heey we moeten de oudjes ook houden voor de ervaringuitwisseling he Daar kunnen wij misschien nog een boel van leren, of niet hahah. We zijn zo oud als we ons zelf voelen zeg ik maar zo! En mijn vriend voelt zich graag een opa als het hem uitkomt
[-X word graag aangesproken met U & mevrouw dus als je dr ff rekening mee wilt houden in het vervolg... dank JE
mevrouw brenda..het is nu bijna 10 uur..dus u bedtijd..hier heb ik uw medicijnen... ik ga u nu even helpen met uitkleden en dan mag u nog even gebruik maken van het toilet..dan even een pampertje aan en lekker slapen...
even over de lijst dan. victortje en marloes horen dan ook in babyblauw en had vlinderfladder ook een mk?
Ladies, ik kan t niet meer bij lezen! Jullie gaan veelste vlug en hebben vreemde fantasieen hoor... hahhaa... Ik was heel braaf... We waren de slangen aan t verzorgen.. Iek slangen ja.. Zijn van hem, grote hobby en die hebben al baby's.. Zij wel ja! grr... Maar zometeen lok ik hem mee naar bed Dus er mot gewoon nog geklust worden vandaag.. Weer of geen weer Ik ben gewoon veel te veel bezig met het k(l)ussen.. haha
eey daar is dapnhe weer... We dachten al die heeft hier raad gevraagd en is het gelijk gaan uitvoeren hahaah...
ben ondertussen al een half uur klaar met plassen en dat rot belletje werkt niet of jij hoort het gewoon niet