wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wtf, zie nu pas dat jij ook pas bent aangemelld sinds de 24e. 2 dagen voor mij. Dacht dat jij hier wel een ouwe rot was.
    Oh ik moet zoooooooooooooooo mijn berichtenaantal opkrikken.

8)

2. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    film staat aan... heb vanmiddag tot dik 2 uur op me bed gelegen in een diepe coma..dus ben nog niet echt moet toch elke x plassen ;)

moest ff een bevalling zien van dr op youtube.. nou werd dr misselijk van hahaha

hahaha ja erg hé had het er nog met mini over... asociaal veel gepost wij samen.....
    maar ja typ maar ff door jij ;)

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    ikke ook zien

4. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=Aht0HqI7GSw

volgens mij staat dat wijf echt strak van de pynstillers..... maar heb toen nog meer bevallingen zitten kijken en ik vind het echt niets om naar te kyken.......

het begin lijkt wel een sex film trouwens hahahaha alsof ze flink met zichzelf bezig is haha

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Tiep, tiep.

Ik doe mijn best. Oh, was echt stom. Ik kom thuis, natuurlijk even beleefde babbel met manlief gemaakt. Hoe was je dag etc, maar ik wilde zo snel mogelijk ff hier kijken. Zegt hij:
    ik ga op bed, moet ik wakker blijven, of duurt het nog wel even. Dus ik zeg: nee, dat duurt nog wel even.........hahahaha

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat wilde ik net zeggen. Tis net of ze aan het masturberen is.

Die moet wel onder de drugs zitten, anders ben je heus niet zo blij.

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    tis wel een mooie bevalling op zich maar beetje vreemd idd..

Ik lachte dus echt niet ;)

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zou wel heel rustig willen bevallen, zonder al te veel geschreeuw etc. Maar dit is wel erg absurd.

9. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Typ s door dan muts ;)

Ja.. ik durf niet meer te bevallen..hahaha.. terwijl me bevalling heel snel en goed ging.... dus heb toch een probleem ;)

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zit nog ff verder te kijken. Ik zou op zijn minst ook wat aantrekken. Die vrouwen daar zijn helemaal naakt.

Wel mooie borsten trouwens. Daar kunnen mijn theezakjes echt niet tegenop.

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoe lang duurde je bevalling dan in totaal?

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hahaha ik zou myn bevalling never nooit op youtube zetten...

wilde er niet eens foto's van laat staan dat heel de wereld me zo ken zien ;)

13. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    in totaal alleen bevalling in het ZK minder dan 3 uur.. heb het record gezet die dag zeiden ze..
    Was om half 12 smorgens in ZH, 12:13uur werd desman geboren... daarna kwestie van hechten, douchen en verplicht ontbijten en toen mocht ik gaan... was rond kwart voor 3 thuis :)

En me weeen begonnen pas rond 10 uur smorgens duszzz mag niet klagen

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Misschien dat ik er wel foto's van zou willen hebben. Maar dan echt alleen prive hoor. Niks op youtube.

Hoe zou het met de klussers zijn? We moeten deze datum echt even goed onthouden. Want over een paar weken zijn de eerste meiden op roze gezet hihi.

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zow, dat is wel heel snel idd. Jeetje, dat kan je toch in je koppie ook niet bijbenen? Ben je ineens smiddags thuis met een kleine.

16. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    wilde ook foto's maar toen ik ingeknipt werd, werd ik al misselijk van het idee, dus mocht niemand een foto meer maken ervan.. Mooie horror plaatjes hadden we dan gehad ;)

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Raar toch eigenlijk dat we dan toch zo graag kinderen willen. Ach ja, het maken is ook heel leuk he. en dat heet nou eenmaal voortplanting.

Zit nog steeds filmpjes te kijken. Heb nog nooit zo een bevalling gezien. Bij de kraamkliniek of hoe die programma' ook heten zie je dat niet zo van dichtbij....

18. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    pff ik zit ook op youtube te kijken en kan nu al niet meer slapen...
    kwam ineens uit bij DEMON baby's..
    ben kots misselijk hahahahaha BAH.. :(

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jij bent misselijk omdat je zwanger bent haha, das wat anders.

Heb je sebastians birth 7 en 8 gezien? Mooi hoor. Alleen een beetje raar. Baby is er uit, althans het hoofdje met het vliesje er nog om heen en dan houdt ze even op met persen. Is echt een freaky gezicht. Want ze zit ook nog eens met haar bips naar de camera toe, net of er iets aanhangt wat er niet hoort te zitten. Wat natuurlijk ook een beetje zo is.

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    meissie, niet meer kijken dan joh als je er echt zo misselijk van wordt.

Deel Deze Pagina