wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies23

Lies23 Lid

May 18, 2008
    77
    0
    0
    België
    @spannendetijden: dat klinkt ook volgens mij als de dagen rond je eisprong, misschien is het nu wat heviger omdat je geen pil meer pakt?

@Alexia: ik hoop dat een trouwfeest wordt om niet te vergeten, alvast gefeliciteerd, ik wens je als cadeau een positieve test toe!

Hier nog steeds geen :evil: te bespeuren... Alleen deze voormiddag een lichtroze hoopje dik slijm in m'n broekje...(sorry voor de details) en voor de rest van de dag niets meer.. Iemand een idee wat dit zou kunnen geweest zijn?
    Voorlopig nog altijd geen test gedaan, ben er bewust ook nog geen gaan kopen! Misschien toch stiekem morgen eentje halen ;)

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @alexia R: thanks girl nou ben benieuwd! heb er weinig verstand van! slecht eigenlijk als vrouwzeinde hahahhhahaha nou we wachten t af heb gisteravond nog "gesport" en vrij en za hahahah
    @sabrina welkom meisie!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Dan kan het ook nog wat mannenpap geweest zijn zoals iemand het zo mooi omschreef laatst op het forum :)

@Lies: lees wel eens dat dat betekend dat de ongi eraan komt.
    Hoop voor je dat het niet zo is!

4. Lies23

Lies23 Lid

May 18, 2008
    77
    0
    0
    België
    @Dreamer: heb het ook al hier en daar gelezen, maar soms lees je ook dat het door de innesteling kan zijn..?
    Das dus ook de reden waarom ik niet durf testen, liever morgen ongi dan een negatieve test.. Klint mss wel raar, maar voorlopig wachten we geduldig af.. ;)

5. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @dreamer thanks! ik hou t in de gaten schrok me dood hahahahhaha
    en weet dat je na je eisprong nog weinig kans maakt maar weet niet of je mn bericht hebt gezien heb de dagen ervoor wel gemeenschap gehad (3x all the way en aantal keren voor t zingen de kerk uit maar ook daar zitten zaadjes)
    pfffffff wachten is echt ellende ik moet nog 12 dagen (als mn cyclus regelmatig is)
    groetjes x

6. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @lies23 bedankt voor je reactie! geeft me weer beetje zekerheid hahahha
    en hoop voor je dat je positief test girl
    en ik weet ook niet wat het kan zijn ik had t pas terug ook nog maar heb er niet bij stil gestaan denk niet dat het bij mij wat was hoor ik had de pil doorgeslikt en t kwam tijdens de eerste week van de vervolg strip zeg maar maar was na die week voorgoed gestopt (had maar 1wk doorgeslikt) en werd 4dgen later ongi maar heb ook idd gelezen dat het innesteling kan zijn maar ik kan je niet duidelijk antwoord geven omdat ik t echt niet weet wacht t af al zou ik wel gestest hebben hoor hahahha vind t wachten nu al vreselijk haha groetjes

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Als je al 3 dagen overtijd bent lijkt het me geen innesteling. En een slijmpropje bij de innesteling? Ken hem wel van bij de eisprong, maar innesteling heb ik nog niet gelezen. Wel bloed bij innesteling, maar geen slijmpropje.
    Heb je het gevoel dat je ongi moet worden?

@Spannendetijden: mijn ei was op dag 17, dus als dat bij jou ook zo was heb je goed geklust ;) En met mannenpap bedoelde ik dus het overige sperma van je vriend, dat wil er de volgende dag nog wel eens uitkomen ;)

Mijn ongi lijkt trouwens nu al over :(
    Na nog geen 2 dagen!
    En had het in principe met 1 maandverbandje afgekunt die dagen :(
    Zou wel een erg korte ongi zijn lijkt me, misschien ontpillen?
    Iemand ervaring hiermee?

8. Lies23

Lies23 Lid

May 18, 2008
    77
    0
    0
    België
    Nee, ik heb helemaal niet het gevoel dat ik ongi moet worden..

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ik gebruik ook een maansteen! Ben benieuwd of tie zijn werk doet ;)

Mijn menstruatie is weg, dus het klussen kan beginnen :)

10. ik heb toch zo'n raar gevoel in mijn buik net of ik ongie moet worden heel irritant. Denk dat het ontpillen is ofzo

Ik ben ook benieuwd of de maansteen zijn werk zal doen

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Mogge ladies.
    Mijn kaartje:
    FF denkt dat ik dag 12 ei heb gehad, maar is dus dag later, dus morgen komt de goede kruis.

@AlexiaR: En ik had een supermooie jurk ;)

@Ska26: Welkom! ik heb de ovutesten van sensitest (google!) lekker goedkoop en erg goed! Heb mijn ei er duidelijk mee gevonden.

@Spannendetijden: haha ja idd, we lopen alle 3 gelijk! Spannend he! Eisprong achter de rug en nu op de wachtbank. Wanneer gaan jullie testen? Als je overtijd bent of ervoor al?
    Trouwens, die natte plek KAN ook nog sperma zijn hihi...weet niet wanneer je voor het laatst geklust hebt, maar wij gisteravond nog en vanmorgen toen ik uit bed stapte kreeg ik een mini waterval whoehahaha

@Sabrina24: Welkom en heel veel suc6!

@Lies: als ik jou was zou ik maar testen...ik heb goede hoop!

Whoehahahaha ja 2x feest ;)

12. Goeienmorgen allemaal....

@mamakitty: dat ziet er dus goed uit! Al snap ik nog niet alles van die kaart hoor!
    Wel weer een mooi onbderwerp op de vroege morgen... Jij met je miniwaterval whahahah :)

@alexia : Spannend joh binnekort trouwen... Nog maar effe!
    Hoef niet te zeggen dat ik hoop dat jullie een mooie dag krijgen want dat wordt het zowiezo! ;) Plaats je een foto voor ons dan ? :)
    Ben wel benieuwd hoor!
    pppff wij zijn in september alweer 2 jaar getrouwd! :rolleyes: Gaat snel allemaal...

Hier gaat verders alles goed!
    Beetje spanningen en sinds vanmorgen goed beroerd!
    Maar verders mag ik niet klagen!

Fijne dag allemaal...

13. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Hallo,

Wat een nieuwe meiden allemaal. Welkom en veels succes in de eerste ronde.

hier is de eerste ronde helaas voorbij. Ben vannacht ongesteld geworden.
    Wel 2 dagen te vroeg dit keer, na 24 dagen.
    Echt wel een beetje balen.

Maar nu hopen dat de tweede ronde meer geluk brengt.

liefs

14. Ohh balen joh!
    Nou hopelijk meer geluk in de 2de ronde!
    Sucses

Liefs

15. mamajojo7

mamajojo7 Lid

Jun 2, 2008
    28
    0
    0
    hallo allemaal!

Ben een tijdje niet geweest en zag dat ik een hoop gemist heb...
    Heb namelijk een ongelukje gehad...ik heb mijn hand 1e en 2e graads verbrand door kokend water...mijn hoofd stond dus even naar iets anders...
    Erg vervelend want ik wilde het liefst geen pijnstillers nemen omdat ik natuurlijk niet weet of ik zwanger ben...
    vorige week toch maar een testje gewaagd maar was negatief heb toen een paar pijnstillers genomen omdat het echt niet te houden was maar het ging toch tegen mijn gevoel in dus nu doe ik het zonder pijnstillers want de kans bestaat toch dat ik zwanger ben ook met een negatieve test.

morgen is mijn NOD en tot nog toe geen tekens van de gevreesde ongi....

Heel stom maar aan de ene kant zou ik nou gewoon t liefst ongi worden vanwege die pijnstillers enzo en dan gewoon weer veilig aan de tweede ronde beginnen.... Maar aan de andere kant wil ik natuurlijk zwanger zijn....

Ik voel me niet zwanger maar ook nog geen gevoel van ongi...
    Heb vooral veel pijn aan me hand....

zo een heel verhaal maar lucht wel even op...

Heel veel succes allemaal!

xxx

16. mb01

mb01 Actief lid

May 14, 2008
    321
    0
    0
    Hallo,

Begin maart ben ik gestopt met de pil, in mei werd ik gelukkig weer ongesteld en ben meteen gaan rekenen wanneer ik dan ongeveer vruchtbaar ben (ruim gerekend, dus een paar dagen aan de slag gegaan met mijn vriend...). Ik zou deze week weer ongesteld moeten worden, tot nu toe nog nog geen druppel bloed gesignaleerd.
    Ik weet dat het wel erg toevallig zou zijn als het meteen de 1e keer raak is, maar stiekum zou ik het wel erg leuk vinden. Ik ben namelijk niet zo'n geduldig type....
    Daarnaast zijn er mensen in mijn omgeving zwanger en wat zou het leuk zijn om dit samen mee te maken.
    Het is gek want ik was er nooit zo mee bezig, maar nu we hebben besloten dat de tijd rijp is voor een kindje, kan ik bijna niet wachten tot het zo ver is.
    Ik merk de laatste dagen dat ik wat warrig ben en dat mijn gedachte wat sneller afdwalen, kan het zo zijn dat dit een teken aan de wand is?

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    He mup!
    Whahahahaha ja mooi he...watervallllllleeeeeeeeeeeen! :)
    Wat begrijp je niet van het kaartje?

gelukkig gaat het goed!
    Beroerd, das wel minder, MAAR je weet wel dat je zwanger bet he, tis voor een goed doel ;)

Trouwens vanaf morgen wel een zwangerschapsbanner plaatsen he ;)

Maak je niet druk om die paar pijnstillers joh. Ik heb in mijn zwangerschap vanalles gekregen, zelfs geopereerd tijdens, dus.....als je al zwanger bent, heeft je vrucht er niets van meegekregen hoor, don't worry.

Maarruh...ik duim voor je!

Hallo,
    nee dit zegt niets...ik ben ook vaak warrig etc, maar niet zwanger ;) Tenminste, nog niet....
    Maar omdat het zo lang duurde voor je de 1e keer ongesteld werd, kan dat nu niet weer zo zijn?

18. @mamakitty : Waar die rode stippellijnen mekaar kruisen is de dag dat jij je eisprong heb gehad dan ?
    En ja die watervallen zijn hier ook bekend hoor hihi :)
    Ik ga altijd naderhand naar de wc dan hebben ik de volgende dag een iets kleinere waterval ;)

En ja de banner komt er zodra ik weet of alles goed is en hoe ver ik ongeveer ben ;)

@MB01 : Hallo welkom hier! Het kan een teken zijn maar dat hoeft ook helemaal niet... Meestal is het zo tenminste bij mij dat als je erachter komt dat je zwanger bent pas gaat terug kijken en er dan idd achter komt dat je al last had van bepaalde kwaaltjes....

@mamajojo7: Dat is niet zo mooi! beterschap er nog mee!
    Wat de medicijnen/pijnstillers betreft zal het niet zo veel kwaad kunnen hoor! liever niet dan wel natuurlijk maar in sommige gevallen moet je wel!

@vliegje: veel klus plezier :p

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Leuk dat er een aantal dames gelijk oplopen :D
    Hoop dat jullie allemaal tegelijk positief testen! :D

Ik verlies nu voor de 3e dag bloed, maar echt maar zo weinig :( Zou het met 1 maandverbandje afgekund hebben in principe :(
    Had mn eerste echte ongi toch heel anders verwacht.

@MammaKitty: jij hebt eerder ook al getempt he, is het normaal dat je tijdens je ongi ineens omhoog schiet naar bijna je hoogste temp ooit?
    Ik zat vanmorgen ineens op de 36,7 en mn hoogste temp van mn eerste ronde was 36,9.
    Snap er echt niks van dus :(

20. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @dreamer83: ik weet niet wanneer mn eisprong was als ik uitga van 28dagen syclus dan had ik mn eisprong zondag. maar ik zou zo ook nog wel eens 29dagen kunnen hebben ik weet t niet! ik moet t echt afwachten hoe vervelend dat ook is
    en mannenpap was het niet hoor! daar zat teveel tijd en activiteit tussen was al 16/17uur verder hahahah lekker om te vertellen :oops: :(
    ik had wel beetje vaag gevoel in mn buik gister maar weet niet of dat ermee te maken had hoor! kon ook spanning zijn.
    en ik kan jou helaas niet helpen met je vraag ik heb t nooit meegemaakt. hoop dat je snel opheldering krijgt! ;)

@yvo08: balen voor je joh dat het de eerste keer niet lukt maar geloof me je bnt 1 van de vele maar evengoed balen hoor! heeel veel succes in ronde 2! zal voor je duimen

@marloes22: he marloes lees dat je zwanger bent ! wat goed joh! hou je ons op de hoogte? hoeveelste ronden was je? en was je lang overtijd voor je teste?

en algemeen..... :(: hoelang na je positieve eisprong/bevruchting kan je last van kwaaltjes krijgen? en wat voor? :(:

groetjes x

Share This Page