ik voel het over het algemeen niet. mv.. nou daar kan ik zo slecht tegen. dat schuiven en toch ernaast ..ook altijd verschrikkelijk bij het vervangen ..naar de wc lopen met eenmv. tampon kan lekker in je broekzak de hele dag!
Ik ken dus niet tegen maandverband, voel ik me zo niet schoon haha, maar ja mijn mening he . Ja morgen word het Super hahahahaha. Maar ja meestal naar 3 dagen zakt het wel weer de hoeveel heid, achjah het is maar voor 1 weekje per maand . Liefs
gember...nog nooit van gehoord dat dat helpt tegen misselijkheid hihi maar ik lust het ook niet..... Mja, ik kan ff vooruit met de pillen die ik krijg en als het goed is kan de andere apotheek ze wel bestellen..dus...pffffffffffffieuw! Pak van mijn hart. Ruzie hiero.....vriend heeft garage gebeld (heet nog paar dagen garantie) dat de auto vaak niet wil starten. Hij heeft de auto 2 weken terug er og heen gebracht omdat die zomaar oververhit was (hebben ze gemaakt) en dan niet ook die keer dat zeggen van dat starten want dat was toen ook al, nee NU pas! Aaaaargh...belt ie me net op...of ik even zijn auto erheen wil brengen ...is een eind uit de buurt en ik ken het daar niet, want meneer moet morgen werken en dan moet ik dat maar doen. Ik krijg dan een leenauto etc etc, maar toch ik weet niet waar ik moet zijn, hoe ik moet rijden etc etc...gezeik....hij boos, ik boos.... zucht....
Jub daar je gelijk in, maar maandverband is zo dun tegenwoordig dat je die ook in je broekzxak kan doen hahahahaha Maar toch blijf ik trouw bij me OBtjes en geen andere merk, heb wel eens kruitvat eiegn merk gehad (was toch goedkoper) maar daar had ik altijd het gevoel bij dat het touwtje brak :O. Raar idee maar toch z'on gevoel haha Liefs
ja maar toch...vind het ook vies om ze erin te doen en eruit te halen, dat kan nooit zonder dat je handen vies worden.....hihi
Hallo Sylvia, Welkom hier, veel plezier met teruglezen Het zijn nogal wat pagina`s Het is hier in elk geval wel erg gezellig, maar daar kom je wel achter als je terug leest. En soms gaat het ook helemaal nergens over, echt gezellig dus! Groetjess
Wat zal jij het druk hebben maandag met lezen Hopelijk ben je dan een dag vrij hahaha Hey veel plezier en tot maandag GROUPHUG ik doe meeeeeee
meiden ik gaat er ook cvandoor, ff door de regen fietsen naar me werk . Mischien spreek ik jullie vanavond noig fftjes Liefs Bloem Fijne dag verderzzzzz
Super dat ze het ergens anders wel hebben, toch raar dat je eigen apotheek er niet aan kan komen Zo zie je maar weer, even verder kijken loont! Hopelijk voel je je nu gauw wat beter.
Heb nooit gweten dat je met bloedverdunende medicijnen erger ongi bent. Weer wat geleerd Maar erg pijn is vervelend, neem maar gauw wat in.
hoi meiden. ik heb weer ff bijgelezen. ik heb me net toch een lekker visje gegeten pffff dat ging er heel goed in. ik had me een bak kibbeling gekocht heerlijk. normaal krijg ikd at niet op maar nu wel. maar ik ga er ook weer ff vandoor moet ff middagdutje doen want heb vannacht maar 6 uurtjes geslapen. kon niet in slaap komen en was om 6 uur al wakker! doeiiii tot straks! en iedereen bedankt voor de lieve woorden over het bericht over me moeder. had ik ff nodig, ik zit er op het moment weer ff mee omdat het nu weer een jaar erbij is maar dat is logisch denk ik.
ja dat heb ik weer... sta ik eindelijk buiten met een kinderwagen hond en kind... Gaat het regenen! Loop ik daar als een verzopen kat in t park.... Nu weer lekker warm binnen!
Blijf maar lekker hier hoor kimmiej. Een stuk warmer en gezelliger. Getverderie wat duurt het toch lang voor mijn NOD er is. Gelukkig moet ik de komende 6 dagen werken, dus hopenlijk niet zoveel tijd om er aan te denken.