wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey sylvia,

Welkom hier!
    Jeetje komt dat door het bv geven joh dat het zo lang kan duren voor je weer mentrueert ?
    Maar jullie willen nu dus weer voor een brusje gaan ?
    Spannend joh!

Heel veel sucses !

Liefs marloes

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ mamakitty: zo kl*te :(

@ sylvia; welkom! ;)

meiden ik ga weer, tot maandag ofzo.. misschien kom ik tussendoor even piepen.. maar denk t nie ;) fijn weekend alvast!

GROUPHUGGGGG ;)

3. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    MamaKitty: wat fijn dat de huisarts zo'n goed gevoel geeft. Lijkt me erg belangrijk tijdens de zwangerschap. En ook dat hij ook goed naar je luister. Beter dan van die artsen die juist zelf de regie in de hand willen houden.
    Die misselijkheid is wel erg vervelend. Hoop dat je het de komende weken een beetje kan volhouden, dan duurt het opeens wel lang tot de 12 weken.
    Veel plezier maandag bij de echo, en dat het ook nog eens niets kost is alleen maar mooi meegenomen :)

Kimmj, veel plezier met het huisje kijken. Is altijd spannend en maar hopen dat het net zo mooi is al op de foto's.

tummetje: dat wordt hard werken vandaag :) :p

4. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Sylvia: welkom hier en veel succes.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    goedemorgen meisjes. Hier is ikke weer. Fris en fruitig ahum 8)
    Gelukkig heeft Bren me nog even gezelschap gehouden gisteren, was toch nog gezellig en ik niet zo Remy.

@Miss: Dat is toch een heel verhaal he. Hoop dat je haar als eerste het goede nieuws kan vertellen.

@Lexy: nog gecondoleerd met je tante. Hoop dat je vrij kan krijgen vrijdag.

@Kimmiej: Veel plezier met het huisje kijken vandaag.

@Daphne en Northern: Ik werk 40 uur in de week als Restaurant Chef bij Van der Valk. (4 dagen)

Hihi, er zijn ook mensen met een sociaal leven buiten dit forum :) Gister lekker zangles gehad.

@Mamakitty: Heel goed hoe je dat hebt aangepakt. Het is jouw lijf en jij weet als geen ander wat goed voor je is. Zeker gezien je vorige bevalling. Fijn dat je wat voorgeschreven hebt gekregen (ook al was dit dan even niet meer verkrijgbaar). Hoop dat je je dan snel beter voelt.

@Bloempje: wie heeft er ook in hemelsnaam wat aan jullie naamplaatje. Wat een nozems zeg. Ambtenaren..blegh.
    Kan je wat nemen tegen die ongesteldheid? Ik ben nooit echt heftig ongesteld geweest, maar heb de verhalen van mijn moeder gehoord. Jakkes. Gebruik je tampons of maandverband? (of beide?) Hoop dat het snel ophoudt zeg. Niet fijn.
    Werkze vandaag en succes met verhuizen.

@Mamakitty: Geen alternatief? Misschien heb je hier wat aan? Of heb je het allang allemaal geprobeerd, dan sorry.

Gember

@Sylvia: Welkom hier. Ik weet niet of het helemaal handig om terug te lezen. hihi. Doe je het wel, is het op eigen risico 8)
    Veel succes met zwanger worden.

6. Ja ik heb er ook nooit op gelet...
    Nu gebeurd dat denk ik automatische!
    als we nu iets merken van een krampje of echte buikpijn ofzo dan koppelen we dat meteen aan ons ei :)

Moet wel zeggen dat ik al 2 dagen echt last van mijn (.)(.) heb ...
    Met name de linkse haha
    Maargoed ook dat wil niks zeggen en kan van alles zijn!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    wekom in het kippenhok! ;)

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo sylvia.. welkom hier op de topic. je hebt wel heel veel terug te lezen.. en zodra je klaar bent met teruglezen heb je gelijk weer 50 erbij haha... succes.. laat al het leeswerk je niet tegenhouden om mee te kletsen. is juist hier zo gezellig daarom kletsen we zo! :D

heb IZZ gebeld. ik moet in termijnen gaan betalen. maar ik ga toch mijn loonstroken kopieren en opsturen met een breif want het staat dat ik wel gewoon heb betaald.. dus.. pff. ...dat krijg je als je te veel van werkgevers verander he... hahaa

9. Waarom op eigen risico :(: :)

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja dat vroeg ik ook, zijn er dan nog meer met die 2 namen in huis? Maar daar kon ze niet echt om lachen ;), ze zei dat is ons werk. had al gezegt gooi hem dan gewoon door de brievenbus. Bah woningbouwen :p:p haha Maar naar veel geklaag heb ik hem terug :D maandag ff op halen op kantoor :D Ze hadden hem ook schoongemaakt want lag al in de vuilnis :D.
    Maar ik gebruik tampons de normaale, had eerst met die zachte gedoe nou dat zijn dus echt "hoest, schiet pluggen"die schieten er zo wat uit als je hoest :S haha sorry :S/.

Maar als het morgen nog zo erg is, moet ik voor het eerrst super kopen :(. En meestal heb ik ook ff een maandverbandje erbij. Maar die heb ik in gepakt :O dus moest eigenlijk ff langs de supermarkt, morgen maar doen hahaha.

Liefs bloem

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou ik heb gisteren ook maar super gekocht. moest met normal elk uur vervangen, met super kan ik wel tot 2 uur volhouden.. misschien dus toch superplus hahaha

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zal ik je quoten of toch maar achterwege laten :p :)
    Kies maar :whistle:

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Wij zijn gewoon SUPERvrouwen :p haha. Ach met die hoest schiet OB ken ik ze om het half uur verschonen das niks joh. Die normale ken ik een uurtje meer door haha. Dan maar super ;) Morgen ff halen, want me vriend gaat ze nie halen hahaha

Liefs Bloem

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Probeer dan die super toch maar denk ik dan. Evt een maandverbandje of inlegkruisje als extra bescherming.?
    En ja, dat plug en hoest verhaal heb ik hier ook wel eens, maar dan zit ie er echt te lang in. Of in jou geval dan ws al weer vol.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik net gebeld met apotheek hier in de buurt en die kreeg dus ook geen melding dat het uit de handel was...
    Assistente van huisarts gebeld en zij stuurt een bestelling van 30st naar die apotheek dus..kijken of zij het kunnen bestellen zei ze..zucht, nou ja, maakt mij niet uit, is 5 min verder rijden...als ik het maar krijg! Als ik bij die apotheek van mnezelf ben, zal ik het ze nog wel zeggen! Ze hadden een doosje van 6st iig nog liggen en die mag ik vanmi ophalen....wat een gedoe, maarik krijg ze! HAPPY HAPPY JOY JOY!

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    pampons...dat vond ik nooit wat.....zo'n ding erin heel de dag....niks voor mij :) :) :) :) :)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    gelukkig! kan je even vooruit!

18. Mij quoten ?
    Ik was nog niet de ergste hahaha

Maar okeej het dringt door 8-[

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh fijn meid. Gelukkig maar. En anders toch maar de gember proberen?

20. O das wel fijn...
    Alle beetjes helpen he!
    zo is het ook niks!

Deel Deze Pagina