Tja ok. dan hou ik het op 'de liefde bedrijven' Etentje is prima. Heerlijk. Waar houden jullie van? Kan ik alvast reserveren Ik zou denk ik ook niet stoppen met werken, maar zou wel ander werk zoeken, dat is zeker. Of toch eindelijk een eigen cd uitbrengen. (grote droom).
Ja 1 vd katten, Diva, die komt ook alleen onder de kinderstoel spieken, als ze daar zit, maar verder blijft ze liever 10km uit der buurt hahaha
achut!ons meisje reageerd wel erg op zwitsal, maar toen we dat nog niet wisten en gingen gissen, zei mijn vriend(gekkigheid he): "nou, dan moet zij maar de deur uit, want de katen waren er als eerste!" whahaha Hij is gek, hoor haha.Ben wel blij dat het de katten niet zijn, wat sneu zeg voor Desman.
Don is helemaal gek van honden... Ook in t park enzo word hij helemaal wild als hij ze ziet lopen,Erg leuk... Ow brenda dat is vervelend dat des allergisch was... Don tot nu toe nog niet...laten we dat zo maar houden Ja mienime het is ook nog afwachten hoe Lola strax doet als don hem niet meer met rust laat nu kan hij nog in de box en kan lola nog vluchten.. Zal niet lang meer duren want hij gaat klimmen..stapeld al ze speelgoed op en gaat klimmen..MONSTER.hahah
en dat vind ik dan soms ook weer net te zoetsappig klinken, maar zeg dat ook wel eens, of sexen, wel liefjes, maar toch to the point haha, of heel degelijk, "gemeenschap" *lol*
Niets gekkigheid hoor, ik hgad het precies hetzelfde, hond had ik al 5 jr vanaf kleins af aan, en de 3 katten waren ook al byna 6.. ook van kitten af aan., maar asiel wilde desman niet hebben en het was winter natuurlijk dus vond het ook zielig desman aan een boom in het bos vast te binden.. Tja je moet keuzes maken in je leven hahahahahahahaha zo erg
you go girl, helemaal mee eens haha vooral dat laatste blegh!alleen een lekkerbekje of kibbeling en heeeel soms makreel gaat er wel in zo nu en dan. hm, grieks, of een keer naar de japanner, duur, maarja naar de prijs hoeven we niet te kijken, toch?
Haha, hoe oud issie nu? Ons meisje, kruipt nu enzo en grijpt natuurlijk erg graag naar die staart enzo hihi, je moet die koppen van die 2 beesten zien whahaa, echt van whaaaaaaaa, wegwezen!en lopen ze weg, zij er achter aan, zie je ze echt denken, DAMN welke kant moet ik op hahaha @Brenda: ow echt erg, hoor, moet er ook echt niet aan denken om die beestjes weg te doen!
Best leuk toch, hoe dan ook, met of zonder 25 miljoen, eens wat af te spreken? Etentje organiseren? Lijkt me leuk.
@mienimeon is bijna 1..nog 3 weken!... ja hij pakt lola ook vast ..maar ze zijn echt lief voor elkaar.. Ik heb lola gekocht toen ze paar weken was....en 2maanden er na was Donny er... Dus ze zijn samen op gegroeit.. Gaat tot nu toe heel erg goed..Dus hoop dat het ook zo blijft gaan..Ook met het toekomstige brusje.
Oh ik moet er ook niet aan denken om onze Bink weg te doen. Ik hoop dat mijn moeder dan zo lief is om haar op te nemen. Getver moet er niet aan denken.
zo heb wat afgejankt hoor! maar gelukkig kon de hond terug naar de fokker (helemaal in maasbree) dus me vader is hem weg gaan brengen, ik wilde niet mee.. ik krijg nu nog emails van die vrouw, want ze hebben hem gewoon zelf gehouden... en hy zit nu by tig andere golden retrievers, en ja soms is het nog steeds moeilijk om te zien als ik foto's krijg, kreeg er laatst nog 1tje toen had ie nog steeds een elmo knuffeltje wat ik gekocht had, dat was wel ff leuk om te zien! maar ik zie dat hy het nu zoveel beter heeft (soms moeilijk toe te geven) want die mensen hebben een lap grond! en ja onze tuin is daar niets bij vergeleken ik heb hem toen gehaald bij een golden retiever fokker.. moest en zou een goede hebben..dus was blij dat zy hem terug wilde, had hem nooit in het asiel gedaan.. en me katten zyn naar de buurvrouw van me tante gegaan alle 3 samen, heb ze niet meer gezien maar hoor soms wel hoe het met ze gaat..dus weet ieder geval dat ze goed terecht zyn gekomen allemaal Hoop dat desman er over heen groeit.. want wil graag een hond...
Hoop ook voor jou dat Desman er over heen groeit, want een vis is toch niet echt een vervanging he, als huisdier. Bah, krijg er nare kriebels van
meiden mag ik jullie wat vragen, wij gaan zaterdag over verhuizen. Wat en hoe moet ik mijn koelkast doen> waneer moet ik die ontdooien enzo? het is een vrij neiuwe een jaar uit. Liefs Bloem
hahaha daan nee we hebben ook een knijn en een KRAAi toch maar goed desman kreeg plekken over zyn hele lijf zo groot als een tennisbal..en ja toen hebben we echt aan de alarm bel getrokken en kregen uiteindelijk toch een bloed onderzoek... maar ja ik vind hoe erg ik ze ook gemist heb en nog steeds wel doe het toch ook wel zn voordelen weer heeft.. maar ja dat is altijd makkelijk als je ze niet meer hebt om te zeggen