Veelste lang Als je aan de pil bent kun je ze wel wegkijken en nu we voor de beebs gaan leven we ernaar toe, vreemde wezens vrouwen
Ik heb ook zo'n vaag idee dat mijn huidige banner niet door gaat tellen. aangezien deze stopt op de dag van mijn NOD. Eens uitkijken naar een andere.
Hoi hoi, Bedankt voor jullie welkom! Heb maar een paar pagina's teruggelezen...is wel erg veel anders, haha Wel een gezellig geklets hier hoor! Heb die bevalling ook maar ff gekeken....wel raar zeg..maargoed BMD: jouw bevalling is id dan wel erg snel gegaan zeg! Maarja, ik vind bijna alle bevallingen snel gegaan omdat bij mij de weeen op zaterdag begonnen en op maandagmiddag pas bevallen ben..had 2 nachten niet geslapen door de weeen....was op zondagavond gelukkig al wel in ziekenhuis, aan de monitor enzo...en prik in mn bil om te kunnen slapen die dus niet geholpen had...ze hebben mij toen toch maar ingeleid omdat het anders te lang zou duren..ik was al 2 dagen bezig met weeen opvangen en niet geslapen... bevalling zelf ging super hoor. Daan: erg leuk die Go spermie, Go, you can do it1! Heb net ovutest gedaan en bijna positief, hij zal vanaaf wel helemaal posi zijn...dus vanaaf klussen en dan hopen dat de zwemmers goed hun best doen! (morgen en overmorgen dan dus ook klussen) Liefs Syl
FOEI ben sylvia helemaal vergeten om gedag te zeggen....*Bloos* Welkom Sylvia! Vanavond aan de gang zie ik al... maar wat een lange bevalling..bij mij was het ook snel gebeurd 1e wee rond 12e smiddags en don is geboren om 22.55 ... Vond het voorbij vliegen.. Zo wil ik nog wel een bevalling hahah
Welkom Sylvia! Veel succes met klussen vanavond! Mijn bevalling vond ik niet zo fijn, ben er nu dan ook wel weer een beetje bang voor. Heb er ruim 17 uur over gedaan. Had flinke rugweeen en al hel snel persweeen, maar de ontsluiting kwam niet op gang. Toen ik eenmaal een spuitje had gehad om ontsluiting op gang te brengen ging het heel snel. Heb toen maar 20 minuten hoeven persen en... Kyan was geboren!
meiden ik ga dr vandoor.. Ga ff met Don naar de kapper en daarna kijken naar het huis...*Spannend* Tot vanavond! Niet te veel kletsen hè... Doei doei
leuke blinkies haha Net de emesafene opgehaald en meteen 1 genomen, hoop dat ze gaan werken! Me happy! Mijn bevalling...hmmmz ja....was niet echt geweldig...weeenstorm gehad die 9 uur (!) aanhield....erg zwaar dus.....klap op bekken en rug gekregen omdat dochterlief zo zwaar was en lang stond met dr hoofdje en kon dagenlang zelf mijn bed niet uitkomen, ik moest eruit getilkt worden....mja, ik kijk er nu gekgenoeg wel weer naar uit! Ik zie het wel. Word het weer een rampscenario, dan heb ik vette pech, kan alleen maar beter worden denk ik dan