Mijn vriend vind het ook prima om zoveel te klussen Als het idd maar niet verplicht wordt. We hebben afgesproken dat we het gewoon op z`n beloop laten en vanzelf wel zien wanneer het lukt. Het moet wel leuk blijven toch? Een liefdesbaby en geen moetsexbaby Ik heb 2 banen, eentje van 16 uur en een van 10 uur per week. Ik werk met gehandicapten. De rest?
Ik werk nu nog 28 uur per week. Heb net mijn vaste aanstelling gekregen en ga voor onze eerste w.s. 4 uur per week ouderschapsverlof opnemen. 28 uur per week werken betekent voor mij helaas vaak wel de ene week bijv 50 uur en de andere week 16. Nou vind ik een weekje 16 uur werken niet zo erg, maar 50 uur dus echt wel! Gelukkig ben ik daar met m'n roosteraar afspraken over aan het maken...
Oh leuk zeg. Tot vorig jaar heb ik ook met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Alleen op onze groep kwamen steds meer meervoudig gehandicapten en voor mij was de uitdaging een beetje weg toen ik besefte dat ik eigenlijk alleen nog maar konten aan het wassen was... Nu werk ik in een jeugdgevangenis, over uitdaging gesproken. Die krijg ik hier genoeg!
Ik werk met verschillende soorten handicaps. Dus lekker veel afwisseling. Leeftijd van 0 tot 19 jaar. En dan werk ik ook nog eens in de thuissituatie en niet op een instelling. Dus kom overal en zit niet altijd tussen dezelfde 4 muren. Jeugdgevangenis lijkt me ook pittig!
@ Mamaline: jeugdgevangenis: wow! Spannend, lijkt me een enorme uitdaging. Wat doe je daar precies? Ik heb 1,5 jaar met gehandicapten gewerkt (ambulante begeleiding).. Was toch niet helemaal mijn ding... Werk nu sinds enkele maanden bij een reclasseringsinstelling. 40 uur per week.. Heb alleen een jaarcontract, dus na die tijd maar zien wat ze willen.. Maar daar ga ik mijn kinderwens niet voor laten schieten.. Je hebt in het leven toch nooit zekerheid.. Tegen die tijd dus ook maar kijken hoeveel uur ik wil werken...
Ik ben begeleider op een meisjesgroep die strafrechtelijk vastzitten. Deze meisjes moeten dus een straf uitzitten omdat ze een delict hebben gepleegd, maar tegelijkertijd hebben ze behandeling nodig om straks weer zo normaal mogelijk te kunnen functioneren in de maatschappij. Verder sta ik ook nog op een meisjesgroep die onder toezicht zijn gesteld. Deze meisjes moeten tegen zichzelf of hun omgeving in bescherming worden genomen. Ook deze meisjes hebben een behandeling nodig om straks weer terug te kunnen naar het "gewone" leven. Ik vind het echt superleuk werk, maar uiteraard zijn er de nodige spanningen. Alle meisjes hebben een licht verstandelijke beperking en snappen vaak niets van wat bijv een rechter voor hun beslist. Dat brengt soms enorme spanningen en ook agressie met zich mee. Over het algemeen hebben alle jongeren (jongens en meisjes) binnen de inrichting een behoorlijk kort lontje. Moet voorlopig dus wel ff uitkijken dat ik er niet meteen midden in spring als er zich een alarmsituatie voordoet...
Hey dames.... Hoe is het ? alles goed ? Iedereen lekker geslapen ? Goed geklust voro de klussende onder ons ? Hier alles prima! Heb sinds gisteren erg veel last van me linker borst.... Van me oksel naar men borst toe Niet prettig! Verder heb ik meer energie dan gisteren @mamkitty : hoe is het met je ? @Kimmiej : o jee geen ruzie maken samen... Dat is de bedoeling niet! Sucses vanmiddag... Hoop dat het huisje die van jullie wordt @Daan78: Heel wat gemist gisteren ja... Kom dan ook gewoon eerder online @miss: Hoop ook super erg dat je zaterdag posi test! Zou wel super zijn!
Mij prima hoor Was pas samen met zoon lief om 08.45 uur wakker! Lekker uit kunnen slapen dus... Maar ben er zo weer weg en kom straks wel weer terug als Joey op bed ligt... Zal wel tegen elven zijn
Murnin' Zo bij de huisarts/verloskundige geweest. Zij gaan mijn zwangerschap/bevalling doen. Ja hier int durp doet de huisarts het nog haha, we hebben er 2 die het doen. Ik was vandaag bij de man (andere is een vrouw) en hij was heel aardig en lief. Ik zei precies hoe ik het wilde hebben en hoe ik erover dacht en hij vond het geweldig dat ik zo zelf weet van hoe of wat en de regie zelf strak in de handjes houd. (kent ie niet vanuit het durp zei die, kon meteen merken dat ik uit de stad kwam hihi) Maar goed in de zwangerschap van dochterlief is er zoveel fout gegaan dat ik idd nu zelf de regie wil hebben en dat vond hij goed. Ik vertelde dat ik zaterdag een echo (uitwendig) ga laten maken, vond hij een slecht plan. Hij wil hem zelf maken, maar dan inwendig. Hij is bang dat ik namelijk niets te zien krijg omdat het uitwendig is en ik dan nog meer ga hyperen.....lief van hem. Die echo krijgen we dus maandag om 16:10. Ben dan 7 weken zwanger. De echo van zaterdag zeggen we af. We krijgen dan nog een termijnecho met 11 weken en mogen met 12 weken een nekplooimeting laten maken (moeten we wel zelf betalen). Maar goed. Heel goed gevoel bij dus! Oh ja, hij schreef voor misselijkheid Emesafene voor, maar ik wilde het ophalen bij apotheek, bestaat het niet meer. Dus moet vanmiddag terug voor alternatief.
goedemorgen allemaal, wat een heerlijk forum is dit. Lekker veel onzin kletsen. Ik zal proberen vanavond ook wat online te zijn. Ook lekker meelullen. Voor iedereen die moet werken een fijne werkdag en de rest ook een fijne dag. En vanavond weten we wie hier de multimiljonair is. Feestje
Goede morgen, Hoe is het hier? Zijn er nog meiden die mee doen vanavond dan? Ik nie haha, ten eerste kan ik het geld goed besteden aan me huisie en ten tweede vind ik het zelf geld verspilling Maar das mijn mening he . Voor de rest is het klote hier, ben 2de dag en super veel ook nog als ik een uur later ben ben ik al zowat door gelekt . Nee is niet leuk, nu weet ik weer waarom ik altijd de pil slikte hahahahaha. Sowieso slikte ik de pil ook altijd voor menstruatie pijn, damm nu weet ik weer hoe dat voelt Niet leuk dus haha. Zo weer werken van 1 tot 9 en morgen van 9 tot 1 , morgen nog ff laaste spullen in pakken en dan gaan we zaterdag over :O. Gaat nu opeens zo snel. Had ik nog ruzie met de woningbouw hiero in het oude huis, hadden ze ons naam plaatje weg gehaalt, maar die hadden we zelf betaald (en veel ook nog met sierletters enzo) ons eerst naam plaatje samen met onse namen. We waren/zijn daar trots op haha. Ik gister gebelt krijg ik zo zeik wijf aan de foon die zegt "ja dan hadden jullie die weg moeten halen" wij weer van "thja maar als je pas zaterdag verhuis haal je die nog niet weg"Dus nmu kreeg ik net een voicemail van de wijkcordinator dat die gewoon op kantoor ligt Dus dat we die kunnen op halen ..Dus we hebben maandag ons naam plaatje weer terug . Wat een naam plaatjer wel nie waard kan zijn voor iemand hgahahhahahaha. Liefs Bloem
Mijn vriend doet elke maand automatisch mee...wint nooit wat haha...maar goed, die miljoenen zijn best welkom hoor leuk joh dit weekend over...spannend! Suc6 vast! Haha ja menstruatiepijn.....damn damn damn...suc6 ermee...je kunt nu niet snel naar de pil grijpen om het te minderen....misschien wat paracetamol nemen of ibuprofen?
Ach het is leuk als je wat wint, mijn ouders hebben vroeger toen ik een jaar of 6 was 20.000 gulden gewonnen kwam toen leuk uit, maar daarna nooit meer wat. Dus geloof er wel in dat je ooit is in je leven een mooi bedrag wint. Dus die hebben wij al gehad hoe ik nie meer mee te doen haha nee hoor vidnb het een mending van iedre eigen toch. En ach mensruatie pijn tis nu al beetje over maar heb wel een paracetamol in genomen. Alleen houd het bloeden niet tegen he . Liefs bvloem
Wat fijn om te horen dat er zo goed naar je geluisterd wordt. Is bij sommige artsen wel anders. Dus 2 daagjes extra wachten om jullie baby in het echt te zien Nou lijkt me te doen, zeker omdat je anders misschien zaterdag niks te zien kreeg.
Idd 2 daagjes is zeker te doen. Nu weten we zeker dat we iets te zien krijgen en kost het geen geld hihi Dus geen probleem. En zeker fijn dat ie zo meegaand is en luisterd..ik heb heel wat artsen meegemaakt die dat niet doen....vreselijk!
Ja zulke artsen ken ik helaas ook En dat het nu niks kost is altijd goed toch? Ga je daar lekker van uit eten toch, om het te vieren
Hehehe zat net te kijken he... Als er iemand zwanger is geworden in deze tijd zijn ze rond 1 april uitgerekend! Das grappig