ja prima dank je.. raar hoe dingen in een keer weer kunnen omdraaien .. maar de adrenaline die door mijn lichaam goot gisteren..joh.. echt niet normaal... ik hou van mijn werk maar het verhaal heeft mij echt laten schrikken. had ik nooit kunnen verwachten. Baas zei ook dat je op vele dingen kan voorbereiden in ons werk, maar ja deze is wel iets die je niet echt binnenschiet als iets dat zou kunnen gebeuren.
ja idd, maar o zo lekker . Heb een paar dagen terug wel last van steken gehad in mijn buik en last van mijn onderrug. Als ik uit moet gaan van een 28dagen cyclus kan het wel eens te maken gehad hebben met een eisprong... dus wie weet. Ff iets anders, ik net lief doen tegen vriend, kusjes geven... maar hij heeft geen zin in kusjes! Zo is hij de laatste paar dagen wel vaker :S heel vervelend dat!
misschien wel toch eisprong. vervelend voor je meid. misschien let hij er zelf veel op nu.. en dat hij denkt dat alles wat je lief doe is een maniertje? weet het niet. weet niet hoe mannen denken maar zou best kunnen
nee precies, hierop kun je niet voorbereid zijn. Vind het wel knap van je hoor hoe je het opgelost hebt! Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
ja dat zou kunnen, hij weet dat ik graag een beebje wil maar ja, ik respecteer hem ook en dat weet hij ook wel. Als hij het met rubbers wil doen, dan doen we dat gewoon! Tuurlijk zou ik dat jammer vinden, maar liever een tevreden ventje dan allebij niet tevreden . Mijn tijd komt dan nog wel. En als ik de pendelaar moet geloven wordt het toch niet eerder dan september 2008
dank je ben ook best trots op mezelf, ondanks mijn na de hand twijfel.. maar vanochtend had ik toch een gevoel van het kon niet anders dan dat. ja .. wens dat ik wel details kon vertellen, maar je snap wel dat het vertrouwelijk is he
jazeker snap ik dat! Ik heb zelf ook te maken met vertrouwelijke info op het werk waar ik niet over mag praten. Hoeft ook niet hoor. Als je je verhaal kwijt wilt kan dat ook zonder persoonlijk te worden.
dat is maar 1 maandje langer! Moet te doen zijn toch Dat zal leuk zijn, jij een meisje, ik een jongen.... Kunnen we straks over de verschillen praten
wat voor werk doe jij lexy? ik ben toch altijd bang dat door het zonder info te vertellen dat ik het toch ergens verklap... moet toch altijd kritisch terug lezen m te checken dat ik niet iets hebt gezegd dat kan duiden naar de ECHT situatie en persoon
naa.. had het nog over mijn werk .. en over het pendelen en lexy vertelde over haar vriend die raar doet
ok heb ff bijgelezen! Lexy meis maak je niet druk jullie mooie beebje komt echt wel! en anders maak je de condooms gewoon stuk hahahaha
hehe.. EINDELIJK weet ik waar ik hem van 'ken'... hij kwam me zoooo bekend voor.. maar wist niet meer waarvan!