Daphne heeft het goed bekeken! Vraagt eerst welk standje het beste is en na de antwoorden is ze foetsie hahaha
*zoekt de man van marloes* JOEEEEHOEEEE Waar ben je!? *Kijkt onder de bank* *kijkt in de kast* Nix te vinden... aaah ik zie hem al hij zit in een hoekje te schuilen.... *Geeft de man van marloes schop onder ze 'lekkere'' kont.AAN T WERK LUIE DONDER Ow vermaak me heerlijk hahah
hhahhaah! Wordt je vriend afgemarteld door jou marloes? Die van mij was gister ook blij dat hij even een avondje rust had! Hopen dat hij vanavond meer energie heeft , maar denk dat dat wel met rubbertje wordt. Twee dagen geleden zei hij dat dat de laatste keer was dat het zonder gebeurde....
hahha ja idd DAPHNE IS ZOEK! LEKKER AAN HET SEXEN! Gelijk allemaal andere standjes uitproberen. Eerst ons vragen en vervolgens snel aan het werk voor ze het vergeet
@pixie, Gelukkig, toch een fijen dag gehad en opgelucht ademhalen na de sms en telefoon! ik ben er weg van hier...muis is weer bijna leeg hahaha byeeee
die lag gewoon op bed met dr vriend... zegt ze ineens How wacht ff..ff vragen aan de meiden wat het beste is voor een beeb.. rent de trap af naar de pc ff vragen en spring zo weer op bed ZO je moet boven op dat werkt t beste...Haahhahaha wat een fantasie
* Help de man van Kimmiejjj* Joehoeeeee ! Stap 1 : Zet de tv uit Stap 2 : doe de gordijnen dicht stap 3 : steek wat kaarsjes aan Stap 3 : Trek iets spannends aan stap 3: Drink een energie drank Stap 4 : rampetampen maar!
hahhaha ik kom echt helemaal niet meer bij vanavond! Wat een geweldig onderwerp hiero! Ik zie het al helemaal voor me: lieverd ff wachten hoor, ff de meiden vragen wat we moeten doen Terug komen, man met zichzelf aan het spelen omdat het voor hem te lang duurt en vervolgens jumpt ze weer bovenop, rolt naar de andere kant van het bed en ja hoor, vriendlief jumpt op haar! hahhaha geweldig!
of je gaat gewoon naar www.pabo.nl en je besteld gewoon spaanse vlieg en gooit heel het flesje leeg in zn drinken kim... dan maar valsspelen...
die van mij heeft 2 dagen rust gehad... met een kleine uitzondering van vanmorge 2 minuten... Dus het word tijd... De vruchtbare dagen zijn niet benut..dus dat word nix... HUFTER hahaha Nou ik wacht het af of ik hem nog zo ver krijg strax als we in bed liggen... Ik vermaak me hier beter dan in bed hahahaha..dus blijf nog ff hier