MamaKitty, je hebt helemaal gelijk. Vind ik een goede gedachte, uitgaan van het postieve. Moet ik zelf ook meer doen , ga dit echt onthouden. THNX!
Uiteraard moet je uitgaan van het goed (even vooropgesteld dat me dit best moeilijk lijkt als je kijkt naar je vorige bevalling). Je weet toch niet hoe het gaat verlopen. Je kan je er zorgen over maken, maar je kan die tijd denk ik beter besteden aan het genieten van je zwangerschap lijkt me zo. (of klink ik nu als iemand die absoluut niet weer waar ze over praat, aangezien ze nog nooit een bevalling mee heeft gemaakt. Dan alvast mijn excuses, ik weet alleen niet beter)
Juust! Ja ik wil mezelf niet gek maken hoor.... Als ik ervanuit ga dat mijn zwangerschap en bevalling zo gaan als met dochterlief was ik niet eens weer zwanger geworden, trust me... Ik zie het wel. Kind zal dr toch uit moeten..... 2e gaat vaak sneller.....dus ik hoop erop en zo niet, vette pech...dan ist weer een x aantal uur pijn lijden etc, maar je krijgt er zoiets moois voor terug! @Daan, idd helemaal gelijk in! Tuurlijk ist wel eens moeilijk en als ik dichtbij de bevalling kom zal ik ook gaan hyperen en bang worden, maar goed.....zonde van mijn energie, want het zal er toch uitmotten
Nee hoor Daan, klinkt helemaal niet also je niet weet waar je het over hebt. Ik denk gewoon dat het heel goed is om met een positieve instelling naar je bevalling toe te leven. Hoe meer beren je van tevoren op je weg ziet, hoe moeilijker je het jezelf maakt. Maar goed ik ben af en toe wel eens een zwartkijker dus is het fijn als iemand even een andere kant neer krabbelt...
Ah ik zie em nu, je mooie scootertje. Super! Dat was anders wel een bevalling op zich zeg. Ben blij dat je em hebt.
Miss, jij gaat testen 2 dagen voor NOD he. Zaterdag toch? Spannend hoor. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen. Zeker weten erna.
Welkom Sylvia! Mijn bevalling duurde bijna 14 uur en ik had al vrij snel hele heftige persweeen, Vk heeft me toen ook nog eens gestript, op dat monet zei ze dat het dan wel moest verlichten, maar achteraf..Dat is toch weeenstimulerend?Heb het wel zo ervaren iig haha Er waren wat kleine dingetjes die anders hadden gekund en dat de VK moest helpen om het hoofdje er goed door te krijgen, omdat meisjelief met een soort knik in haar nekje lag en daardoor ben uitgescheurd(geloof me, dat was het pijnlijkste wat ik toen ervaarde!Ze deed haar hand even tussen mijn doos en het hoofdje!), kijk ik terug op een hele mooie bevalling, die ik zo weer over zou doen Had dezelfde instelling als Daan:Niet druk maken, want je weet nooit hoe het verloopt en waar je je zorgen om maakt en idd helemaal als het de 1e is.Je kan jezelf wel gek lopen maken, maar iedere bevalling is anders en zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker, zet je tegen, duurd het ook alleen maar langer allemaal.
ja maar dat doe ik omdat als het dan wel zo is dat ik zwanger ben het mee neem naar het kerkhof dat is de eniste reden maar als het zo regent zaterdag dan stel ik eht wel een weekje uit hoor dan ga ik de zaterdag erop pas naartoe en dan test ik ook nog niet zaterdag.
Dan ga je een week wachten wow. Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor. Maar goed, in jou situatie zou ik er ook anders over denken, vermoed ik.
Ik denk de 18e. 2 dagen na mijn NOD. Ik weet nog niet precies hoe mijn cyclus is, maar dat lijkt me wel de geschikte dag als ik nog niet ongesteld ben geworden.
niet een week wachten met testen! nee dan ga ik een week later naar het graf maar dan ga ik neit meteen zaterdag testen dan maandag of dinsdag ofzo.