen "we zouden toch stoppen met de pil en gewoon zien waneer de 2e komt" Ik dacht NEEE IK WIL T NU! Hahhahaha.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Blijven rare dingen die zwtesten :) :(

@brenda; haha en als je nu geen ontbijt en diner neemt? of mag dat niet? :)

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
  6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hahah, leuke prijs weer, echt iets voor jou *lol*

ja, maar met de jackpot gaat het om de hele serie met de 2 letters he,niet alelen die 7 van jou, die is 1,75euro waard ;)

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Welkom!
    en gewoon blijven kletsen hier... ze komen ook niet van my af dus ja :p

Tummetje.. haha geen idee, denk dat het wel verplicht is maaltijden te nemen..zo slim zyn ze ook nog wel

Kim.. haha mannen! Pfff.. kan echt beter kippen houden soms hoor...
    ik heb de sponsor, postcode 2 loten (noooooit een prijs gehad in al die jaren), bankgiro 1 lot.. ook nooit prijs gehad.. me tante heb al 3! x een reis cheque van 1000 euro gewonnen...
    Some guys have all the luck
    en ik.. ik win een halve taart en een bullshit hotel overnachting hahahaha
    maar goed wie het kleine niet eert...............
    ;)

nee weet ik MINI maar DE 25 miljoen valt op MYN lot, met MYN geluks getal 7 ;) zo bedoelde ik em haha

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, dat weet ik ook eigenlijk wel, dat je het zo bedoeld, maar geloof mij...Het winnende lot zit in die gesloten envelop, tegen badkarma, op ons gangkastje :p

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @minipi:wow, je meiske is alweer bijna 1 jaar! :D

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha BMD, 2e keer in 1 week. Jou gelukt raakt denk ik wel op hoor denk ik zo.
    Dus die 25 miljoen gaat echt naar ons. Eindcijfer 9. Simpel!

Maar inderdaad wat een lullige prijs, maar goed, wel gebruik van maken hoor. Ik win nooit wat, de 10e zal mijn eerste grote prijs zijn.

Wat zouden jullie doen met 25 miljoen. (mijn man wil dan n**ken voor het leven, want financieel zou het dan helemaal geen belemmering meer vormen) (sorry, vind klussen echt een stom woord) We zouden lekker ff in dit huissie blijven wonen, eens een keer flink op vakantie gaan (dat is niet meer gebeurd sins 1999) en, en, en, en,..............

11. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Zo, weer even naar mijn oude banner terug, nu ik voorlopig niet hoef te kijken hoeveel dagen ik overtijd ben.

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    (((((((((((((((((((((((((((((Knuffel))))))))))))))))))))))))))))

En het is een mooie banner hoor

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Vind klussen ook een erg raar woord, maar N**ken ook hahaha
    Hm, dat steken we in een nieuwe koopwoning, ook 1 voor mijn ouders en zwager, ga ik ook nooit meer aan de pil, stoppen we in ons bedrijfje, haal ik ook eens mijn rijbewijs, flink shoppen natuurlijk, ga ook voor mijn vriendin kijken wat ze leuk vind, reizen...etc ahah

14. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    mienime je banner is mooi hor... Snel naar een 'andere' hihi...

Zo don weer ff uit bed gehaald heeft ff muize slaapje gedaan..staat nu in de box met een koek in ze handen en de hond met ze kop door de box spijlen heen..vet skattig...:D

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    thanks, ik miste hem, maar toen ik overtijd was, begonie weer opnieuw met tellen,w as even niet de bedoeling toen.wel jamemr dat ik nu mijn knorretje niet zie....hm, wacht...ga even die data omwisselen....

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    thanks, en die andere banner komt ooit wel :)

ow, wat lieffffff...Hier slaapt een klein monstertje nog :D

17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    wat ik zou doen met 25 miljoen?

een huis kopen in suriname... das nr 1 en jullie elke avond mee uit eten nemen wat ik beloofd had, en de rest zou ik denk ik helemaal doordraaien met zoveel geld... ;)

mooie banner Mini..
    maarre N**ken? liefde bedrijven dan? :p

Blablabla DAAN hahaha... ik had het je gegunt maar helaas ;)

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha 25 miljoen is best wel veel geld, ik zal een huisje kopen :D en een maand naar hawai toe gaan en flink shoppen in milaan :D hahah, en tuurlijk een deel aan me ouders geven. Denk nie dat ik alles zelf hou :D me ma en pa kunnen makkelijk ieder een miljpoen of 2 krijgen :D ( ouders gescheiden ook dat nog hahahah)..
    Maar werk ja dat zal ik wel blijven doen maar dan minder denk ik. Lijk me totaal niks niet werken, het is toch ff uit huis en houd je van de straat :p.

Hier ga ik weer verder met inpakken, mischien lees ik zo nog ff mee, want jullie typen veel hoor hahaha, :D

Liefs Bloem

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ze zijn samen echt super lief...Lola (de hond) Die weet wel waar ze moeten wezen..Koek heeft ze nu gekregen van Don...en weg is ze hahaha..

20. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Leuk is dat he kim, toen desman 6mnd was had ik myn hond en me 3 katten ook nog die zaten een hele dag by de maxi cosi....
    tot des allergisch bleek te zyn..en ik al die maanden maar dure creme's gekocht omdat ze dachten dat zn allergie van zwitsal kwam... zucht haha

Deel Deze Pagina