Ola... hier een misselijke mamakitty.... Kinderverjaardag was leuk! Ben een beetje verdrietig hoor...Limmeke mk.... BAH BAH BAH Waarom moeten er zoveel mk's gebeuren...word er moedeloos van!
Nog gefeliciteerd mamakitty! Ja die misselijkheid dat is erg vervelend maar voor een goed doel laten we t daar maar op houden
niet als ik het zo erg krijg als bij dochterlief.....geloof me, dan kun je niet meer genieten van je zwangerschap en nee dat is ook niet leuk...ook niet voor een goed doel.
owjeej..nou laten we hopen dat het snel ophoud of minder word.. Maar ja ik kan dat natuurlijk makkelijk zeggen,want bij mijn zs was ik helemaal niet misselijk... Nou succes meid!
Haha ik 4 maand lang, dag in dag uit en dan de hele dag incl. overgeven..... Morgenochtend naar huisarts/vk vraag meteen zetpilletjes ertegen...
Oh Limmeke, wat erg Heel veel sterkte de komende tijd. Ik ben weer terug van de tandarts. In september terug komen om 2 verstandskiezen te laten trekken. Kon niet eerder. Tandarts gaat errst met vakantie en daarna ga ik trouwen, dus maar na de huwelijksreis. heb nu ook geen klachten, maar zag er niet meer zo mooi uit zei hij. Verder alles rustig hier. Ook hier wordt gewacht op de grote geldprijs en ik sluit me graag aan bij een etentje. Moet wel wat verder reizen dan, maar ach alles voor de lol. En ongi is weer verdwenen dus we kunnen weer lekker aan de klus. MamaKitty, ik hoop dat je snel de zetpilletjes krijgt. lijkt me echt een drama elke dag misselijk en overgeven. Een collgaatje had het zelfs 9 maanden lang en kreeg echt uitdrogingsverschijnselen. En dan zeggen ze nog dat je moet genieten van de zwangeschap :x
hey marloes voel jeje al wat beter? Want je moet wel ff aan de gang vanavond he. Net als Daphne en ik ...
Heb wel eens gehoord dat ze de hele zwangerschap strontmisselijk waren, vraag me af waarom de gyn of Vk van hen dan niets hebben gedaan b.v. in de vorm van die zetpillen...
zal rustig zyn vanavond... Iedereen aan de sex Ik heb echt geen zin dus vanavond is het handwerk voor me vriend als ie zo nodig wilt
Hahaha Kimmiej Ik weet niet of we nog aan de gang gaan vanavond.. We zijn gisteren ook al aan de gang geweest... En ik vind het lastig om zoveel te klussen, omdat we voorheen door omstandigheden bar weinig klusten.. Zeker omdat ik nog niet weet hoelang mijn cyclus duurt, wat dus inhoudt veel klussen gedurende langere tijd.. haha En da's niet altijd even fijn met een 40 urige werkweek, veel reistijd, twee honden (en 2 katten) en een wekker die dagelijks om kwart over vijf af gaat... Maar ja, je moet er wat voor over hebben he! Had me vanochtend ook verslapen.. Acht uur werd ik wakker... OEPS! Dan denk ik, tja, stel dat mijn cyclus 28 dagen is, dan moet er vandaag echt nog geklust worden.. Maar wat als ie nou langer duurt.. Hm, ben bang dat we dan mis gaan schieten.. Ivm kwaliteit van het zaad etc... Lastig lastig... Vinden jullie de maanden sinds jullie bezig zijn met zwanger worden ook langer duren? Of ben ik gewoon te ongeduldig.. Hm, denk dat t dat is... Misschien een stomme vraag, maar maakt t standje iets uit tijdens t klussen? Is missionaris t beste, of maakt dat helemaal niet uit?
ja dapnhe ik weet t ook niet hor of die banners kloppen en waneer dr een ei is enzo... Weet ook niet of mijn cyclus 28 dagen is..ben daar maar van uit gegaan.. Ik ben dr nog wel ff hor brenda,klus strax wel ff voordat ik ga slapen.hele avonden bezig zijn ,die tijd heb ik wel gehad.haha
Hahaha ja voel me iets beter! Het dutje van vanmiddag heeft me goed gedaan! Hoop maar dat me cyclus geen 34 dagen is dan hebben de andere dagen goed werk gedaan Als we straks zin hebben gaan we zekers lekker sexen Whahaha Dus jullie slaan ook jullie slag vannavond! sucses !
Ik leg tegenwoordig al briefjes klaar als ik ga slapen en hij nog niet: "Lief, maak je me ff wakker voor onze lovebaby?" Fijn als k dadelijk weet hoe mijn cyclus verloopt.. Dan kan t de rest van de tijd wat rustiger aan (wel regelmatig natuurlijk maar niet zo stipt..)