wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo7

mamajojo7 Lid

2 jun 2008
    28
    0
    0
    tja...gewoon maar afwachten.

het leek me zo leuk als ik een positieve test heb ik mijn vriend dan zondag a.s. kan verrassen op vaderdag....wie weet!

xxx

2. spennendetijden : Bij mij is het heel raar gegaan...
    Weet het zelf niet eens.
    Het verhaal staat op bladzijde 11 meen ik ;)

Als het klopt wat we denken was ik de 1ste ronde zwanger.
    Bij mijn zoontje was ik ook in de 1ste ronde zwanger... Een huwelijksnacht wonder denk ik ;)

liefs

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    De rode stippellijn is idd waar FF (fertilityfriend, het programma) DENKT dat ik mijn eisprong heb gehad, maar is er niet zeker van. Morgen zal hij waarschijnlijk op 9 juni gaan staan met een gewoon rood kruis erop.
    Haha ik ga naderhand ook altijd ff "lekken" :) op de wc...mja, volgende ochtend altijd nog wat last ervan... ;)
    benieuwd naar je banner meid! Spannend!

Ennuh...SpEnnendetijden? whoehahaha je maakt ze wel vandaag :)

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo weinig bloed is heel normaal hoor, ik ben ook zowat niet ongesteld....
    Als je ongi bent, zakt je temp. Die blijft zo of stijgt HEEEEL iets langzaam tot je eisprong, dan flinke stijging en dan blijft ie zo of stijgt langzaamaan.
    Wat was je temp voor je eisprong vorige keer?

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sperma kan het wel geweest zijn hoor, heb ik ook zo vaak ;)

Hoelang erna....toen ik zwanger was van mijn dochter kreeg ik pas een aantal dagen ervoor last. En dan van; problemen met darmen. Misselijkheid en last van de boobs kreeg ik pas na de posi test en nod....

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Maar toen ik de pil slikte was ik echt heel zwaar en lang ongi, daarom vind ik het zo raar.

Voor mn ei was mn temp op zn hoogst 36,5 (maar dat waren de 3 dagen voor mn ei, daarvoor allemaal nog lager)
    Vorige ronde steeg die idd heel langzaam en op dag 3 was die toen 36,1.
    Nogal een verschil dus :(

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @dreamer83: misschien is t wel gewoon je menstruatie als je aan de pil bent word t "geregeld"
    t kan dus verschillen met "de natuurlijke wijze"
    ik was mn eerste menstruatie na t stoppen ook minder hevig ongi wel gewoon zelfde dagen ed.
    hoop je hier beetje mee te helpen. groetjes

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    oh ook heel normaal hoor...je temp verschilt ook elke dag he, kan aan het weerliggen, misschien ben je een beetje ziek, noem het maar op....

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0

Mogge ladies.

Zoals jullie kunnen zien in mijn tempkaartje heb ik op 9 juni duidelijk mijn eisprong gehad. Mooi zo. Nu afwachten.
    Alleen is mijn temp vandaag wel erg hoog.... :(:

Hoe ist met jullie allemaal?

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey mamakitty!
    spannend hoor voor je nu maar afwachten
    ik temp niet en heb ook geen ovutesten en snap daar ook nog weinig van maar ja wie weet moet ik me daar nog eens in verdiepen want ook ik moet over 10 dagen testen!
    al les ik net in een antwoord dat dat ook met extra gevoellige 6dagen voor je nod kan ,....dat zou ff vet zijn ik wil niet meer wachten haha maar ik denk dat ik het niet uit kan houden tot 22juni hoor dus ga er 20 juni al voor misschien steld t me gerust ofzo en als het neg is en ik ben 22juni niet ongi dan test is 23 nog wel een keer en als het pos is dan ga ik volgende wk vrijdag heeeeeeeeeeeeel gelukkig zijn hahaha groetjes!

11. Goeienmorgen dames!

Mamakitty oehhhhh dat wordt spannend dus.... Ben hard aan het duimen hoor :p !

Nou ik moet om half 12 al in het ziekehuis zijn voor de echo!
    Eigenlijk 14.15 uur maar ze belde gisteren op of ik ook eerder kon.
    Pff sta strak van de zenuwen :rolleyes:
    Moet ik trouwens een volle blaas hebben ?
    Denk dat ik een inwendige echo krijg....

Nou jullie horen het wel als ik terug ben!

liefs

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    goeiemorgen marloes22 heeeeeeeel erg veel succes he straks! vind het mega spannend voor je! ik zal nog tijdje moeten wachten maar we hebben geduld! haha succes meid en over je blaas? ik heb geeeeeen idee al denk ik dat het weinig uitmaakt maar durf het niet te zeggen! we horen van je x

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Als ik jou was zou ik langer wachten. SERIEUS! Ik ben ook van het vroeg testen, maar 6 dagen ervoor...kan niet slim zijn.....en zonde van je geld ook nog eens...Dus niet doen! Ik ga me ook proberen in te houden!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx!

Nee blaas leeg, want je krijgt inwendig meid! DUIM DUIM
    Uitwendig doen ze pas na 11 weken geloof ik....misschien met 10.
    Maar nu inwendig omdat ze niet weten hoe ver je bent.
    Dus leeg die blaas!

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey mamakitty:
    dan zouden we ons dus samen moeten inhouden....moeilijk he hahaha
    ergens heb ik t idee dat ik gewoon ronde 2 inmoet maar toch hoop ik van niet maar we wachten het af ik zit de dag van mn nod op mn werk maar misschien leuke verrasing voor mn man als ik thuis kom kan ik m mooi verrassen! (of niet natuurlijk) als het nou neg is kan ik mooi in mn eentje op mn werk teleur gesteld zijn! haha
    jij zit ook in ronde 1 he?! mmmm spannend hoor
    x

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja hier ook ronde 1, maar weet uit ervaring dat het langer kan duren (voor dochterlief 11 rondes bezig geweest) dus verwacht NIETS van de 1e ronde haha.
    Ik test misschien wel voor mijn nod, maar zeker geen 6 dagen. Das gekkenwerk. Mja, nu praat ik stoer en misschien volgende week word ik ook gek hihi...je weet t niet he. Maar hoe ik er nu over denk; 6 dagen voor nod zal die nega zijn DENK IK, dus wrom testen...

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ja ik denk ook dat zes dagen te vroeg is ze moeten een test uitvinden die je gewoon na je eisprong kan doen hahaha al dat wachten.
    en ik weet dat ronde 1 vaak niet positief is maar als ik op mn familie lijk red ik ronde 3 niet ;) hahaha al het vrouwelijkschoon in mn familie was binnen 3mnd zwanger (en aan mn vriend zn kant de vrouwen van de mannen ook (goeie zwemmers)) maar zoals iedereen weet elke vrouw is anders...
    we houden elkaar wel op de hoogte en wachten samen rustig af! met yvo08 die moet ook nog 10dagen

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    idd, tis pas ronde 1 en we moeten gewoon rustig blijven...als we dat nu al niet kunnen, dan beloofd dat wat voor de komende maanden (hoop van niet natuurlijk haha)

19. Haha, jullie zijn ongeduldig!

nee hoor ik herken het gevoel ook wel. Gelukkig bij mijn zoontje was ik in de 2e maand al zwanger. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Vorige keer had ik ook geen last van ontpillen en nu heb ik een andere pil. Bij deze pil denk ik dat ik last heb van ontpillen, voel me gewoon zwanger terwijl het onmogelijk is. Denk dus dat het even duurt voor ik zwanger zal zijn en eerst zal moeten ontpillen. We wachten het maar af.....

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    oh ik ga gewoon uit van minimaal een jaar hoor, bij dochtewrlief duurde het 11 maand, dus....mij maak je niet gek (hoop ik hihi) ;) :)

Deel Deze Pagina